Gå til innhold

Prøv å tenke homofili "Folk som elsker hverandre av samme skjønn" ville du støtt incest bryllup


Reitan

Anbefalte innlegg

Dere sørlendinger er noe for dere selv. Våkne opp dette er 2k14 ikke 1600-tallet.

Jeg synes sørlendinger er kule jeg ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvor har du dette fra?Har hørt mange rare forklaringer,men denne var ny.

Det er ikke noe nytt med et Scania580 sier. Det er en utbredt oppfatning i det homofile miljøet at det er en medfødt egenskap. Mange homofile mener at de har vært sånn hele livet, og at de ikke kunne blitt noe annet enn homofile. Det eneste de evt kunne valgt, var å late som om de egentlig var heterofile og levd resten av livet med et utilfredsstillende sexliv.

Det som er litt "aparte" med innlegget hans er at han kaller det en "kromosomfeil", noe som er bullshit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe nytt med et Scania580 sier. Det er en utbredt oppfatning i det homofile miljøet at det er en medfødt egenskap. Mange homofile mener at de har vært sånn hele livet, og at de ikke kunne blitt noe annet enn homofile. Det eneste de evt kunne valgt, var å late som om de egentlig var heterofile og levd resten av livet med et utilfredsstillende sexliv.

Det som er litt "aparte" med innlegget hans er at han kaller det en "kromosomfeil", noe som er bullshit.

Hvorfor er det en sånn big deal debatt om homofili er medfødt eller valg. Blir det ikke det samme som å spørre om heterofili er medfødt eller et valg. Hvorfor ikke bare si at "Noen plutselig er homofil, eller noen er hetero"

Bare skjer om noen liker noen og thats it :)

Ikke mye å stusse over på en måte

Endret av Reitan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig tråd..

Homofili og incest?!

Bestem deg for hva du vil diskutere, og nevn så hvorfor du vil diskutere dette.

De to har jo ikke noe med hverandre å gjøre.

Homofili har jeg ingenting imot.

Incest er ikke lov pga innavl.

Anonymous poster hash: 35720...21c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

La oss si at en bror og en søster elsker hverandre så høyt at de vil gifte seg, også kan man se incest parader der de er stolte av å elske hverandre selv om de er i slekt.

Om det har vært en meningsmåling, stemme der det sier "Ja" eller "Nei" på incest bryllup.

Hva ville du svart?

Jeg ville ha svart nei fordi incest er perverst. Sex mellom likekjønnede er også perverst, og jeg er derfor imot ekteskap mellom likekjønnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Incest og homofili kan ikke sammenlignes. Homofili er naturlig, og har alltid forekommet både blant mennesker og dyr. (Incest forekommer også, men kan føre til store genetiske defekter på avkommet - noe som tydelig viser at det er feil på alle måter.)

Likekjønnede par kan ikke få barn sammen noe som tydelig viser at det er feil på alle måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke at folk i 2014 fortsatt har noe i mot homofile. Kristendommen er virkelig en ordentlig hjernevasker. Nei, til incest. Det er unaturlig og ekkelt.

Du har ikke tenkt over at det er dette argumentet enkelte bruker om homofili også?

Anonymous poster hash: 57a2c...937

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likekjønnede par kan ikke få barn sammen noe som tydelig viser at det er feil på alle måter.

Hva syns du om:

1.Gamlinger som har sex

2.Par der enten dama eller mannen er infertile, men likevel kleiser til

3.Par som har sex med kondom eller annen prevansjon

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns du om:

1.Gamlinger som har sex

2.Par der enten dama eller mannen er infertile, men likevel kleiser til

3.Par som har sex med kondom eller annen prevansjon

Handlingen er den samme enten man er ung eller så gammel at man ikke kan få barn lenger, fertil eller infertil, ikke bruker prevensjon eller bruker prevansjon. De forholdene du påpeker er således ikke relevante.

Endret av Testosteron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår faktisk at TS trekker frem homofili, når han skal argumentere for at andre seksuelle preferanser skal bli godtatt.

