Gå til innhold

Jeg må helt ærlig innrømme en ting..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er det jeg skriver i det første svaret i denne tråden, dere griser klarer alltid å vende problemene deres over på de som faktisk er normalt renslige. Er det noen som stinker, så er det en som dusjer 2 ganger per uke. Men så lenge jeg slipper å omgås sånne late, ekle mennesker, så bare fortsett å leve i dritt. Unner deg det :) og husk at den som stinker er deg.

Anonymous poster hash: 42b25...3cc

Du må ha et ille problem med kroppslukt dersom du stinker så lett.. Leve i dritt? Er ikke vårt problem at du stinker "dritt" etter en dag. Æsj..

Anonymous poster hash: f8834...d47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle jeg omgås dusjer hver dag, ja. En selvfølge for alle jeg kjenner. Så dette må være et kg-fenomen. Viaste ikke at det var så mange griser rundt omkring. Håper dere lever et avskjermet liv. Ha en flott, stinkende dag videre :)

Anonymous poster hash: 42b25...3cc

Dersom du får en sjenerende kroppslukt etter kun én dag anbefaler jeg deg å oppsøke lege. Jeg studerer selv medisin og kan fortelle at dette ikke er vanlig. Alle du omgås med dusjer neppe hver dag. Rimelig spesielt om du kjenner til alle sine dusjevaner. Det vitner hvertfall om at du er overhygienisk og hysterisk.

Anonymous poster hash: 2f273...05f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer heller ikke hver dag med mindre jeg trener hver dag. Kommer an på. Ellers dusjer jeg alltid etter trening, og før sex.

Blir ikke det ca hver dag uansett da? ;)

Anonymous poster hash: f7116...348

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jeg omgås dusjer hver dag, ja. En selvfølge for alle jeg kjenner. Så dette må være et kg-fenomen. Viaste ikke at det var så mange griser rundt omkring. Håper dere lever et avskjermet liv. Ha en flott, stinkende dag videre :)

Anonymous poster hash: 42b25...3cc

Du bør søke hjelp hvis du lukter så vondt. Men inntil det skjer, så forstår jeg dusjebehovet ditt. Vondt å ha problemer med dette tror jeg, men det finnes hjelp. :hug:

Anonymous poster hash: df03a...c78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer hver dag. :P Mest fordi jeg ikke gidder å ta "kattevask" med klut - for å unngå det må man jo ha bidét...? Sånn sett slipper jeg å måtte vaske en haug med kluter hver uke. Men ofte det bare blir en rask dusj da. Man blir jo ikke så veldig skitten i løpet av en dag akkurat.

Og så handler det vel mye om hva folk foretrekker. Har full forståelse for de som ikke dusjer like ofte, jeg sliter jo med tørr hud, og dusjng er jo ikke bra sånn sett.

Skjeldent jeg møter mennesker som faktisk lukter vondt, så regner med de aller fleste klarer å styre det der etter behov selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det ca hver dag uansett da? ;)

Anonymous poster hash: f7116...348

Haha, samme tenkte jeg. Når jeg er med kjæresten, så passer jeg på å være ren OG glattbarbert. For et styr. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dusjer hver morgen og det er dagens høydepunkt.Ikke på grunn av hygienen først og fremst,men fordi det får i gang en giktisk kropp.



Anonymous poster hash: ae626...f6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer hver tredje dag selv, hvor håret får sjampo og balsam en-to ganger i uka. Passer selv på at håret ikke er fett, men svetter lite, og ser ikke behovet for å dusje hver dag. Ja, jeg vasker meg under armer og underliv med klut daglig.

Kan gjerne dusje oftere dersom jeg trener hardere, men her går det kun i gåturer på ettermiddagen med min kjære.

Støtter deg ts!



