Gå til innhold

Jeg må helt ærlig innrømme en ting..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dusjer ikke hver dag, hos meg kan det faktisk ta dager mellom at jeg dusjer meg..

Passer alltid på at håret ikke er fett, ikke alltid jeg dusjer hele meg når jeg vasker det.

Og jeg leser mye om at folk dusjer hver eneste dag.. er folk virkelig så svette, eller er det bare overhygienisk?

Jeg må bare også si, mange tenker sikkert nå at jeg går rundt og stinker! Noe jeg ikke gjør, helt 100% sikkert.

Dusjer alltid etter trening eller om jeg svetter selvfølgelig, men jeg er ingen "svetter" til normal hverdags :P

Hos meg ER faktisk hver 3 dag helt normalt!

Anonymous poster hash: a11f9...179

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dusjer annenhver dag. Kanskje hver tredje hvis det er mandag morgen/onsdag kveld. Svetter ikke unormalt mye, og vasker ansikt og underliv daglig. Håret dusjer jeg maks 2 ganger i uken!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dusje hver dag, med minre man har en spesiell helsetilstand som tilsier det eller er særlig aktiv, er selvsagt bare tull. Enda tåpeligere er det når disse hver dag-dusjerne påstår at det er det eneste å gjøre hvis man skal være noenlunde oppegående og hygienisk. Det er ikke bra for huden og håret, og heller ikke for miljøet.

Selv dusjer jeg ca. hver 2. til hver 3. dag. Før dusjet jeg hver dag, og huden min så ut som Sahara.

Nei, fortsett med dusjingen du trives med du, TS. Høres ikke ut som du er særlig uhygiensik akkurat. :)



Anonymous poster hash: 65bf2...bf5
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjet som oftest kroppen hver dag, men ikke alltid. Håret vasker jeg en gang i uken. Har aldri hatt så mykt og glansfullt hår som det jeg har etter at jeg gikk over til 1 vask i uken.

Anonymous poster hash: c1aa7...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på dagen. Vasker håret annenhver dag. Trenger ikke dusje hver dag, men dersom jeg har trent gjør jeg selvsagt det.

Søndag dusjer jeg aldri. Uansett. :sjenert:



Anonymous poster hash: 387b1...e41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjer stort sett to ganger om dagen. Ansiktsvask, vask av penishodet og skylling av anus hører med.

Mulig det er forskjell på kvinner og menn, men selv om jeg har kontorjobb lukter det ikke spesielt godt av mellomgulvet mitt etter en dag på kontoret.



Anonymous poster hash: e31ac...01c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig hygiene å ta en dusj hver dag, uten at man skal bli anklaget for å være "en svetter" eller overhygienisk. Men ingenting overrasker meg på KG. Her finner de med dårlig hygiene hverandre og støtter hverandre i å dusje minst mulig. Så de som svarer i denne tråden, er de som desperat leter etter unnskyldninger for at de ikke gidder å vaske seg.

Om du vil lukte dritt og være ekkelt, helt greit - så lenge jeg slipper å omgps deg. Men å vri det til at det er de som faktisk har en normal, daglig hygiene som er ekle, er direkte umodent og ganske latterlig.

Anonymous poster hash: 42b25...3cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig hygiene å ta en dusj hver dag, uten at man skal bli anklaget for å være "en svetter" eller overhygienisk. Men ingenting overrasker meg på KG. Her finner de med dårlig hygiene hverandre og støtter hverandre i å dusje minst mulig. Så de som svarer i denne tråden, er de som desperat leter etter unnskyldninger for at de ikke gidder å vaske seg.

Om du vil lukte dritt og være ekkelt, helt greit - så lenge jeg slipper å omgps deg. Men å vri det til at det er de som faktisk har en normal, daglig hygiene som er ekle, er direkte umodent og ganske latterlig.

Anonymous poster hash: 42b25...3cc

Huh? Hva skjedde her da? Ingen beskylder noen for noen ting. En sier hva en gjør selv, også kommer hissigproppen som dusjer hver dag, og kaller alle andre ut på å lukte dritt.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På videregående dusjet jeg 2-3 ganger daglig, om morgenen og etter trening, trente psykt mye.

Nå dusjer jeg i gjennomsnitt 1 gang daglig, før jeg går ut av huset om morgenen.

(av og til 2, men 0 om jeg ikke går ut av huset pga bakfylla/sykdom eller noe, bor alene så tviler på at noen plages :laugh: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt med å dusje hver 3. dag så lenge en ikke lukter. Jeg svetter ikke (og trener ikke) så jeg kunne lett gått 3 dager mellom jeg også. Jeg liker derimot veldig godt å dusje før jeg skal legge meg, så jeg dusjer stortsett hver kveld. Vasker bare håret hver 4. dag da.

