Gå til innhold

venner i sandnes/ stavanger området?


bebisss

Anbefalte innlegg

Hei, det er jo en stund siden dere har skrevet her, men jeg har veldig lyst å bli med, så håper dere ser dette :) Jeg er 29 år, og bor i Sandnes. Har en sønn på 1,5 år. Er fra Nord Norge, men har bodd i Rogaland i 8 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, det er jo en stund siden dere har skrevet her, men jeg har veldig lyst å bli med, så håper dere ser dette :) Jeg er 29 år, og bor i Sandnes. Har en sønn på 1,5 år. Er fra Nord Norge, men har bodd i Rogaland i 8 år :)

Kjempehyggelig å få med flere :) (I samme alder som meg, hehe!) Send en PM til Bebisss så legger hun deg til vår hemmelige gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei :-) Jeg er ei jente på 21 år, flytter til Stavanger til høsten. Jeg vil være med i gjengen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei:)

Er dere fortsatt en gruppe?

Litt om meg; 25 år, jobber, gift, bor i Tananger, liker en flaske vin med gode venner, turer, trening osv. Forteller gjerne mer hvis dere har lyst på en venn til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her jeg også, er stavanger jentre som søker nytt bekjentskap håper på å få være med i gjengen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig det er flere! Har ikke hørt noe fra de som opprettet gruppen, men vi kan jo lage vår egen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg flyttet til stavanger pga kjæresten min i begynnelsen av august. Men har ikke fått noen "egne" venner enda. Har ikke fått fast jobb heller. Henger sikkert mye sammen med det! Men jeg vil ha nye bekjentskaper i Stavanger!

Litt om meg (standarden): liker trening, mat, musikk, god fest, kunst og kultur og slikt. Tjoho.

Også er jeg ny innpå her, så har ikke satt meg helt inn i hvordan dette forumet fungerer. Er det blitt dannet en gruppe alt, btw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne også være med i en eventuell "gruppe" :-) 22 år og nyinnflyttet i Stavanger. Liker å trene, gå turer i fjellet, hest, reise, shopping, vin... you name it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanksje det ikke er så mye liv her. Men vi kunne funnet på noe vi? Vet ikke hvordan pm fungerer. Eller det å lage grupper. Men kan prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det går an! Jeg har prøvd å sende deg en pm :) kan jo evt bruke Facebook?

Kanksje det ikke er så mye liv her. Men vi kunne funnet på noe vi? Vet ikke hvordan pm fungerer. Eller det å lage grupper. Men kan prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Vi er ganske mange i "gruppa vår" nå, 16 medlemmer har det vel blitt, og alle har ennå ikke møtt alle siden første treff i februar.

Vil anbefale dere som har skrevet sist her å opprette en egen gruppe/ egen tråd, og legge hverandre til på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er rom for en til, så kan jeg også være intressert:) Jeg har 2 små barn, så jeg er litt bundet, men med planlegging, så går alt seg til:) startet nettopp en tråd selv da.... så får dere se om dere er intressert. Jeg er ferdig som student for noen år siden, så jeg har jobbet noen år og er etablert. Men kunne gjerne tenkt meg en eller flere å møtes med innimellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei. :)

Jeg er en jente på 23 år. Jeg liker å gå på kafè, bowle, gå turer, shopping, liker å bare sitte å snakke og er veldig gjerne med på å prøve nye ting. Jeg er også en student på UiS. Jeg ønsker å finne meg noen gode venner som jeg kan skape gode minner sammen med. Jeg er også nye her inne.Jeg hadde satt stor pris på om dere hadde hatt plass i gruppen deres til meg også. :)

Endret av Vennlig91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei 😃 jeg er ei jente på 38 år. Bor rett utenfor Stavanger og er samboer. Har noen barndoms venninner men de er veldig travle med barn ol. Ønsker derfor å treffe nye mennesker og kanskje få meg noen nye venninner 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...