Gå til innhold

Kvinner mer tolerante enn menn?


WubWub

Anbefalte innlegg

Menn er mer tolerante ovenfor homofile jenter er vel egentlig det du har kommet fram til. Kjæresten min synes det er ekkelt når to menn kysser, men er det to kvinner, ja da er det lite i veien med det! Men at kvinner ikke vil ha bifile menn vet jeg lite om så toleransen der kan jeg ikke uttale meg om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er meget mulig. MEN hadde han hatt noe problem med at DU var bifil? Jeg tipper svaret er utelukkende NEI.

Du derimot... Som du skriver i innlegget ditt ville hatt problemer med at han var bifil.

Ergo er kvinner mer utolerante enn menn. Takk for at du er nok en kvinne som bekrefter mine dype analyser og forsknings resultater

Vi har faktisk snakka om det før. Han hadde nok revurdere forholdet. Viss jeg var hundre prosent sikker på at han var bifil og ikke homofil, ville jeg ikke brydd meg. Men bifile er ikke særlig normalt. De fleste er egentlig homofile, eller så har de hatt en periode med ekspremitering.

Anonymous poster hash: 36b4c...7ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk snakka om det før. Han hadde nok revurdere forholdet. Viss jeg var hundre prosent sikker på at han var bifil og ikke homofil, ville jeg ikke brydd meg. Men bifile er ikke særlig normalt. De fleste er egentlig homofile, eller så har de hatt en periode med ekspremitering.

Anonymous poster hash: 36b4c...7ed

Dette vet vi alle er tull fra ende til annen. Rene sludderet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er så glade i generaliseringer; er det ikke slik at menn som oftest tror at det er større sjanse for å ha trekant med en bifil jente? Derfor er de mer åpne, fordi de tror "yeeeah, nå får jeg meg en trekant wohooo"



Anonymous poster hash: 9bb58...6df
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pluviophile

Takker for invitasjon til tråden, men her må jeg melde pass...

Du laget en statistikk basert på svar fra Skype-vennelisten din???

Tviler vel sterkt på at denne listen presenterer et snitt av befolkningen. Har du oversikt over prosentforhold menn/kvinner, alder, utdannelse og andre demografiske variabler som gir troverdighet og tyngde? Hvor mange deltok i undersøkelsen?

I trollehumør i dag, Wubbisen? :kose:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ikke på bifile eller homoseksuelle menn. Det er min personlige preferanse, men har ingenting med min toleranse å gjøre.

Preferanse;

Preferanse, forrang, fortrinn, fortrinnsrett; som blir foretrukket.

Toleranse;

Anerkjennelse av andres rett til å mene noe annet enn det man selv eller flertallet mener, og anerkjennelse av andres rett til å leve i samsvar med sine meninger.

Ferdig snakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner ikke på bifile eller homoseksuelle menn. Det er min personlige preferanse, men har ingenting med min toleranse å gjøre.

Preferanse;

Preferanse, forrang, fortrinn, fortrinnsrett; som blir foretrukket.

Toleranse;

Anerkjennelse av andres rett til å mene noe annet enn det man selv eller flertallet mener, og anerkjennelse av andres rett til å leve i samsvar med sine meninger.

Ferdig snakka.

du føyer deg pent inn i rekken av kvinner som ikke vil ha en bifil kjæreste.

mens gutter derimot har null problem med å ha ei bifil kjæreste.

oser fordommer og intoleranse lang vei her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du føyer deg pent inn i rekken av kvinner som ikke vil ha en bifil kjæreste.

mens gutter derimot har null problem med å ha ei bifil kjæreste.

oser fordommer og intoleranse lang vei her

JEG VAR FERDIG SNAKKA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden er såååå 1983

Hvem bryr seg?



Anonymous poster hash: 9dc15...960
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Så du har spurt 20 damer om en sak, og tilfeldigvis svarte alle det samme. Uansett, hvordan kan du tolke at damer generelt er mindre tolereante ut i fra et spørsmål? Skal du ha noe som helst gyldighet i det du påstår nå må du gjøre langt flere undersøkelser om mange flere temaer og ikke bare et. Helst burde undersøkelsen din inneholde langt flere enn 20 folk også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du har spurt 20 damer om en sak, og tilfeldigvis svarte alle det samme. Uansett, hvordan kan du tolke at damer generelt er mindre tolereante ut i fra et spørsmål? Skal du ha noe som helst gyldighet i det du påstår nå må du gjøre langt flere undersøkelser om mange flere temaer og ikke bare et. Helst burde undersøkelsen din inneholde langt flere enn 20 folk også..

alle damene som har svart i tråden har bekreftet det samme da men. bortsett fra hu ene som serverte sludder og pølsevev som man ikke kan ta på alvor !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don´t feed the troll!

On second thought; feed it cake... :sjarmor:

var da voldstomt til kakehysteri på deg. prøver du presse meg til å bli like fet og usunn som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle damene som har svart i tråden har bekreftet det samme da men. bortsett fra hu ene som serverte sludder og pølsevev som man ikke kan ta på alvor !

Kanskje du burde ta denne spørreundersøkelsen ute blant virkelige mennesker. Intervju 300 stk på gata, f.eks.

Anonymous poster hash: 2bf6c...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...