Homofili blir alltid trukket frem når det skal argumenteres for pedofili, eller andre seksuelle avvik.

Jeg syns ikke det er riktig, men forstår tankegangen: Det er det første og siste som har blitt godtatt av hva som er utenfor de heterofile rammene. Da er det alltid fint å bruke homofili som et argument for at andre orienteringer bør bli tillatt, eller at det er skummelt å tillate homofili fordi det kan føre til andre orienteringer blir tillatt.

Forståelig, men ikke riktig etter min mening.

Å bli satt i samme bås, og sammenlignet med pedofili, incest osv., er kanskje noe vi må leve med (men ikke godta) så lenge det ikke er full aksept og så lenge homofili fortsatt blir sett på som et avvik fra normalen.

Først når vi kommer oss over den kneika, tror jeg folk vil slutte å trekke frem homofili i samme setning som pedofili eller lignende preferanser.

Jeg gleder meg merker jeg.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud ts. Denne tråden tar kaka over noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Jeg gir meg ende over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli satt i samme bås, og sammenlignet med pedofili, incest osv., er kanskje noe vi må leve med (men ikke godta) så lenge det ikke er full aksept og så lenge homofili fortsatt blir sett på som et avvik fra normalen.

Er ikke homofili et avvik fra normalen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant problemstilling.

Har sett et par dokumentarer om incest, og tror veldig på romantisk kjærlighet i familierelasjoner.

Hvem folk gifter seg med er ikke andres sak.

Men om slekta blir så nær at det er garantert at man får et barn som vil lide av dette fysisk, mener jeg ikke at de skal ha rett til å få barn sammen.

Da mener mener jeg man må tenke alternativt på babyfronten, og at mannen bør snippes sånn at en graviditet ikke kan oppstå.

So to wrap it up; man bør få gjøre hva man vil uten kritikk, så lenge andre ikke tar skade av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Incest og homofili kan ikke sammenlignes. Homofili er naturlig, og har alltid forekommet både blant mennesker og dyr. (Incest forekommer også, men kan føre til store genetiske defekter på avkommet - noe som tydelig viser at det er feil på alle måter.)

(Dessuten heter det kjønn, ikke skjønn...)

Ja til homofilt ekteskap, NEI til incestuøse ekteskap.

Anonymous poster hash: 1090a...4c3

Ná má jeg ogsá minne deg pá at fór i tiden var det veldig naturlig med pedofili. ;-) Sá egentlig burde en vel si at kulturen har ikke forandret seg sá mye gjennom árstider. Samme som homofili har aldri vaert en ny ting heller. Sá da burde vel pedofili ogsá vaere en naturlig ting ved menneskeheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke homofili et avvik fra normalen da?

Det kommer hva du regner som det normale. Om du lar det som det er flest av være normalen, vil alt som det er mindre av være avvik - og da vil homofile også være avvik. Men jeg lar ikke det som det er flest av være det eneste som jeg regner som normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hummels

Er i mot alle slags bryllup jeg. Er bare bortkastet! Flere og flere skiller seg uansett, og flere og flere begynner å krangle og lage faenskap når man er gift. Nei til bryllup. Ja til samboerskap og elske hverandre "til døden skiller oss" uansett.

Bare så dere vet det, homofil og bifil er like normalt som heterofil. De som er redd for homofile og bifile kan bare låse seg inne viss de ikke tåler det. Gjemme seg. For sånne finnes overalt, og har like mye rett til å være her i verden som DEG og alle andre heterofile! Er selv bifil og er i et forhold med en mann som er to år eldre enn meg selv.

Endret av Hummels
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Homofili går ikke utover en tredje part. At to menn etter egen fri vilje velger å dunke hverandre i ræva, må da vell være greit. Derimot søsken-sex fører til graviditet, som igjen fører til deformert barn. Altså barnet blir skadelidende som følge av selvopptatte og uansvarlige voksne. Bruk huet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...