Gå til innhold

Shopping vol. 3


Gjest dalieo

Anbefalte innlegg

Alexander McQueen er død! Han tok sitt eget liv.. :sukk:

Føles alltid så merkelig når kjendiser dør.

Føles litt ekstra merkelig når det er kjendiser som Alexander McQueen- jeg elsket ham! Fantastisk designer, en virkelig kunstner, og han var så (utifra det bildet jeg har fått fra media) sjarmerende, en virkelig personlighet. Husker ham spesielt for at han var en av de få som stilte opp og offentlig støttet Kate Moss da kokainskandalen fikk de fleste andre til å trekke seg unna.

Jeg blogget om det, btw.

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint innlegg, Quirky :)

--

Jeg har klipt håret! Spontant! Hadde kjempelangt hår, og nå er det slik, bare at jeg har litt mer fall i håret.. Det er utrolig uvant og jeg føler meg litt som en gutt, men det går seg nok til! :)

Har kjøpt 3 par strømpebukser hos BikBok, de har 3 for 2-kampanje nå. En med prikker, en med en stripe nedover bak, og en med hjerter.

Ellers har jeg vært veldig flink med penger i det siste... :klø:

Edit: Aah visste jeg hadde glemt noe :fnise:KMS CurlUp Bounce Back, for å definere krøllene mine litt. Jeg blir å påvirket på frisørsalonger :rolleyes:

Nytt blogginlegg forresten.

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint innlegg, Quirky :)

--

Jeg har klipt håret! Spontant! Hadde kjempelangt hår, og nå er det slik, bare at jeg har litt mer fall i håret.. Det er utrolig uvant og jeg føler meg litt som en gutt, men det går seg nok til! :)

Har kjøpt 3 par strømpebukser hos BikBok, de har 3 for 2-kampanje nå. En med prikker, en med en stripe nedover bak, og en med hjerter.

Ellers har jeg vært veldig flink med penger i det siste... :klø:

Edit: Aah visste jeg hadde glemt noe :fnise:KMS CurlUp Bounce Back, for å definere krøllene mine litt. Jeg blir å påvirket på frisørsalonger :rolleyes:

Nytt blogginlegg forresten.

Tusen takk!

Åhhh, fiiiint hår! Surf-chic! Er du blond også?

Selv om du ikke kjenner meg så godt, vil du vurdere å gi meg tilgang til bloggen? Er nysgjerrig på deg og det du har å si. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok nr 1, hva søren gjør du oppe nå? hehe.. og nr to: ååååh din heldiggris! det er sånn sveis jeg døør etter å få, men jeg har alt for stritt, flatt og tynt hår! :grine: legg ut bilde på face!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest dalieo

Takk! Jeg er blitt mer vant til det nå, det føles ikke så kort og jeg får til å style det, så er kjempefornøyd! Også ser det sunnere ut når de lange tustene er fjernet, hurra :)

Er rimelig fattig for tiden, så blir ikke så mange kjøp. Har kjøpt solbriller og rosett-øredobber fra H&M, og en cardigan med små blomster i rosatoner, finner selvfølgelig ingenting på nettet :sur: Det er i hvertfall utrolig deilig å begynne så smått å handle vårklær! :hoppe: Gleder meg utrolig mye til å gå med lette klær igjen! Det er så mye morsommere med klær da, og jeg gleder meg til å hive på meg en skinnjakke eller blazer i stedet for den tunge boblejakken. Kom våååår :danse:

En ting til, jeg har mistet lommeboken min på torsdag! Gaaah!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Nå har jeg prøvd Decleor rensemelk+toner lenge nok til at jeg føler jeg har en mening om den, og jeg tror desverre det var en bom.. Utrolig irriterende, det virket som et veldig safe førstekjøp, og med studentøkonomien min har jeg absolutt ikke råd til å prøve meg frem med mange produkter. De 600 kronene hadde vært greit å ha til noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Virker som huden min reagerte på produktene, hvertfall toneren.. :sukk: Jeg fikk mye mer uren hud, og det gikk ikke vekk heller, det ble bare verre og verre.. og ansiktet kjentes stramt ut, og jeg ble rød etter påføring. Tenkte i begynnelsen at det kanskje var huden som "renset" seg litt, urenhetene som kom ut og ble litt verre i en periode for så å gå vekk, men det ble som sagt bare verre. Og når jeg hadde prøvd i over en mnd, og det bare ble verre, gadd jeg ikke mer. Det var ganske ille på slutten.

