Gå til innhold

Nesen min etter etterlengtet operasjon. [Bilder]


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg kunne legge ut før/etter bilde av nesen min her for de som kanskje vurderer neseoperasjon selv, siden jeg lette mye selv og satte pris på alt jeg fant.

Jeg har hatt en lang og litt vanskelig reise, siden jeg har slitt helt ekstremt med selvbildet mitt på grunn av nesen min. Den var stor og maskulin, og passet rett og slett ikke inn i ansiktet mitt. For meg ble den et så stort problem at jeg ikke gikk en dag uten å tenke på den, og jeg ble omtrent deprimert i en periode.

Men etter veldig mye research så fant jeg ut at en svensk lege var tingen å satse på for meg. Dette var etter en konsultasjon hos en norsk plastikkirurg som virket flink, men som jeg mistet troen på etter konsultasjon. Jeg var også så desperat at jeg var innom tanken på USA en stund, men visste innerst inne at det aldri ville gå å reise dit.

Legen jeg fant via et svensk plastikkforum heter Per Windh, han holder til på Art Clinic i Gøteborg. Han er ikke den mest pratsomme legen, men resultatene hans snakker for seg. Jeg fant noen før/etter bilder på forumet, og nå har jeg jo også fått tatt en sniktitt på mitt resultat og er fornøyd så langt.

På bildene har det kun gått en snau uke, og dermed er det fortsatt mye hevelse. Det sies at 60% av hevelsen har lagt seg etter et par måneder, og etter det går det opptil et år før man kan si at det endelige resultatet er der. Så jeg krysser fingrene for at alt blir bra!

Her har dere et bilde. Ikke det beste, men kanskje jeg kommer med fler hvis noen er interessert.


Anonymous poster hash: 7d90a...b16



Anonymous poster hash: 7d90a...b16
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, før-bildet ser nesten ut som nesen min! :fnise: Må nevnes at jeg ikke gidder å bry meg så mye om nesen min da :) Men, hadde den plaget meg hadde jeg nok også vurdert operasjon!

Resultatet ble kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, før-bildet ser nesten ut som nesen min! :fnise: Må nevnes at jeg ikke gidder å bry meg så mye om nesen min da :) Men, hadde den plaget meg hadde jeg nok også vurdert operasjon!

Resultatet ble kjempebra!

Det skal sies at jeg absolutt ikke er motstander av slike neser på andre, det kommer helt ann på resten av ansiktet og personligheten. Helheten har mer å si enn en nese mener jeg. En slik nese som min kan godt gi karakter, men den kræsjet så veldig med min personlighet også følte jeg.

Og tusen takk! :)

Anonymous poster hash: 7d90a...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fin den ble! :)

Tusen takk. :)

(Meg og anonymitet = :klaske: )

Får ikke fjerna det heller, nei? Jaja, samme det.

Endret av Paien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies at jeg absolutt ikke er motstander av slike neser på andre, det kommer helt ann på resten av ansiktet og personligheten. Helheten har mer å si enn en nese mener jeg. En slik nese som min kan godt gi karakter, men den kræsjet så veldig med min personlighet også følte jeg. Og tusen takk! :)Anonymous poster hash: 7d90a...b16

Skjønner hva du mener! Så lenge man er komfortabel med sitt eget utseende kler man det meste :) Er det noe som går ut over livskvaliteten skal man selvfølgelig ha mulighet til å gjøre noe med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener! Så lenge man er komfortabel med sitt eget utseende kler man det meste :) Er det noe som går ut over livskvaliteten skal man selvfølgelig ha mulighet til å gjøre noe med det :)

Enig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var før og hva var etter? Begge nesene så fine ut.



Anonymous poster hash: 51e65...827
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kjempefin ut, men jeg lurer på om det på en måte var verdt det. Før-nesen var jo en helt fin nese så smerte og penger tapt virker liksom litt bortkasta?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fiskes det etter komplimenter igjen, tydeligvis. :rolleyes:

Hvorfor i huleste opererte du nesen din? Den så da helt normal ut, og forskjellen etter operasjonen er nærmest ubetydelig, etter hva jeg kan se.



Anonymous poster hash: 91689...557
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du hadde en fin nese før også. Men resultatet ble veldig bra, ikke overdrevet.



Anonymous poster hash: 099f2...f78
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er vanskelig å se hva som er gjort. Er det bare den lille "humpen" på ryggen som er borte, eller har du minsket litt på tuppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at bildet her er smått og har ganske dårlig kvalitet. Forskjellen er etter min mening mye mer betydelig i virkeligheten. Men det kommer jo litt ann på øyet som ser også. Jeg synes det hele virkelig var verdt det, og det er jo det som teller. :)

Og komplimentfisking? Tja, er hyggelig å høre at andre er enige i at resultatet ble fint. Men hovedgrunnen er som sagt at jeg lette veldig mye selv da jeg så etter kirurg, og bilder var vanskelig å finne, så håper jo at dette evt kan hjelpe andre på leting.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er vanskelig å se hva som er gjort. Er det bare den lille "humpen" på ryggen som er borte, eller har du minsket litt på tuppen?

Ser ut som om neseryggen er filt samt tuppen er justert.

Må legge til at bildet her er smått og har ganske dårlig kvalitet. Forskjellen er etter min mening mye mer betydelig i virkeligheten. Men det kommer jo litt ann på øyet som ser også. Jeg synes det hele virkelig var verdt det, og det er jo det som teller. :)

Og komplimentfisking? Tja, er hyggelig å høre at andre er enige i at resultatet ble fint. Men hovedgrunnen er som sagt at jeg lette veldig mye selv da jeg så etter kirurg, og bilder var vanskelig å finne, så håper jo at dette evt kan hjelpe andre på leting.

Godt du er fornøyd. Jeg hadde også en neseoperasjon for en god stund siden. Mitt utgangspunkt var mye verre enn ditt da, men resultatet er nokså likt ditt. Jeg er kjempefornøyd jeg også. Jeg synes at resultatet er mye mer feminint hvertfall, og det er jo slik personligheten min også er. For første gang i livet mitt føler jeg meg attraktiv og jeg slipper å tenke konstant på nesen min (vinkler, sminke etc). :)

Anonymous poster hash: 13787...6d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble veldig fin. Jeg har en hump på nesen jeg og, men tuppen er normal, så jeg tror jeg bare lever med den. Men ørene skal jeg fikse på en gang.

Anonymous poster hash: d3d97...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stor og humpete nese selv. Mange ville nok kalt den stygg men jeg liker den. Kunne aldri operert den bort. Da mister jeg jo hele karakteren min. :)

Synes det er litt synd at jenter med helt fine normale neser (sånn som din TS) føler at de må operere seg. Det er bare en av så mange andre triste skjønnhetstrender. Men men...



Anonymous poster hash: f6bbd...e0f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke forskjell. Litt større bilde, forfra også? Jeg er vel lite opptatt av neser igrunn, har aldri tenkt over om min er fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...