Gå til innhold

edderkopp bitt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som kanskje vet hva dette her er? Jeg våknet med dette idag på morran og det gjør ganske vondt i tillegg til at jeg føler at det har blitt litt større..

Anonymous poster hash: 02249...ab1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes ikke farlige edderkopper i Norge så vidt jeg vet. Sikkert mulig å få reaksjoner dersom du blir bitt. Hvis du ble bitt i hjemmet ditt er det nok en Husedderkopp, men jeg hadde blitt overrasket dersom en slik en faktisk hadde bitt ett menneske, da de er ganske pysete.

Klegg, kanskje? Ikke at du har postet et bilde, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser veldig ut som det her? Seriøst?

edderkopptopp_1081309a.jpg

Anonymous poster hash: a743b...b74

oi, hehe, det var ikke det jeg linket til, får ikke helt til med den bildegreia-

men det er hvertfall en utstikkende rød klump som gjør ganske vondt hvis jeg tar på det eller rundt det.

Anonymous poster hash: 02249...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor akkurat edderkoppbitt?

Jeg har både sett mygg og veps de siste dagene. Kan vel like gjerne være noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor akkurat edderkoppbitt?

Jeg har både sett mygg og veps de siste dagene. Kan vel like gjerne være noe sånt?

Tviler jeg har hatt veps under dyna hehe. det skjedde inatt mens jeg sov så det må være noe som har kommet seg under dyna uten at jeg har merket det. vi har hatt en del problemer med edderkopper fordi vi bor i kjellerleilighet så det var det første jeg kom på. men det kan nok være noe annet ja, bare litt greit å få greie på hva det er, hehe.

Anonymous poster hash: 02249...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk to merkelige bitt i sommer på natta når jeg sov, fant ikke ut hva det var. Deler seng med mannen og han fikk ikke noen bitt. De var veldig vonde, og stakk veldig ut. Var en vannblemme som etterhvert sprakk. Tenkte tanken på edderkoppe jeg og, hehe, men tror ikke det. Klegg kjenner jeg når de biter så hadde våknet av det. Fikk forresten to kleggbitt på dagtid i sommer og de bittene så annerledes ut, var ganske vondt når de beit.

Anonymous poster hash: f356b...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Edderkopp bitt? Hvem ble edderkoppen bitt av?



Anonymous poster hash: f170f...cda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husederkopper kan bite ganske hardt, hadde en del stor husederkopp der jeg bodde før, og ble bitt en gang, da fikk jeg en veldig stor rød sviende/kløende klump som var ganske vond og verkende, er ikke farlig, men er noen ekle krapyler!! Ellers de svarte små maurene, de biter fsktisk ganske kraftig, blir ikke så store merker da, men en og annen gang har jeg fått ganske stor rød klump av de også! (Hadde maurinvasjon på rommet mitt en gang, våknet av at de bet meg innimellom!')

Anonymous poster hash: 3a261...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...