De siste dagene har jeg gått tilbake til rensen og fuktighetskremen jeg brukte før, og alt har trekt seg tilbake, pluss hudtonen har blitt jevnere. Nå kan jeg gå uten foundation uten å føle meg som en fjortenåring igjen.. Jaja, får gi det vekk til en venninne eller noe som vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vet at man kan reagere på essensene og balmene, men ikke hørt om noen som reagerer på rensen og toneren, hvertfall ikke de du har kjøpt. Som du sier; det er relativt trygge kjøp. Hva slags kremer bruker du? Husk at det er produktene som skal ligge på huden man må være ekstra nøye med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Jeg synes også det er merkelig. Men jeg bruker jo samme produktene som jeg har brukt med annen hudpleie, og da reagerer jeg ikke. Den eneste forandringen har vært den nye hudpleierutinen :klø:

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så kjedelig at de ikke funket for deg :sur:

Har samme erfaring med REN, kjøpte store lass med produkter og så fikk jeg tidenes break-out på haka og kjeven. :dry:

I USA får man refundert produkter man ikke er fornøyd med på Sephora og Ulta, og andre store kjeder.. kunne ønske man fikk det her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dalieo

Uffda! Ja det er kjipt, jeg hadde i tillegg veldig store forhåpninger så ble litt skuffa.. Oi, er det slik? Slik service skulle vi hatt her også :Nikke:

--

Nå ser jeg på luksusfellen, og føler meg som verdens flinkeste i forhold :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du har hår som jeg alltid har ønsket meg... Heldiggris! Du ser sikkert dødslekker ut ;)

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Takk Serenity! :klemmer: Vurderer å farge det også, men vet ikke om jeg vil bli blondere eller mørkere.. Ombestemmer meg hele tiden, og er såå redd for å angre :fnise:

--

Åå, jeg gleder meg så til vår! Til å gå i lette jakker og småsko! :strix: Har bare lyst å kjøpe inn masse vårklær NÅ! Men det er snø ute :jolie:

Har vært ganske uinspirert i det siste. Finner ingenting i butikkene, og føler jeg går i det samme hele tiden. Er så vanskelig å kombinere antrekk om vinteren synes jeg, er ikke mye som blir særlig fint da.. Også en stor, tykk boblejakke over, og ofte lue som ødelegger håret helt.

Skal shoppe litt i morgen, krysser fingrene for at jeg finner noe fint! Er så lei av svart og grått nå, så håper de har noe fint og litt mer fargerikt i butikkene.. Lite av det for tiden.

Gleder meg til The Garden Collection :)

edit: Merker jeg maser veldig om vår for tiden.. :fnise: Men jeg lengter!

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilke produkter har du kombinert de med?

Jeg gleder meg også til våren. Det ligger masse snø hos oss enda, men det er vår i lufta altså :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå kjedelig at du reagerte på de nye produktene :/ Irriterende å tenke på pengene som var bortkastet ja, det kan jeg godt tenke!

Jeg vil også ha vår :Nikke: It's about time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Tusle: Mener du andre hudpleieprodukter eller sminke? Ingen andre hudpleieprodukter.. :sjenert:

Desperate: Det er absolutt på tide, nå håper jeg bare det begynner å regne mye så snøen kan forsvinne, og såå kan sola komme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Blah, mødre kan være vanskelig :sukk:

Jeg vet ikke om noen husker det jeg har skrevet i tidligere dagbøker her, men vi er veldig ulike.. Hun er ganske brysk og kan virke litt avvisende og nedsettende til tider, og jeg tåler ikke det så godt. Føler meg ofte som en liten, svak unge når hun snakker til meg.

Snakket med henne på telefon i kveld og ble litt lei meg da vi la på. Jeg skulle ønske hun var litt mer interessert i hvordan det går på skolen, hva jeg gjør og hva jeg vil bli. Jeg forstår jo at ikke hun nødvendigvis interesserer seg for faget, men.. Allikevel. Når jeg forteller om hva vi har om svarer hun bare kort "jaha", ingen interesse der. Jeg ønsker hun kunne fortelle meg at hun var stolt over at jeg prøver å ta en så høy utdannelse som jeg planlegger, for det er ingen i min nærmeste familie som har det. Men jeg tror såvidt hun vet hva jeg går.. Hun har aldri spurt om noe. Hun fokuserer mer på ting hun ikke er fornøyd med, som at jeg ikke sparer nok eller at jeg reiser for mye, men det er jo mine penger og jeg ER flink med de! Jeg har aldri bedt henne om å låne noe, og til tross for at jeg lever på 2500 i måneden etter husleia er betalt har jeg vanligvis noe til overs.

Men jeg vet jo at hun mener ting godt uansett, og at hun er glad i meg, det er bare en slags kommunikasjonssvikt på veien til tider. Jeg tror heller ikke hun vet hvordan hun kan oppfattes, men det er veldig vanskelig å snakke om sånn med henne.. det har pappa også sagt :) Hun blir veldig fort fornærmet, stenger deg ute, og later senere som ingenting og er i strålende humør. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre annet enn å bare la det være sånn..

Bare en liten ublåsning..

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...