Så lenge du føler deg ren, ikke lukter og vasker deg i skrittet og sånt er det absolutt ikke noe problem å dusje hver 3. dag. Huden og håret ditt er nok veldig fornøyd med deg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig hygiene å ta en dusj hver dag, uten at man skal bli anklaget for å være "en svetter" eller overhygienisk. Men ingenting overrasker meg på KG. Her finner de med dårlig hygiene hverandre og støtter hverandre i å dusje minst mulig. Så de som svarer i denne tråden, er de som desperat leter etter unnskyldninger for at de ikke gidder å vaske seg.

Om du vil lukte dritt og være ekkelt, helt greit - så lenge jeg slipper å omgps deg. Men å vri det til at det er de som faktisk har en normal, daglig hygiene som er ekle, er direkte umodent og ganske latterlig.

Anonymous poster hash: 42b25...3cc

Hvis du har behov for å dusje hver dag er det kanskje du som har et problem..

Anonymous poster hash: f8834...d47

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Dusjer heller ikke hver dag med mindre jeg trener hver dag. Kommer an på. Ellers dusjer jeg alltid etter trening, og før sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt vanlig hygiene å ta en dusj hver dag, uten at man skal bli anklaget for å være "en svetter" eller overhygienisk. Men ingenting overrasker meg på KG. Her finner de med dårlig hygiene hverandre og støtter hverandre i å dusje minst mulig. Så de som svarer i denne tråden, er de som desperat leter etter unnskyldninger for at de ikke gidder å vaske seg.

Om du vil lukte dritt og være ekkelt, helt greit - så lenge jeg slipper å omgps deg. Men å vri det til at det er de som faktisk har en normal, daglig hygiene som er ekle, er direkte umodent og ganske latterlig.

Anonymous poster hash: 42b25...3cc

Dersom en ikke har en spesiell sykdom eller trener/svetter hver dag mener jeg det er noe overhygienisk å dusje hver dag. Det er verken bra for hud eller hår å dusje så ofte, så det er faktisk ingen her som desperat leter etter unnskyldninger for ikke å dusje hver dag. En lukter ikke dritt og en er absolutt ikke ekkel dersom en dusjer annenhver dag eller hver tredje dag. Dette er en helt normal hygiene. Tror du at du kun omgås mennesker som dusjer hver dag? Det som er direkte umodent og ganske latterlig er hvordan du ordlegger deg her.

Anonymous poster hash: 2f273...05f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en ikke har en spesiell sykdom eller trener/svetter hver dag mener jeg det er noe overhygienisk å dusje hver dag. Det er verken bra for hud eller hår å dusje så ofte, så det er faktisk ingen her som desperat leter etter unnskyldninger for ikke å dusje hver dag. En lukter ikke dritt og en er absolutt ikke ekkel dersom en dusjer annenhver dag eller hver tredje dag. Dette er en helt normal hygiene. Tror du at du kun omgås mennesker som dusjer hver dag? Det som er direkte umodent og ganske latterlig er hvordan du ordlegger deg her. Anonymous poster hash: 2f273...05f

Alle jeg omgås dusjer hver dag, ja. En selvfølge for alle jeg kjenner. Så dette må være et kg-fenomen. Viaste ikke at det var så mange griser rundt omkring. Håper dere lever et avskjermet liv. Ha en flott, stinkende dag videre :)

Anonymous poster hash: 42b25...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk dusjer generelt for mye, spesielt når det er hver dag. Jeg ser bort i fra når en dusjer pga. trening, skitten jobb eller noe slikt. Er ikke bra for huden heller å dusje hver dag. Jeg dusjer som regel annen hver dag, og ellers ved behov.

Men noe annet jeg har lagt merke til er at det ser ut til at majoriteten dusjer på morran. Jeg dusjer alltid på kvelden Klarer ikke helt å forstå hvorfor morra-dusjing er så populært?:P Ikke at folk skal få gjøre hva de vil altså, jeg klarer bare ikke å identifisere meg med det :fnise:



Anonymous poster hash: e4a6a...486
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jeg omgås dusjer hver dag, ja. En selvfølge for alle jeg kjenner. Så dette må være et kg-fenomen. Viaste ikke at det var så mange griser rundt omkring. Håper dere lever et avskjermet liv. Ha en flott, stinkende dag videre :)

Anonymous poster hash: 42b25...3cc

Så merkelig at du stinker såpass mye etter bare en dag.. Sliter du med sterk kroppslukt?

Anonymous poster hash: f8834...d47

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer annenhver dag på vinteren, hver dag på sommeren (håret vaskes annenhver dag)



Anonymous poster hash: d5ef2...8f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig at du stinker såpass mye etter bare en dag.. Sliter du med sterk kroppslukt? Anonymous poster hash: f8834...d47

Det er det jeg skriver i det første svaret i denne tråden, dere griser klarer alltid å vende problemene deres over på de som faktisk er normalt renslige. Er det noen som stinker, så er det en som dusjer 2 ganger per uke. Men så lenge jeg slipper å omgås sånne late, ekle mennesker, så bare fortsett å leve i dritt. Unner deg det :) og husk at den som stinker er deg.

Anonymous poster hash: 42b25...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...