Gå til innhold

Folk som har gått "Livets harde skole".


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg ser en tulling skrive noe på f. eks Facebook, så er det stor sannsynlighet for at vedkommende har "Livets harde skole" under utdanning.

Diskuter.



Anonymous poster hash: 5e370...1e6
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjelder svært ofte hos meg, med unntak av et av mine mors søskenbarn som virkelig er et av verdens fineste, flotteste, snilleste og klokeste mennesker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert å starte nøyaktig samme tråd.



Anonymous poster hash: 8b0f9...08e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til det samme.

Nå finnes det heldigvis noen av oss som virkelig har gått "livets harde skole", og som aldri i livet ville ha satt det under "utdanning" på FB. Fordi det er ingen unnskyldning å ha gått denne skolen. Du tar selv dine egne valg.

Hilsen en som har gått på denne skolen - og siden aldri sett seg tilbake



Anonymous poster hash: 08e9a...1d8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja!

La meg komme med en fæl generalisering av studentene ved "Livets harde skole" basert på min Facebook newsfeed: kvinner i 50-60-årene, gjerne uføretrygdede pga fibromyalgi +++, stemmer FRP, legger ut pinlige og kryptiske "føler seg trist" eller "sjekket inn på legevakt/sykehus"-statusoppdateringer hvor de ikke svarer på hva som er galt i kommentarfeltet, og de deler bilder av hvite hester i måneskinn med "visdomsord" skrevet med snirklete skrift.

Anonymous poster hash: b714e...f79

Hahaha, virkelig fæl generalisering, men jeg har samme oppfatning...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja!

La meg komme med en fæl generalisering av studentene ved "Livets harde skole" basert på min Facebook newsfeed: kvinner i 50-60-årene, gjerne uføretrygdede pga fibromyalgi +++, stemmer FRP, legger ut pinlige og kryptiske "føler seg trist" eller "sjekket inn på legevakt/sykehus"-statusoppdateringer hvor de ikke svarer på hva som er galt i kommentarfeltet, og de deler bilder av hvite hester i måneskinn med "visdomsord" skrevet med snirklete skrift.

Anonymous poster hash: b714e...f79

Tror vi må ha noen felles venner...

Anonymous poster hash: 7ff08...fed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja!

La meg komme med en fæl generalisering av studentene ved "Livets harde skole" basert på min Facebook newsfeed: kvinner i 50-60-årene, gjerne uføretrygdede pga fibromyalgi +++, stemmer FRP, legger ut pinlige og kryptiske "føler seg trist" eller "sjekket inn på legevakt/sykehus"-statusoppdateringer hvor de ikke svarer på hva som er galt i kommentarfeltet, og de deler bilder av hvite hester i måneskinn med "visdomsord" skrevet med snirklete skrift.

Anonymous poster hash: b714e...f79

Har vi felles "venner" på FB? Jeg tror det. :fnise:

Anonymous poster hash: 08e9a...1d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dette er noe de skriver på FB? Guud, så pinlig!



Anonymous poster hash: 0e2e8...1ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker for meg som at de må ha en unskyldning for å ikke ha gjort en dritt med livet. er hvertfall sånn med de jeg kjenner.



Anonymous poster hash: 45903...05f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, ja! La meg komme med en fæl generalisering av studentene ved "Livets harde skole" basert på min Facebook newsfeed: kvinner i 50-60-årene, gjerne uføretrygdede pga fibromyalgi +++, stemmer FRP, legger ut pinlige og kryptiske "føler seg trist" eller "sjekket inn på legevakt/sykehus"-statusoppdateringer hvor de ikke svarer på hva som er galt i kommentarfeltet, og de deler bilder av hvite hester i måneskinn med "visdomsord" skrevet med snirklete skrift. Anonymous poster hash: b714e...f79

Jeg er helt enig der, men har også noen andre. Menn i samme alder, jenter i alderen 14-19 (ja de har gått på "livets harde skole så tidlig"). Men på min Facebook så er det jenter og menn i alderen 50-60 som har gått denne skolen. Noen få damer, men ikke mange av de.. Blir oppgitt..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til det samme.

Nå finnes det heldigvis noen av oss som virkelig har gått "livets harde skole", og som aldri i livet ville ha satt det under "utdanning" på FB. Fordi det er ingen unnskyldning å ha gått denne skolen. Du tar selv dine egne valg.

Hilsen en som har gått på denne skolen - og siden aldri sett seg tilbake

Anonymous poster hash: 08e9a...1d8

This. Ville aldri følt for å dele det med hele Facebook. Dessuten er det vel få som føler at livet er så utrolig enkelt..

Anonymous poster hash: 26e0a...29c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg vet om som har gått den "skolen" har ikke akkurat fullført så veldig mye annet i livet.

Ja, nei de er vel opptatt med å fullføre denne skolegangen først.

Eksamensbevis deles ut etter at man er avgått ved døden. :raudruss:

Da kan man begynne med andre ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt festbrems da, så tenker jeg at det er skrevet med litt glimt i øyet. :) Vet kun om en som har dette under utdanning og det er vel den snilleste personen jeg kjenner. Ikke spammer han ned facebook med noe som helst, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...