Gå til innhold

Vil du at Facebook siden din skal slettes hvis du dør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet bryr jeg meg ikke i det hele tatt om hva som blir gjort med meg når jeg er død, men akkurat profiler på ulike nettsteder vil jeg gjerne ha slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller ingen trille når jeg likevel er død.

Men har opplevd at døde får bursdagsgratulasjoner både ett og to år etter de gikk bort, så det er sikkert like greit å slette det for de som er igjen sin del.

Anonymous poster hash: 48f6f...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis pårørende ville at den skulle bli stående pga. minner, så er det greit for meg. Tror egentlig ikke jeg er så veldig opptatt av hva som skjer med meg eller tingene mine etter at jeg dør. Jeg er jo borte og merker ingenting uansett, så det viktigste er å ta vare på de som er igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke brydd meg. All informasjonen om meg vil fortsatt være i databasen, og i grunn så har jeg så å si ingenting på min facebook side. Ingenting som kunne skadet/såret verken mine barn eller slekt, ingen verdens ting. Ser heller ikke at informasjonen hadde blitt brukt til noe annet enn for eksempel statestikk insamling eller kanskje som minnesten av pårørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil at den skal bli stående. Har ikke allverden innpå der, men det kan være en trøst for familie og nære venner å ha mulighet til å bla seg gjennom tidslinjen min.

Om noen i min nære familie døde så ville jeg ha hatt profilen dems, iallefall for en liten stund, for å se tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kan gjerne være der. Er nøye på hva jeg legger ut, så det er ingenting som ikke kan bli lest om noen skulle gått gjennom profilen min nå eller når jeg dør. I tillegg er det fint for pårørende å ha den som et minne.

Jeg er venn med flere døde på facebook, og profilene er fine minner, synes jeg. De er dog skjulte for alle som ikke er venner med dem, som om profilen ikke finnes for andre enn venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Jeg vil at den skal forbli sånn at jeg kan se ned på den fra himmelen og vite om vennene mine savner meg eller ikke, og lese ting de skriver til meg i ettertid. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettes. Så folk slipper å skrive fjollete innlegg på veggen min etterpå. Sorry altså, men hjelper lite å skrive at jeg blir savnet der når jeg er død. Leser ikke FB da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett... spar meg for folk som later som at de var bestevennen min på profilen min bare fordi jeg er død.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal slettes eller bare være åpen for de nærmeste. Har en venninne som gikk bort og er vondt å ha nr. hennes på mobilen pluss alle brukerne hennes på flere sosiale medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil at den skal bli. Synes det er fint å lese gjennom profilene til de som er borte. Hadde kanskje tenkt annerledes hvis jeg hadde en side full av speilselfies og fyllebilder.



Anonymous poster hash: a2f60...af3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettes. I prinsippet.

Men siden jeg ikke kommer til å ha noen nære etterlatte som kan sørge for det, så forblir den vel "i koma" etter min død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil at KG-profilen min slettes om jeg dør i hvert fall.



Anonymous poster hash: c628d...e49
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil at KG-profilen min slettes om jeg dør i hvert fall.

Anonymous poster hash: c628d...e49

Haha, enig med deg!

Når det kommer til Facebook, så kan den gjerne stå for min del. Om det er en trøst for pårørende å kunne se tilbake på bilder og minner, så ser jeg ikke noe negativt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...