Gå til innhold

Kvinner mer tolerante enn menn?


WubWub

Anbefalte innlegg

Mitt inntrykk av bifile menn er at de som oftest egentlig er homofile, mens bifile jenter bare har eksperimentert. Det er ganske stuerent for jenter å eksperimentere med andre jenter, i motsetning til hvordan det er for gutter.

Så jeg hadde vært skeptisk fordi det hadde vært en svært god mulighet for at mannen egentlig ikke tente på meg.

Tror kanskje mennene du spurte så for seg korte seksuelle forhold med en slik kvinne, og ikke som en mor til sine barn og en de skal være sammen med resten av livet. Kvinner tenker annerledes. De vil svært ofte tenke "hvordan vil han være som far, og kunne jeg tilbrakt hele livet med en mann som muligens er homofil"

Anonymous poster hash: 36b4c...7ed

Om man tenker slik så er man i verste fall uvitende og kunnskapsløs. Legning er noe man er født som, man kan ikke forandre legning. Enten er man bi, hetro eller homo.

I gamle dager var det en synd og skam at folk var homofile/bifile derfor skjulte mange det. Idag kan mange leve åpent om det uten å frykte represalier.

Vel, ifølge mine undersøkelser kan man fremdeles møte represalier fra utolerante kvinnfolk som ikke vil være kjæreste med de fordi de er bifile.

Mens menn har ikke noe problem med bifile kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er da ikke noe nytt at menn har mye lettere for sex uten følelser, og at de drømmer om å ha sex med flere jenter samtidig, mens kvinner heller ønsker å være monogame kun med den partneren de har. Velkommen etter sier jeg bare, TS.

Anonymous poster hash: 7e726...b1c

Tematikken jeg tar opp har ikke så mye med sex å gjøre. Det har mer om holdninger å gjøre.

Kvinners syn på bifile menn kontra menns syn på bifile kvinner.

Kvinner stiller i et svært dårlig lys når denne vinklingen blir tatt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tematikken jeg tar opp har ikke så mye med sex å gjøre. Det har mer om holdninger å gjøre.

Kvinners syn på bifile menn kontra menns syn på bifile kvinner.

Kvinner stiller i et svært dårlig lys når denne vinklingen blir tatt opp.

Hva med menns syn på homofile menn?

Anonymous poster hash: 7e726...b1c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man tenker slik så er man i verste fall uvitende og kunnskapsløs. Legning er noe man er født som, man kan ikke forandre legning. Enten er man bi, hetro eller homo.

I gamle dager var det en synd og skam at folk var homofile/bifile derfor skjulte mange det. Idag kan mange leve åpent om det uten å frykte represalier.

Vel, ifølge mine undersøkelser kan man fremdeles møte represalier fra utolerante kvinnfolk som ikke vil være kjæreste med de fordi de er bifile.

Mens menn har ikke noe problem med bifile kvinner.

Mange som tror de er bifile er egentlig homofile, det trodde jeg var allment kjent. Kvinner har nok ikke problemer med bifile menn objektivt sett, men jeg ville ihvertfall vært redd for at personen egentlig var homofil.

Tror kanskje du skal lese innlegget mitt om igjen.

Kutter tenker ofte her og nå (altså sex), mens kvinner tenker fremtid.

Det at menn tenner på kvinner som har sex tror jeg er kulturelt. Før var det jo svært vanlig med fri sex mellom menn også. De fleste av venninnene mine har klint/hatt sex med andre jenter. Tror ikke dette handler om forskjell mellom holdninger fordelt på kjønn, men om holdninger i samfunnet.

Jeg tror enkelte mennesker er mer tolerante enn andre, har aldri tenkt at kvinner er mer tolerante enn menn.

Anonymous poster hash: 36b4c...7ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med menns syn på homofile menn?

Anonymous poster hash: 7e726...b1c

Innertier!

Godt poeng :)

Anonymous poster hash: 9dc15...960

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med menns syn på homofile menn?

Anonymous poster hash: 7e726...b1c

Det synet forandrer ikke det faktum at det finnes uendelig mange fler menn som ikke har noe problem med å ha ei bifil kvinnelig kjæreste enn det finnes kvinner som ikke har noe problem med å ha en bifil mann som kjæreste.

Dette er et utvistelig faktum som det ikke går ann å rokke ved. Ergo er kvinner mer utolerante enn menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gjerne hatt et forhold til en bifil mann. Ser ikke noe galt i det, så lenge han holder seg til meg i forholdet.

Mår det er sagt så kan du snu spørsmålet ditt litt, og spørre de samme vennene hvordan de hadde stilt seg til f.eks at en venn av samme kjønn som dem viste seg å være homofil. Da tror jeg, dessverre du får et helt annet svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tematikken jeg tar opp har ikke så mye med sex å gjøre. Det har mer om holdninger å gjøre.

Kvinners syn på bifile menn kontra menns syn på bifile kvinner.

Kvinner stiller i et svært dårlig lys når denne vinklingen blir tatt opp.

Høres jo skikkelig alvorlig ut, "kvinner stiller i et svært dårlig lys" og greier. På grunn av "dine undersøkelser", som sikkert tar høyde for både reliabilitet, kildekritikk og variabler. Dersom du blir litt lei deg over at dine personlige undersøkelser viser at kvinner er mindre tolerante ovenfor denne svært smale og spesifikke nisjen så kan jeg trøste deg med at menn har langt mer negativt uttalte, utbredte og til og med voldelige reaksjoner mot homofile menn.

