Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg fant ikke noe kjellerverktøy jeg. Men sånn som jeg gjorde funka jo :) Skal sjekke om jeg finner kjellerverktøyet etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant ikke noe kjellerverktøy jeg. Men sånn som jeg gjorde funka jo :) Skal sjekke om jeg finner kjellerverktøyet etterpå.

Det er på vegger. :) da er det en veggtype med murstein på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på vegger. :) da er det en veggtype med murstein på

Da skal jeg sjekke det senere :) Skal bygge en finere kjeller. Problemet er at jeg aner ikke hva jeg skal ha der :P Lagde et lite leserom i kjelleren som så veldig koselig ut, men simmene gikk aldri ned dit frivillig :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg sjekke det senere :) Skal bygge en finere kjeller. Problemet er at jeg aner ikke hva jeg skal ha der :P Lagde et lite leserom i kjelleren som så veldig koselig ut, men simmene gikk aldri ned dit frivillig :P

Jeg skal ha tv-stue og ekstra bad, og senere skal det bli rom til den fremtidige tenåringen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha tv-stue og ekstra bad, og senere skal det bli rom til den fremtidige tenåringen :D

Tror jeg skal gjøre det samme når jeg spiller mer normalt igjen.

Jeg driver fortsatt på med gravidprosjektet mitt (selvom updaten igår ødela for meg som jeg skrev i en tidligere kommentar.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite byggeproblem. Huset mitt står på flat tomt uten grunnmur. Har lyst å gjøre det høyere, med grunnmur, trappeavsats og trapp ned utenfor ytterdøra. Har bygget og forandret mange hus før. Men nå får jeg ikke lagd trapp, det blir bare en sånn lang innendørs trapp som ikke passer på noen måte. What to do?



Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal være mulig å få trapp når man har bygget enn grunnmur på. :vetikke: Jeg hadde litt problemer en gang, men jeg fortsatte bare å prøve til jeg fikk det til. Har du prøvd å late en liten veranda uten for døren`? Kanskje det hjelper.



Anonymous poster hash: 10047...8d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være mulig å få trapp når man har bygget enn grunnmur på. :vetikke: Jeg hadde litt problemer en gang, men jeg fortsatte bare å prøve til jeg fikk det til. Har du prøvd å late en liten veranda uten for døren`? Kanskje det hjelper.

Anonymous poster hash: 10047...8d0

Ja har prøvd alle tenkelige måte, ingenting virker...

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg likte veldig godt var de gode designverktøyene på sims 3, noen som vet om dette også kommer til sims 4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte at jeg fikk unge med Bella Goth her forleden, etter å ha fått henne til å gjøre det slutt med Mortimer og deretter forlate ham og ungene uten å noengang treffe dem igjen.. Men jeg fant ut at jeg ville heller ikke ha noe med henne å gjøre, så plasserte henne inni et avlukket svømmebasseng hvor hun forble under hele graviditeten..I det hun skulle til å føde slapp jeg henne endelig ut, hun var desperat etter mat og ville bare ha et måltid. Men det fikk hun ikke, rett etter hun fødte ungen sendte jeg henne rett tilbake i et nybygd avlukket rom hvor hun forble til sin død. Alle behovene i rødt, hun sultet ijel. Babyen skrek om natten, uvitende om at moren hans også skrek..Desperate skrik.



Anonymous poster hash: ed70d...822
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte at jeg fikk unge med Bella Goth her forleden, etter å ha fått henne til å gjøre det slutt med Mortimer og deretter forlate ham og ungene uten å noengang treffe dem igjen.. Men jeg fant ut at jeg ville heller ikke ha noe med henne å gjøre, så plasserte henne inni et avlukket svømmebasseng hvor hun forble under hele graviditeten..I det hun skulle til å føde slapp jeg henne endelig ut, hun var desperat etter mat og ville bare ha et måltid. Men det fikk hun ikke, rett etter hun fødte ungen sendte jeg henne rett tilbake i et nybygd avlukket rom hvor hun forble til sin død. Alle behovene i rødt, hun sultet ijel. Babyen skrek om natten, uvitende om at moren hans også skrek..Desperate skrik.

