Gå til innhold

Kvinner mer tolerante enn menn?


WubWub

Anbefalte innlegg

Å ha ei jente som liker sex med andre jenter ville jo bare vært spennende, og kunne ført til 3-kanter.. Hvordan skulle det kunne vært turn-off?

kan man ikke ha trekanter med jenter som ikke er bifile?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutter som alltid tenker med kuken, ja, girl on girl, sykt hot, kanskje jeg får trekanter ut av dette, ÆSJ!

Blir seriøst kvalm av dere gutter(ikke menn) som tenker slikt. Vil dere ha en kjæreste dere en dag skal elske, så ikke tenk på andre jenter! Hvorfor skal det alltid være andre jenter involvert, omg. :kvalm:

jess takk for nok en bekreftelse på at kvinner er intolerante og trangsynte. ikke akkurat som uventet !

det er bare en bløff at kvinner er tolerante mot homofile og bifile ! det kommer tydlig frem i tråden her med kommentarer som dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess takk for nok en bekreftelse på at kvinner er intolerante og trangsynte. ikke akkurat som uventet !

det er bare en bløff at kvinner er tolerante mot homofile og bifile ! det kommer tydlig frem i tråden her med kommentarer som dette

Er intolerant og trangsynt mot små kåte gutter som kun tenker på sex.

Homofile og bifile har jeg ingenting i mot. Har homofile bestevenner, og om kjæresten min hadde hatt fantasier om gutter før så hadde det gått fint, så nei. Det var ingen bekreftelse, det var en bedømmelse av GUTTER, veldig heterofile gutter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot fordi du er endimensjonal.

nei jeg er flerdimensjonal. jeg liker mennesker for den de er , uansett om de er bifil eller hetrofil. desverre er det tydlig at dere damer ikke er like tolerante

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er en bruker som elsker å gjøre andre mennesker sinte og oppgitte så ta nå disse trådene hans med en stoor klype salt ;-) Ikke mat trollet om det gir dere negative følelser, da er det bedre å bruke fritiden på andre tråder. Han er ikke hjernevasket på nivå med Teeden, Summers osv, han bare liker å kaste bort andres tid på oppkonstruerte "problemstillinger". Så ikke kast bort tida ;-)

Anonymous poster hash: 7e726...b1c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ha ei jente som liker sex med andre jenter ville jo bare vært spennende, og kunne ført til 3-kanter.. Hvordan skulle det kunne vært turn-off?

Ei lesbisk jente er ikke nødvendigvis åpen for trekant med en gutt, heller med en annen jente.. kanskje. Flesteparten av lesbiske foretrekker å holde seg til en partner, det samme gjelder homofile og bifile. Bifile er gjerne ikke opptatt av hvilket kjønn de blir forelsket i, det kan like gjerne være en av samme kjønn som det motsatte. Noen sitter visst med det inntrykket at hvis man er homo eller bifil så har man et veldig utagererende seksualliv, at man hopper på alt som rører seg. Det er ikke tilfelle, de fleste er monogame.

Jeg leser stadig om unge menn som syns det er pirrende med jenter som har sex med jenter, men som tar fullstendig avstand fra menn som har sex med menn og som er livredde for at en homofil skal legge an på dem.

Hvilket kjønn som er mest tolerant? Må det være kjønnskrig? Jeg mener at det er mer personavhengig enn kjønnsavhengig hvor tolerant man er, og mange skapes jo av hvilket miljø man vanker i samt yrke, utdanning og oppvekst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lesbisk dame har èn sex-partner i året, en homse (i ekstreme tilfeller) opp til 100.

Anonymous poster hash: 9dc15...960

Det var svært så fordomsfull du var da.

Anonymous poster hash: 600a3...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nemlig, alle kvinner er egoistiske. der ser dere

Her ser dere klart og tydelig, månen er en sitron.

Jeg tolker deg dithen at tråden er en øvelse i irrelevans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Toleranse har ingenting med kjønn å gjøre. Byfolk er noen intolerante rasshøl, mens folk fra landet er bare BEST. Kjør debatt :krangle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...