Føles det bedre nå?

Anonymous poster hash: 7e726...b1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synet forandrer ikke det faktum at det finnes uendelig mange fler menn som ikke har noe problem med å ha ei bifil kvinnelig kjæreste enn det finnes kvinner som ikke har noe problem med å ha en bifil mann som kjæreste.

Dette er et utvistelig faktum som det ikke går ann å rokke ved. Ergo er kvinner mer utolerante enn menn

Skjønner at du vil fremstå som en skikkelig glup, men du bommer veldig...

Utvistelig? Utolerant?

Anonymous poster hash: 9dc15...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synet forandrer ikke det faktum at det finnes uendelig mange fler menn som ikke har noe problem med å ha ei bifil kvinnelig kjæreste enn det finnes kvinner som ikke har noe problem med å ha en bifil mann som kjæreste.

Dette er et utvistelig faktum som det ikke går ann å rokke ved. Ergo er kvinner mer utolerante enn menn

Troverdig kilde, takk. Og ikke ty til Skype-vennelista di.

Endret av Ultiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synet forandrer ikke det faktum at det finnes uendelig mange fler menn som ikke har noe problem med å ha ei bifil kvinnelig kjæreste enn det finnes kvinner som ikke har noe problem med å ha en bifil mann som kjæreste.

Dette er et utvistelig faktum som det ikke går ann å rokke ved. Ergo er kvinner mer utolerante enn menn

Menn tenner på kvinner som har sex med hverandre. Kvinner tenner ikke på menn som har sex med hverandre. Dette handler ikke om toleranse, men om seksuelle preferanse, og generelle holdninger i samfunnet.

Anonymous poster hash: 36b4c...7ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tematikken jeg tar opp har ikke så mye med sex å gjøre. Det har mer om holdninger å gjøre.

Kvinners syn på bifile menn kontra menns syn på bifile kvinner.

Kvinner stiller i et svært dårlig lys når denne vinklingen blir tatt opp.

Hvorfor er det verre at kvinner er selektive i valg av partner enn at homofile menn fremdeles bankes opp og drepes av homofobe menn verden rundt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tematikken jeg tar opp har ikke så mye med sex å gjøre. Det har mer om holdninger å gjøre.

Kvinners syn på bifile menn kontra menns syn på bifile kvinner.

Kvinner stiller i et svært dårlig lys når denne vinklingen blir tatt opp.

Du kan lese litt her. Ny link http://www.nettavisen.no/sport/3720935.html

Endret av pantertante
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn tenner på kvinner som har sex med hverandre. Kvinner tenner ikke på menn som har sex med hverandre. Dette handler ikke om toleranse, men om seksuelle preferanse, og generelle holdninger i samfunnet.

Anonymous poster hash: 36b4c...7ed

Nettopp, og holdningene hos den gjengse kvinne er at bifile menn er ekle udyr. Mens menn ser på bifile kvinner som noen vakkert, sensuelt og skjønt.

Igjen dette bekrefter bare mine analyser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det verre at kvinner er selektive i valg av partner enn at homofile menn fremdeles bankes opp og drepes av homofobe menn verden rundt?

Dette er grunnet religion dessverre. Islam og kristendommen er ikke akkurat kjent for å være så veldig vennlige ovenfor bifile/homofile.

Men vi er i vesten er sekulære, vi lar ikke våre holdninger bli preget av religionens kjettinger.

De som er religiøse i Norge er i et svært lite mindretall. så i Norge kan vi ikke skylde på religion når det kommer til kvinners utoleranse og fordommer mot bifile menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, og holdningene hos den gjengse kvinne er at bifile menn er ekle udyr. Mens menn ser på bifile kvinner som noen vakkert, sensuelt og skjønt.

Igjen dette bekrefter bare mine analyser

Du trekker feil konklusjoner.

Usikker på om du selv tror på det du skriver.

Anonymous poster hash: 36b4c...7ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunnet religion dessverre. Islam og kristendommen er ikke akkurat kjent for å være så veldig vennlige ovenfor bifile/homofile.

Men vi er i vesten er sekulære, vi lar ikke våre holdninger bli preget av religionens kjettinger.

De som er religiøse i Norge er i et svært lite mindretall. så i Norge kan vi ikke skylde på religion når det kommer til kvinners utoleranse og fordommer mot bifile menn

Merkelig at mannen sin vemmes og snur seg bort når han ser menn kysse på tv, på tross av at han er ateist.

Jeg synes absolutt ikke det er noe problem å se på, men ville vært skeptisk til å bli sammen med en bifil, fordi jeg hadde vært redd for at ham egentlig var homofil. Det er svært vanlig at menn sier de er bifile, før de finner ut at de faktisk er homofile. Jeg har hatt sex noen ganger med en som er bifil.

Anonymous poster hash: 36b4c...7ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at mannen sin vemmes og snur seg bort når han ser menn kysse på tv, på tross av at han er ateist.

Anonymous poster hash: 36b4c...7ed

Dette er meget mulig. MEN hadde han hatt noe problem med at DU var bifil? Jeg tipper svaret er utelukkende NEI.

Du derimot... Som du skriver i innlegget ditt ville hatt problemer med at han var bifil.

Ergo er kvinner mer utolerante enn menn. Takk for at du er nok en kvinne som bekrefter mine dype analyser og forsknings resultater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...