Gå til innhold

Trenger flere venner?


frøkna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tirsdagsjenta

har så absolutt behov for venner. jeg bor på en annen kant av landet enn der vokste opp og er i en annen livssituasjon enn mange på egen alder så tidligere vennskap har forsvunnet med årene.

jeg bor i trondheim forresten.

aldri vært innpå her før, søkte nettet for å se om fantes noe slikt som den som laget denne tråden skrev om...sånn havnet her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

En gjenganger her på Kvinneguiden jeg ser, er innlegg fra mennesker som rett og slett søker en venn. Kan være uendelige grunner til det;

flyttet til ny by, sjenert, osv.

Det fins jo uendelige mange nettsteder for mennesker som søker kjæreste eller partner, men ingen som tilbyr en side for å finne nye venner, og det er jo litt rart!

Facebook er jo for allerede etablerte venner, og chatsider er ofte mer fokuserte på å finne en kjæreste eller sexpartner.

Åpner denne tråden for folk som rett og slett vil bli kjent med noen mennesker på det vennskapelige plan, så håper mange slenger seg på!

Jeg er helt enig: Jeg selv er en jente på 20 år, flyttet til stavanger fra bergen for å studere, men det har ikke vært lett å skaffe meg venner og jeg savner det å ha venninner. jeg vil gjerne var med selv eg e litt seint ute nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fler i denne tråden som søker venner? :)

Har en ganske god omgangskrets men elsker å bli kjent med folk, så hvis du er i samme situasjon og bosatt på sørlandet er du velkommen til å ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg er ei moden jente på 20 år, som bor i Tønsberg :)

Jeg har gått lærling i barnehage 1 år nå i Krsand, og noe som er litt kjedelig for meg er at nå som jeg kommer tilbake til Tønsberg igjen har jeg egentlig bare 1 venninne.. Som ikke alltid er så ok å være med. Kort sagt: Jeg er mer venninne for henne enn hun klarer å være for meg..

Hvis noen her på forumet kunne tenke seg å ha kontakt så bare send meg en melding :) Har facebook osv men vil helst ikke legge ut fult navn og hele pakka i dette innlegget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har så absolutt behov for venner. jeg bor på en annen kant av landet enn der vokste opp og er i en annen livssituasjon enn mange på egen alder så tidligere vennskap har forsvunnet med årene.

jeg bor i trondheim forresten.

aldri vært innpå her før, søkte nettet for å se om fantes noe slikt som den som laget denne tråden skrev om...sånn havnet her;)

Kan jeg spørre hva din livssituasjon er? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Brownii

Jeg er helt enig! Jeg er ei jente på 22, jeg flyttet fra Telemark til Kristiansand for snart 1.år siden. Jeg er en veldig sosial person å har alltid hatt gode venner rundt meg, men det har ikke vært så lett etter at jeg og samboeren min flyttet hit. Jeg trudde aldri at det skulle være så vanskelig å bli kjent med folk fra Kristiansand :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig! Jeg er ei jente på 22, jeg flyttet fra Telemark til Kristiansand for snart 1.år siden. Jeg er en veldig sosial person å har alltid hatt gode venner rundt meg, men det har ikke vært så lett etter at jeg og samboeren min flyttet hit. Jeg trudde aldri at det skulle være så vanskelig å bli kjent med folk fra Kristiansand :-/

Registrer deg som bruker så sender jeg deg en pm! :)

Anonym poster: fec5bd8d8dce87b4e07a051573e1d211

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott tråd!:) Her slenger jeg meg også på, gitt.

Tidlig 20-årene, har samboer og et barn. Er en veldig sosial jente, men oppdaget at flere av mine venninner forsvant da jeg ble mor i ung alder. Det er ikke alltid lett å være tidligst i venneflokken til å få barn, når andre flyttet rundt omkring og lever studentlivet.

Hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med nye mennesker! Café-kos og jentekvelder ønskes:)

Bor i Akershus, Follo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott tråd! :) Her slenger jeg meg også på, gitt.

Tidlig 20-årene, har samboer og et barn. Er en veldig sosial jente, men oppdaget at flere av mine venninner forsvant da jeg ble mor i ung alder. Det er ikke alltid lett å være tidligst i venneflokken til å få barn, når andre flyttet rundt omkring og lever studentlivet.

Hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med nye mennesker! Café-kos og jentekvelder ønskes:)

Bor i Akershus, Follo.

Østfold her, kunne også tenke meg flere bekjente. Dra på cafeer, shopping med, drive med hobby, og mye mer. Glad i å holde på med ting, dra ut, både i skogen og nye byer. Jeg er 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Østfold her, kunne også tenke meg flere bekjente. Dra på cafeer, shopping med, drive med hobby, og mye mer. Glad i å holde på med ting, dra ut, både i skogen og nye byer. Jeg er 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østfold her, kunne også tenke meg flere bekjente. Dra på cafeer, shopping med, drive med hobby, og mye mer. Glad i å holde på med ting, dra ut, både i skogen og nye byer. Jeg er 21

Østfold er kanskje ikke så langt unna det?:) Hvilke hobbyer har du da? Jeg kunne forsåvidt trengt en ny hobby, annet enn shopping og trening:) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østfold er kanskje ikke så langt unna det? :) Hvilke hobbyer har du da? Jeg kunne forsåvidt trengt en ny hobby, annet enn shopping og trening:) Hehe

Jeg liker alt fra shopping, trening, friluftsliv, dyr, så enkelt som hyggelige sammenkomster med hyggelig selskap, og kan sikkert nevne mye mer :) Har egentlig tenkt å starte med kampsport, bare for å få bekjente, begynne å trene med noe annet enn vanlig løping og sykling, og for at det høres interessant ut + pluss at jeg får lært selvforsvar :) Jeg brukes ofte å dra til Akershus , der jeg kjenner noen fra før. Jeg vet ikke hvor langt det er derfra til Follo, men fra meg tar det 1,5 time dit :) Hvilke interesser har du da? Du må gjerne sende med en melding,

Endret av MLy92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trenger også venner :) Jeg bor i Oslo og har faktisk ingen venner atm! Har flyttet mye, og nå er jeg kun sammens med kjæresten.

Jeg er glad i shopping, café, film, matlaging, baking, jeg er med på det meste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva din livssituasjon er? :)

Og jeg din? Antar du spør henne fordi du kanskje bor i Trondheim du og? Det gjør hvertfall jeg, og er litt ensom ja... Har dessverre utviklet sosial angst etter fødselen så jeg sliter ikke bare med å ha flyttet hit fra alle venner og deretter vokst fra de jeg ble kjent med her, men også det at å ta kontakt/søke nye bekjente er et stooort tiltak og en kjempeutfordring for meg for tiden... :-(

Anonym poster: 0e25bbf2b1bee7eaeed4546acf946e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pick me! Pick me! ;))

Finnes det noen som trenger noen i Akerhus kanskje?

Jente på 28 år, kjæreste, men desverre få venner. Er beskjeden og litt sjenert, og bruker litt tid på å bli kjent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...