Anonymous poster hash: ed70d...822

Så ond du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ond du er.

Har du bare vært snill mot dine simmer?

Anonymous poster hash: ed70d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du bare vært snill mot dine simmer?

Anonymous poster hash: ed70d...822

Det har jeg aldri sagt :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å endre simmene etter at jeg har begynt å spille? Jeg tenker på kropssfasong, stemme, ganglag etc? Jeg var veldig ivrig etter å begynne å spille, så tok meg ikke tid til å få dem helt som jeg ville først. De skulle jo bare være en "prøvefamilie", men nå vil jeg ikke begynne på nytt med en ny familie.

Finnes det noen mulighet for å endre på de klærne/møblene/tapeter etc utover det å skifte til en av fargene som allerede er laget? Eller lage helt egne klær etc og bruke dem i spillet?

Jeg har skjønt at det går an å laste ned ting fra galleriet. Hvordan gjør jeg det? Jeg har ikke en gang klart å åpne galleriet.

Jeg er helt nybegynner på dette, har bare brukt det som allerede var inne i spillet, så jeg må ha dette inn med teskje.

Jeg har akkurat oppdaget at det finnes juksekoder. Hvis noen tar seg tid til å poste dem her vil de ha min evige takknemlighet. Lover å sende en positiv tanke hver dag. :blomst:

Jeg vet at mye av dette allerede er å finne i tråden, men det er ganske mye å lese gjennom. Jeg er bare halvveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat oppdaget at det finnes juksekoder. Hvis noen tar seg tid til å poste dem her vil de ha min evige takknemlighet. Lover å sende en positiv tanke hver dag. :blomst:

http://www.cheatcc.com/pc/sims4cheatscodes.html

http://www.carls-sims-4-guide.com/cheats.php

http://www.gamefaqs.com/pc/714064-the-sims-4/cheats

Det finnes mange fleire slike sider med juksekoder viss du bare googler "sims 4 cheats" :) Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

Er det flere om opplever at naboer og forbistreifende simmer bare går rett inn i huset og blir værende der? Ikke nok med at simmer simmen min har hilst på og snakket med kommer inn, men det har vært noen simmen min ikke en gang har hilst på som bare valser rett inn. Og så blir de værende og forsyner seg i kjøleskapet, bruker senga og roter (og ødelegger) i huset. På noen kan jeg velge å si hadet eller "gå bort" men det nytter ikke. Den eneste løsningen jeg fant var å fjerne doen og senga (legge i inventaret) hver gang simmen min var utsovet og nettopp hadde vært på do, for da forlot simmene når de ble tissetrengte eller trøtte.

Nå gleder jeg meg til 1./2. april! Håper det blir dårlig vær i noen dager etterpå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere om opplever at naboer og forbistreifende simmer bare går rett inn i huset og blir værende der? Ikke nok med at simmer simmen min har hilst på og snakket med kommer inn, men det har vært noen simmen min ikke en gang har hilst på som bare valser rett inn. Og så blir de værende og forsyner seg i kjøleskapet, bruker senga og roter (og ødelegger) i huset. På noen kan jeg velge å si hadet eller "gå bort" men det nytter ikke. Den eneste løsningen jeg fant var å fjerne doen og senga (legge i inventaret) hver gang simmen min var utsovet og nettopp hadde vært på do, for da forlot simmene når de ble tissetrengte eller trøtte.

Nå gleder jeg meg til 1./2. april! Håper det blir dårlig vær i noen dager etterpå :fnise:

Hehe, aldri opplevd :P får kalle fem snyltesimmer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer egentlig utvidelsespakken? Står 1.april på origin, er det da 31. Mars klokken 00:00 (natt til 1) eller? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...