Anonymous poster hash: b856d...ab6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Blir ikke det ca hver dag uansett da? ;)

Anonymous poster hash: f7116...348

Nesten. Hender jeg ikke orker å dusje før sex hvis jeg dusjet dagen før. Bryr meg ikke om å være hysterisk når det gjelder renslighet. Trening gjør jeg nesten hver dag, eller annen hver dag unntatt søndager, og av og til ikke lørdager. Kommer an på. Blir en del dager etter hverandre ja. Etter trening må vi bare dusje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Alle jeg omgås dusjer hver dag, ja. En selvfølge for alle jeg kjenner. Så dette må være et kg-fenomen. Viaste ikke at det var så mange griser rundt omkring. Håper dere lever et avskjermet liv. Ha en flott, stinkende dag videre :)

Anonymous poster hash: 42b25...3cc

Så alle rundt deg sier når de dusjer? Det er helt normalt å dusje annen hver dag, tredje hver dag, og fjerde hver dag også. Kommer an på hvor mye man svetter. Trener man hver dag så er det normalt å dusje hver dag etter trening så klart. Det viktigste er også å vaske skrittet og rumpa ofte ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du får en sjenerende kroppslukt etter kun én dag anbefaler jeg deg å oppsøke lege. Jeg studerer selv medisin og kan fortelle at dette ikke er vanlig. Alle du omgås med dusjer neppe hver dag. Rimelig spesielt om du kjenner til alle sine dusjevaner. Det vitner hvertfall om at du er overhygienisk og hysterisk. Anonymous poster hash: 2f273...05f

Idiotisk stråmann. Jeg har ikke skrevet at jeg har de problemene du skisserer. Jeg har lært fra barnsben av at det er en god vane å dusje hver dag, og det gir velvære, god kroppslukt og god helse.

Og med den lavmåls stråmannsargumentasjonen, tror jeg ikke et øyeblikk at du studerer medisin. Jeg kjenner mine venner og nærmeste, men det er kanskje ikke vanlig blant grisete mennesker - de fleste holder jo litt avstand, og tør kanskje ikke si at de burde vaske seg. Kanskje oppfatter man dem som litt mindre begavede, litt sosialt tilbakestående. Men for all del, lev i middelalderen, da man trodde vann var skadelig. Lev som du er god for.

Anonymous poster hash: 42b25...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk stråmann. Jeg har ikke skrevet at jeg har de problemene du skisserer. Jeg har lært fra barnsben av at det er en god vane å dusje hver dag, og det gir velvære, god kroppslukt og god helse.

Og med den lavmåls stråmannsargumentasjonen, tror jeg ikke et øyeblikk at du studerer medisin. Jeg kjenner mine venner og nærmeste, men det er kanskje ikke vanlig blant grisete mennesker - de fleste holder jo litt avstand, og tør kanskje ikke si at de burde vaske seg. Kanskje oppfatter man dem som litt mindre begavede, litt sosialt tilbakestående. Men for all del, lev i middelalderen, da man trodde vann var skadelig. Lev som du er god for.

Anonymous poster hash: 42b25...3cc

Stakkars, jeg håper du får hjelp jeg.. Ler litt av det du skriver her inne, det er jo ganske så hysterisk :ler:

Uff!

Men ja, som de andre her sier, siden du stinker dritt hver dag og har sånn behov for å dusje ofte pga det, ikke normalt.

Og at du skriver slik som du gjør her i tråden viser at du mangler litt sosiale antenner.

Men ikke bekymre deg, det fins hjelp der også.

Noen må bare ordlegge seg slik for å føle seg bedre med segselv med å svare andre frekt.

Du får ha en fin dag! Husk å dusje idag så du ikke lukter dritt og skiller deg ut fra alle rundt deg du vet dusjer hver dag.

Jeg syns du er søt. :fnise:

Anonymous poster hash: a11f9...179

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å kjøre kollektiv om morgenen, så merker man hvor "lite" folk som dusjer sjeldent lukter. Fy søren det stinker til tider.

Dusjer minst en gang om dagen, i tillegg til etter trening og evt etter jobb når jeg blir ekstra svett eller skitten. Og kommer aldri til å bo med noen som ikke dusjer oftere enn hver tredje dag. Enten har de da en for daff livsstil for meg, eller for uhygienisk.

