Gå til innhold

Paypal spørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Betalte en vare vis pay pal men leverte tilbake pga feil og skulle få penger tilbake.

Fikk epost i dag om at pengene er refundert. Sjekker pay pal og ser at pengene er inne. Men sjekker min faktiske bankkonto og pengene er ikke inne der. Går dem ikke automatisk inn på

Kontoen min?

Anonymous poster hash: 85693...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betalte en vare vis pay pal men leverte tilbake pga feil og skulle få penger tilbake.

Fikk epost i dag om at pengene er refundert. Sjekker pay pal og ser at pengene er inne. Men sjekker min faktiske bankkonto og pengene er ikke inne der. Går dem ikke automatisk inn på

Kontoen min?

Anonymous poster hash: 85693...7b9

Det pleier å ta noen dager, og om du har betalt med kredittkort, gjerne noen uker.

Anonymous poster hash: 9b241...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må føre de over fra paypal til bankkontoen din selv, og det pleier å ta noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må føre de over fra paypal til bankkontoen din selv, og det pleier å ta noen dager.

Når jeg har betalt med kort, dvs ikke med penger inne på paypalkontoen min, så har refusjoner kommet direkte til kortet jeg betalte med.

Anonymous poster hash: 9b241...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har fått refusjon så har det ligget på paypal og jeg måtte manuelt overføre til bank fra paypal. Men det var muligens fordi jeg ikke ahdde verifisert kortet mitt for paypal-bank overføringer.

det ordnet seg hvertfall når jeg gjorde det manuelt.



Anonymous poster hash: 1d1ca...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...