Gå til innhold

Trenger flere venner?


frøkna

Anbefalte innlegg

En gjenganger her på Kvinneguiden jeg ser, er innlegg fra mennesker som rett og slett søker en venn. Kan være uendelige grunner til det;

flyttet til ny by, sjenert, osv.

Det fins jo uendelige mange nettsteder for mennesker som søker kjæreste eller partner, men ingen som tilbyr en side for å finne nye venner, og det er jo litt rart!

Facebook er jo for allerede etablerte venner, og chatsider er ofte mer fokuserte på å finne en kjæreste eller sexpartner.

Åpner denne tråden for folk som rett og slett vil bli kjent med noen mennesker på det vennskapelige plan, så håper mange slenger seg på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker å bli kjent med mennesker på vennskapelig plan :) Og helt enig i at det er dumt det ikke finnes flere sider hvor man kan bli kjent med folk som venner :)

Jeg er 25 år, opprinnelig fra Bergen, men bosatt i Kristiansand :) Har kjæreste som bor i nabobyen, og som arbeider en del, så jeg ønsker meg rett og slett noen nye gode venninner :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22, egentlig fra Oslo- område men nylig flyttet til Lillehammer for å studere. Trives, og det er heldigvis mye opplegg rundt nye studenter så helt ensom er jeg ikke, men herlig om det er flere som også vil ha noen cafe-venninner som jeg gjerne vil ha :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19, blir 20 i Desember som bor rett utenfor Stavanger. :) Er bare i jobb, har endel fridager som går til å drive dank hjemme pga venner som alltid er opptatt med noe, eller ikke gidder.

Hyl ut om du sitter i samma situasjon som meg! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro, du skulle bodd litt nærmere sørlandet :)

Jeg savner det å ha noen å skravle med, gå på shopping med, se en dårlig film med, gå på cafe, gå ut på byen en tur osv :) Virker ikke som om det er så altfor mange fra sørlandet innpå denne siden.. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro, du skulle bodd litt nærmere sørlandet :)

Jeg savner det å ha noen å skravle med, gå på shopping med, se en dårlig film med, gå på cafe, gå ut på byen en tur osv :) Virker ikke som om det er så altfor mange fra sørlandet innpå denne siden.. :fnise:

Jeg har et vennepar som bor i Kr.sand, så kunne hylt ut neste gang jeg er der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et vennepar som bor i Kr.sand, så kunne hylt ut neste gang jeg er der ;)

Det må du gjerne gjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristiansander

Jeg ønsker å bli kjent med mennesker på vennskapelig plan :) Og helt enig i at det er dumt det ikke finnes flere sider hvor man kan bli kjent med folk som venner :)

Jeg er 25 år, opprinnelig fra Bergen, men bosatt i Kristiansand :) Har kjæreste som bor i nabobyen, og som arbeider en del, så jeg ønsker meg rett og slett noen nye gode venninner :)

Jeg er fra Kristiansand! 24 år og student i denne herlige byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å bli kjent med mennesker på vennskapelig plan :) Og helt enig i at det er dumt det ikke finnes flere sider hvor man kan bli kjent med folk som venner :)

Jeg er 25 år, opprinnelig fra Bergen, men bosatt i Kristiansand :) Har kjæreste som bor i nabobyen, og som arbeider en del, så jeg ønsker meg rett og slett noen nye gode venninner :)

Jeg er opprinnelig østlending, bor rett utenfor Kristiansand, og har alltid lyst til å utvikle nettverket mitt! :) Hvis du sender meg en PM kan vi jo skravles videre på facebook eller msn eller lignende? Prøver å holde sånn relativt godt på anonymiteten her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er opprinnelig østlending, bor rett utenfor Kristiansand, og har alltid lyst til å utvikle nettverket mitt! :) Hvis du sender meg en PM kan vi jo skravles videre på facebook eller msn eller lignende? Prøver å holde sånn relativt godt på anonymiteten her inne ;)

Sendte deg en PM jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Kristiansand! 24 år og student i denne herlige byen :)

Jeg er fra Kristiansand! 24 år og student i denne herlige byen :)

Om du lager deg ett nick innpå her så er det lettere å bli kjent :) om du vil?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er også en tilflytter til Kristiansand, fra vestlandet. Har bodd i byen i over 2år, har ikke fått noe særlig med venner, men en samboer. Har arbeidet med en gruppe menn i alle aldre, ingen jenter. Nå har jeg mistet jobben og, så sitter endel hjemme og kjeder meg. Jeg har lettere sosial angst (har veldig lett for å føle meg mindreverdig og at alle er bedre enn meg) så tror det ødelegger litt for at jeg kan få venner..

edit* Er forresten straks 20 år :)

Endret av LilleLola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er også en tilflytter til Kristiansand, fra vestlandet. Har bodd i byen i over 2år, har ikke fått noe særlig med venner, men en samboer. Har arbeidet med en gruppe menn i alle aldre, ingen jenter. Nå har jeg mistet jobben og, så sitter endel hjemme og kjeder meg. Jeg har lettere sosial angst (har veldig lett for å føle meg mindreverdig og at alle er bedre enn meg) så tror det ødelegger litt for at jeg kan få venner..

edit* Er forresten straks 20 år :)

Hvis du vil bli bedre kjent så er det bare å sende meg en PM :) jeg trenger absolutt flere venner her i denne byen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vel håpet tråden skulle bli en litt større hit, men får håpe de som har deltatt har fått noe ut av det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig rart at den ikke ble det med tanke på hvor mange tråder det er om "jeg er ensom" "jeg har ingen venner" osv.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vena Cava

Jeg kunne også trengt noen flere venner, men så bor jeg langt borti gokk da ;)

Får sende pm om noen vil, eller snakkes videre på face eller noe. *hjertehjertesmiiiiilefjees*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også trengt noen flere venner, men så bor jeg langt borti gokk da ;)

Får sende pm om noen vil, eller snakkes videre på face eller noe. *hjertehjertesmiiiiilefjees*

;)

Hvor er langt borti gokk da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...