Gå til innhold

USB port


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begge usb portene til pc`en min har knekt. Så jeg får ikke brukt musen, noe som er nødvendig for å spille på pc`en. Noen som vet om en usb-port lar seg reparere? er det vanskelig/dyrt?

Finnes det trådløs mus som en kan koble til pc`en og som ikke krever usb-port?



Anonymous poster hash: 1a7e1...277
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får google bluetooth mus.

Det høres dyrt ut å få det fikset, antar det er snakk om en laptop?

Skal ikke en gang begynne å spørre hvordan du har klart å knekke de portene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får google bluetooth mus.

Det høres dyrt ut å få det fikset, antar det er snakk om en laptop?

Skal ikke en gang begynne å spørre hvordan du har klart å knekke de portene.

Jeg skriver for min sønn..han sier at de har knekt fordi han har hatt dataen på fanget mens han har spilt. (På overnatting og slikt, uten tilgang på pult) Ikke vet jeg. Det er laptop ja :)

Anonymous poster hash: 1a7e1...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver for min sønn..han sier at de har knekt fordi han har hatt dataen på fanget mens han har spilt. (På overnatting og slikt, uten tilgang på pult) Ikke vet jeg. Det er laptop ja :)

Anonymous poster hash: 1a7e1...277

Begge portene? En port kan jeg forstå, de er lette å knekke om man har plugget i en minnepenn etc. Men når man klarer å knekke to, da har man ikke lært å ta hensyn i det hele tatt.

Har dataen din bluetooth kan du bruke det isteden for USB. Hvis den ikke har bluetooth er det lite du kan gjøre annet enn å betale for en reparasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en port er lett å knekke så er det vel ikke så fryktelig vanskelig å knekke to? ;)

Anonymous poster hash: 1a7e1...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ekstremt mye til for å ødelegge en USB-port, så her har nok sønnen vært rimelig brutal. Som andre sier, sjekk om den har blåtann. USB-portene sitter nok direkte på hovedkortet, så sannsynligvis vil dette måtte byttes, og det blir ikke spesielt billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal litt til for å herpe en USB-port ass, og tror også det kan bli dyrt å bytte, særlig om du ikke har tenkt å gjøre det selv. Du kan jo også undersøke hva det koster å reparere, og la sønnen din betale for det fra lommepengene. Ellers er jeg enig i forslaget om bluetooth-mus.

Tror også jeg ville vurdert å innføre laptop-på-fanget-forbud om det er derfor de knekker. Enten står den på et bord eller så er den avslått.



Anonymous poster hash: fa07b...55f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...