Gå til innhold

for oss uten venner i Stavanger/sandnes området


bebisss

Anbefalte innlegg

Hei:)

Synes dette virker kjempe bra! Selv fra Oslo, men studerte i Stavanger.

Møte med mannen min gjorde at vi bor i Rogaland.

25 år, jobber, men savner flere som er "mine venner" og ikke basert seg på min kjære sine bekjentskap;)

Jeg håper å komme i kontakt med noen i nogenlunde samme situasjon. Nettopp flyttet til Tananger, men håper det går under Stavanger/Sandnes;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei!

Er det fortsatt liv her? Er 26 og flyttet nettopp til stavanger pga kjæresten. Noe av den samme greia med "egne venner". Er en normal jente med interesse for trening, mat, musikk, the usual. Sier sjeldent nei til en fest. Hoho. Neida. Joda.

Ta kontakt om noen vil dinne på noe! Jeg er med!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg skriver inne her, så vet ikke hvor dette havner - forhåpentligvis på riktig sted! Jeg er 22 år, har nettopp flyttet til Stavanger for å jobbe, og jeg kjenner ingen her. Er veldig interessert i å bli kjent med nye mennesker og få nye venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. :)

Jeg er også ute etter nye venner i Stavanger/Sandnes området. Jeg er 23 år og studerer på UiS. Jeg liker å gå tur, trene, gå på konserter, quiz, går gjerne ut en gang i blant, bowle, shopping blant annet. Jeg sier også sjelden nei til å prøve nye ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei! :) Jeg er ei jente på snart 23 som flyttet til Stavanger med samboeren på 25 i fjor.
Ønsker å bli kjent med andre her i byen

Ble det noe av dette treffet? Ser ut som det kunne blitt en liten gjeng! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er det fortsatt mulighet å hive seg på her??

jeg er også veldig interessert i å få noen venner her i området Sandnes/ Stavanger. Jeg vil beskrive meg selv som ei normal jente på 24 år med vanlige interesser som: trening, turer i naturen, reise, vin, spise god mat, bake, hunden min osv.

Håpe det er noe respons her, det hadde vært veldig koselig :) :)


Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Hei! 

Jeg er også interressert dersom dette enda er aktuelt? Ser tråden er noen år gammel, men virket som et kult initiativ 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 19.5.2014 den 13.21, Ha09 skrev:

Hei! Har dere som skrev her sist fått innpass i gruppen?

Hvis ikke, så kan dere sende en PM til meg, så skal jeg legge dere til! ;)

- H

Hei, jeg blir gjerne med:)Alltid kjekt med nye bekjentskap og venner. Bor i Stavanger:)

 

 

kansje noen kan lage ny privat gruppe eller noe så vi får et treff, siden tråden er gammel?:)

Endret av MammaFiera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Kveld og ikke minst Happy Valentinesday! 

Jeg er ´´ny flyttet´´(flyttet i september) til Stavanger. Flyttet pga samboeren er her i fra.

Jeg kjenner ingen her i Stavanger - er egentlig en veldig sosial person, er veldig glad i å ta meg en fest, drikke vin, gå tur, kjøre bil turer, slappe av med en film eller bare prate. 

Er 22 år gammel( 1995 ), nå er jeg buss sjåfør i Stavanger. Bor på Randaberg, men flytter til Mosterøy i desember.

Ta gjerne kontakt, om du vil finne på noe - eller bare prate over nett ! 

snap : tinaamalenaa 

insta : tinaamalenaa 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er også nyinnflyttet til Stavanger. Kom hit i november pga jobb, og venter på at samboer skal komme over også. Jeg er gjerne med på å finne på noe en dag om noen vil, jeg kjenner heller ikke noen i Stavanger. Jeg er 28 år, interessert i tur og friluftsliv, går gjerne en tur ut på byn, eller tar en kaffe og prater. Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen i Stavanger-området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Hei!

Jeg ser også at dette er noe gammelt - men jeg er også interessert i å finne på noe dersom noen enda er aktive? Jeg er 32 år, gift, har 1 barn. Liker å trene, gå tur, feste, etc etc - med på det meste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei

jeg vil gjerne også bli kjent med nye å få noen nye venner. Jeg er ganske sosial. Er egentlig med på det meste. Jeg er 38 da. Men alder er bare et tall. Føler meg som en 25 åring enda.. ta gjerne kontakt. Lei av å sitte å glo i TV-boksen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 22.4.2018 den 1.37, siggabee skrev:

Hei!

Jeg ser også at dette er noe gammelt - men jeg er også interessert i å finne på noe dersom noen enda er aktive? Jeg er 32 år, gift, har 1 barn. Liker å trene, gå tur, feste, etc etc - med på det meste!

 

På 17.2.2018 den 18.43, rotekopp1989 skrev:

Hei,

Jeg er også nyinnflyttet til Stavanger. Kom hit i november pga jobb, og venter på at samboer skal komme over også. Jeg er gjerne med på å finne på noe en dag om noen vil, jeg kjenner heller ikke noen i Stavanger. Jeg er 28 år, interessert i tur og friluftsliv, går gjerne en tur ut på byn, eller tar en kaffe og prater. Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen i Stavanger-området :)

 

På 13.9.2014 den 21.17, Regped skrev:

Hei!

Er det fortsatt liv her? Er 26 og flyttet nettopp til stavanger pga kjæresten. Noe av den samme greia med "egne venner". Er en normal jente med interesse for trening, mat, musikk, the usual. Sier sjeldent nei til en fest. Hoho. Neida. Joda.

 

Ta kontakt om noen vil dinne på noe! Jeg er med!

 

På 7.8.2014 den 17.13, MarianneStavanger skrev:

Hei:)

 

Synes dette virker kjempe bra! Selv fra Oslo, men studerte i Stavanger.

 

Møte med mannen min gjorde at vi bor i Rogaland.

 

25 år, jobber, men savner flere som er "mine venner" og ikke basert seg på min kjære sine bekjentskap;)

 

Jeg håper å komme i kontakt med noen i nogenlunde samme situasjon. Nettopp flyttet til Tananger, men håper det går under Stavanger/Sandnes;)

 

På 13.9.2014 den 21.17, Regped skrev:

Hei!

Er det fortsatt liv her? Er 26 og flyttet nettopp til stavanger pga kjæresten. Noe av den samme greia med "egne venner". Er en normal jente med interesse for trening, mat, musikk, the usual. Sier sjeldent nei til en fest. Hoho. Neida. Joda.

 

Ta kontakt om noen vil dinne på noe! Jeg er med!

Hei alle!

Er dere fortsatt gira på nye venner? 

Er det lager en gruppe? Eller skal jeg lage en privat gruppe på face? 😊

Etter at min bestevennine flyttet kjenner jeg et behov for nye bekjentskaper. 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! 

Jeg er i samme situasjon som mange av dere, og er gira på å bli kjent med nye folk :) Flyttet til Stavanger for noen år siden pga. samboer og selv om jeg har flere bekjente gjennom han, så savner jeg venninner som jeg er mer på bølgelengde med. Jeg er 28 år, bor sentralt i Stavanger med samboer og hund. Liker å gå på konserter, reise, teater, spise ute, trene, kino, shoppe, gå fjellturer m.m. Hvis det er noen som tenker at vi har noe til felles og vil bli kjent, så send meg gjerne en PM :) 

Endret av Meam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...