Gå til innhold

Vil til lege, har ikke råd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå ligget kjempe syk med smerter i over 4 uker og har lenge villet gå til legen, men har dessverre ikke råd.

Jeg står i gjeld og har på ingen måte mulighet til å låne penger, til og med ikke fra familie. Har dessverre så lite penger at jeg ikke har budsjett til å bruke disse på å dra til lege, hva kan jeg gjøre nå da?



Anonymous poster hash: f95d6...ce5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra til legevakta, så kanskje de legger deg inn? Det er gratis å være innlagt på sykehus i Norge



Anonymous poster hash: 57b70...884
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager kan man ha hatt smerter og være syk i 4 uker uten å få hjelp?

Du er jo bare nødt til å komme deg til legevakten eller fastlegen, også får du bare si det som det er, at du ikke har penger til lege.



Anonymous poster hash: 91f3e...061
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da få regning tilsendt, og utsatt betalingsfrist.

Sosialstøtte kan du vel og få



Anonymous poster hash: 9abcd...422
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du får faktura hos legen, så det skal du ikke tenke på hvertfall! du kan jo ikke gå sånn med smerter i over 4 uker :/



Anonymous poster hash: 23799...2ec
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt hjelpe deg, om det er så ille som du sier! Send meg en PM.

Er du lege?

Anonymous poster hash: 9c067...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt hjelpe deg, om det er så ille som du sier! Send meg en PM.

Så utrolig snill du er :-)

(Jeg er ikke TS)

Anonymous poster hash: 035e2...fe9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du syk nok til å bli lagt inn tror du?

Gjør som en her sier, dra til legevakt

Du blir fortsatt fakturert for timen hos legevakten

Anonymous poster hash: 9c067...366

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig snill du er :-)

(Jeg er ikke TS)

Anonymous poster hash: 035e2...fe9

Jeg mener det også! Var en periode i livet mitt hvor jeg selv ikke hadde råd til lege når jeg virkelig trengte det, og unner ingen det samme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vær så snill ts, og ta kontakt om du virkelig trenger hjelp. Du skal ikke ligge i smerter så lenge som du har gjort. <3

Du burde være påpasselig med hvem som tar kontakt med tanke på at TS er en AB.

--

TS, går til legevakten å se om de kan hjelpe deg der eller eventuelt ring til legen å forklar situasjonen og be om en nedbetalingsplan om det fungerer i stedet :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle til å spørre om alderen din og foreslå helsestasjon for ungdom, men dette er vel et litt mer alvorlig tilfelle som hadde kommet til å bedt deg om å kontakte fastlegen din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde være påpasselig med hvem som tar kontakt med tanke på at TS er en AB.

--

TS, går til legevakten å se om de kan hjelpe deg der eller eventuelt ring til legen å forklar situasjonen og be om en nedbetalingsplan om det fungerer i stedet :)

Jeg vet, men av og til lar jeg den naive , dumsnille siden av meg ta kontroll. Spesielt om det er en stor sjanse for at noen faktisk trenger hjelp. Takk for at du bryr deg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, men av og til lar jeg den naive , dumsnille siden av meg ta kontroll. Spesielt om det er en stor sjanse for at noen faktisk trenger hjelp. Takk for at du bryr deg :)

Ingen problem :) Det kan jo hende TS faktisk tar kontakt det vet du aldri mtp at vedkommende er AB så er det veldig vanskelig å sile de ut, å du ga jo den store sjansen til gribbene å gribbe til seg gratis penger. :vetikke::(:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem :) Det kan jo hende TS faktisk tar kontakt det vet du aldri mtp at vedkommende er AB så er det veldig vanskelig å sile de ut, å du ga jo den store sjansen til gribbene å gribbe til seg gratis penger. :vetikke::(:troest:

Veldig sant. Glemte i øyeblikket at ts var ab! Takk for påminnelsen :) Men har ikke tatt tilbake tilbudet ts, men håper jo at det i så fall er en ærlig sjel som evt tar kontakt. Synd å ødelegge for andre. Endret av Lino
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...