Anonymous poster hash: c6310...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha dette med å måtte dusje hver dag går rett inn på "hva jeg har lært av Kg"tråden! Er ikke mulig å være så blåst for argumenter når man begynner med anklaging om drittlukt, "et kg-fenomen å dusje sjeldent" og at det er normalt å vite når de i nærmeste omgangskrets dusjer. For det er det faen ikke.

Du AB som hevder at det er god helse å dusje ofte: har du noen sinne hørt om immunforsvar? Eller å ta miljøhensyn, i disse Plan- og vannfokusdager?

Legger merke til den flåsete hersketeknikken som benyttes også... "Ønsker dere en flott stinkende dag:::):)):))" herregud så tragisk

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Kommer helt ann på for min del. I sommer når det var over 30 grader måtte jeg dusje både om morgenen, etter jobb og på kvelden, for ble jo svett bare av å sitte i ro. Nå på høsten holder det med annenhver dag, hvis jeg ikke er aktiv, men da dusjer jeg både kropp og hår.

Er jo litt vanesak, før vasket jeg håret hver tredje dag og da ble det fett hver tredje dag, nå blir det fett annenhver dag og da må jeg vaske det annenhver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer hver dag. Hovedsaklig fordi jeg barberer meg hver dag (nedentil, legger, armhuler). Føler meg uendelig ekkel om jeg ikke er nybarbart.



Anonymous poster hash: 193ca...f92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dusjer noen ganger flere ganger om dagen hvis jeg trener mye og skal andre ting. Men kan også gå noen dager uten å dusje hvis jeg bare er hjemme eller er syk. Det spiller vel ingen rolle?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig hygiene å ta en dusj hver dag, uten at man skal bli anklaget for å være "en svetter" eller overhygienisk. Men ingenting overrasker meg på KG. Her finner de med dårlig hygiene hverandre og støtter hverandre i å dusje minst mulig. Så de som svarer i denne tråden, er de som desperat leter etter unnskyldninger for at de ikke gidder å vaske seg.

Om du vil lukte dritt og være ekkelt, helt greit - så lenge jeg slipper å omgps deg. Men å vri det til at det er de som faktisk har en normal, daglig hygiene som er ekle, er direkte umodent og ganske latterlig.

Anonymous poster hash: 42b25...3cc

Det er faktisk rapporter på at det ikke er bra å dusje hver dag. Selvfølgelig om du har en aktiv jobb eller trener, så bør en jo dusje. Ingen anklager noen for å dusje for ofte, eller kaller dem for ekle og svette. En trenger ikke være ekkel fordi en dusjer ofte. Alle er forskjellig og dusjer derfor ulik antall ganger, slik er det bare. Noen svetter mer eller mindre enn andre. Derfor er det umulig noe fasitsvar på dette.

Anonymous poster hash: c6dc9...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å kjøre kollektiv om morgenen, så merker man hvor "lite" folk som dusjer sjeldent lukter. Fy søren det stinker til tider.

Dusjer minst en gang om dagen, i tillegg til etter trening og evt etter jobb når jeg blir ekstra svett eller skitten. Og kommer aldri til å bo med noen som ikke dusjer oftere enn hver tredje dag. Enten har de da en for daff livsstil for meg, eller for uhygienisk.

Anonymous poster hash: c6310...239

Lurer på slags sted du bor. Jeg tar kollektiv hver dag og lukter aldri noe. De som stinker svette er som oftest de som ikke bruker deoderant. En lukter ikke så kraftig svette av å dusje annenhver dag, siden du påstår at en er ekkel om en ikke dusjer hver dag slik som deg.

Anonymous poster hash: c6dc9...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jeg omgås dusjer hver dag, ja. En selvfølge for alle jeg kjenner. Så dette må være et kg-fenomen. Viaste ikke at det var så mange griser rundt omkring. Håper dere lever et avskjermet liv. Ha en flott, stinkende dag videre :)

Anonymous poster hash: 42b25...3cc

Wow, svetter dere så mye? Vet ikke hvem som er gris her..

Anonymous poster hash: c6dc9...7b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...