Gå til innhold

dumpet på en ufin måte?


Gjest jarle

Anbefalte innlegg

Gud jeg føler meg så "normal" når jeg leser slike tråder. Jeg trodde ellers jeg var den eneste patetiske skapningen i universet, som konsekvent ble dumpet på alle mulige ydmykende måter bestandig.

Jeg har tvert imot vært "heldig" i sammenligning med enkelte her. Stakkars damer/menn! :klemmer:

For det meste har de stukket ut en tur for så å aldri gi lyd fra seg mer. Og en som ble sammen med venninna mi bak ryggen min da. Stakkar, de to er i grunnen en match made in heaven. Men jeg tør liksom ikke helt takke ham for det stuntet der alikevel... :skratte::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sommertid

Den verste måten jeg bler dumpa på må ha vert da jeg hadde avstandsforhold. Hadde gleda meg i 6 mdn for å reise å besøke gutten. Jeg hadde et familiemedlem der han bodde, som jeg skulle oppholde meg i besøket, men regnet jo med å være hos den daværende typen store deler av tiden.

De to første dagene tok han ikke telefonen, 3 dag møtte han opp på døra, sa at det var slutt og gikk før jeg fikk summet meg. Veldig kjipt å sitte langt hjemme fra uten å ha en god vennine å få trøst av.

I det tilfelle skulle jeg faktisk ønske at han hadde gjort det over tlf i steden for at jeg hadde gledet meg så lenge og brukt mye penger på reise. I ettertid fikk jeg vite at dette var noe han hadde hatt planer om 4 mnd før jeg kom. Jeg hadde heller ikke bestillt billett når han hadde kommet frem til at han skulle gjøre det slutt.

I følge de fleste så gjorde han det på riktig måte ved å ikke ringe, men det finnes untak fra regelen i visse tilfeller.

Ellers har jeg opplevd at gutten bare slutta å gi lyd fra seg, men det er ganske så mange år siden når vi var i 15 års alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ble tyst. Svarte ikke på noen henvendelser. Avstandsforhold ca et år. H'n var nok ikke så interesserst som meg. Men h¨n visste om mine følelser. Plutselig slutt uten noen som helst forklaring. Alt bare tyst. Usigelig vondt. Intet eksempel til etterfølgelse.

Viser menneskeforrakt. Fullstendig evne til å vise empati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...