Gå til innhold

Flere og flere menn forblir barnløse, og jeg hater norske damer for det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper de reiser fra dere, slik at dere ikke får noen penger ut av dem! Så får dere kose dere med eldrebølgen og uten store deler av pengene.

Anonymous poster hash: 6a393...b83

Jeg tjener og sparer penger helt fint på egenhånd. Om et par grinete gubber forlater landet bryr det meg midt i.. Kjærlighet finner de nok andre steder, om den er ekte eller kun et overfladisk spill betyr vel ikke noe så lenge biologien og egoet består?

Anonymous poster hash: 80a9a...0e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke ufrivillig barnløse kvinner, de er vel en del av unntaket. Det er heller ikke så mange av dem.

Anonymous poster hash: 6a393...b83

Hva med de som hverken kan eller vil få barn da? Håper du har påhengsmotor.

Anonymous poster hash: 80a9a...0e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, ikke ufrivillig barnløse kvinner, de er vel en del av unntaket. Det er heller ikke så mange av dem.

Anonymous poster hash: 6a393...b83

Det er mange nok ifølge forumet vårt for prøverør. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"- En vei å gå er å være tydelige overfor guttene fra de er små. Lær dem å forstå betydningen av egne valg, som konsekvensen av å droppe ut av skolen og velge bort høyere utdanning. Vi må også lære dem å bli ansvarlige og omsorgsfulle, og ikke minst må vi gi disse guttene språk. Å kunne snakke om følelser er helt nødvendig. Hvis ikke blir de valgt bort av kvinnene."

Ganske håpløs holdning og en del av problemet. I stedet for å fortelle dem hvordan de skal bli akseptert av kvinner, så må vi sørge for å la gutter utvikle seg i den retningen de vil og gi dem rom til å ekskludere jenter om det skulle passe seg. Å omstille seg til det annet kjønns krav, som stadig er i endring, skaper man jo bare en masse usikre, feige menn uten egenverdi, akkurat som i dag. Hvorfor skal gutter stresses ned til å måtte kommunisere på måter som ikke er naturlige for dem i frykt for å ikke bli akseptert som voksne? Tilbake med ekskludering av jenter, så mener jeg at vi må få vekk disse kvinnekvotene i utdanning og arbeidsliv, og vi må tåle at det mannlig uttrykk kommer til syne i kultur og underholdning. Det betyr at slike feminister som prøver å demonsiere gamingkultur fordi noen av de kvinnelige karakterene har for store pupper eller at det er for få kvinnelige hovedkarakterer blir kastet på dynga, hånet og ignorert, i stedet for at folk donerer til feministdogmene deres.

Vi må la menn få skape en verden med sine egne visjoner igjen, og gjerne jentebarn hvordan de kan respektere menn på en måte som utelykker syting, klaging, stigmatisering osv når de ikke får være med i hytta guttene har bygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig merkelig ting å hate alle norges kvinner for. Det er faktisk ikke min jobb å reprodusere meg med han illeluktende 40 åringen på kontoret.



Anonymous poster hash: 77581...e0b
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Videre bør vi stille høyere krav til alenemødre. Det skal ikke være mulig for en kvinne dra til danmark å få et barn på egenhånd. Disse mødrene skal ikke ha rett på norsk velferdsstøtte og skal måtte klare seg på sin egen inntekt uten at mannlige skattebetaler skal måtte belastes når kvinner velger befruktningsmetoder som ekskluderer dem fulltendig fra barnet. Jeg har også foreslått en kvinnelig avgift for å kunne benytte seg av abort eller som trenger økonomisk støtte som singelmor, men dette skal ikke menn betale for. Det vil medføre litt svaker kvinnelig økonomi, som er rettmessig mht til de ekstra rettighetene og mulighetene de har, som også vil føre til at det blir flere aktuelle partnerkandidater for kvinner iom at menn vil ha litt bedre økonomi igjen.

Men å gutter ennå mere feministiske krav om hvordan de må skoleres til å tilpasse seg kvinner, det skaper bare flere løse kanoner som blir sinte på samfunnet og etterhvert drar en eliot rodgers. Vi må begynne å respektere menns integritet og stille krav til kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videre bør vi stille høyere krav til alenemødre. Det skal ikke være mulig for en kvinne dra til danmark å få et barn på egenhånd. Disse mødrene skal ikke ha rett på norsk velferdsstøtte og skal måtte klare seg på sin egen inntekt uten at mannlige skattebetaler skal måtte belastes når kvinner velger befruktningsmetoder som ekskluderer dem fulltendig fra barnet. Jeg har også foreslått en kvinnelig avgift for å kunne benytte seg av abort eller som trenger økonomisk støtte som singelmor, men dette skal ikke menn betale for. Det vil medføre litt svaker kvinnelig økonomi, som er rettmessig mht til de ekstra rettighetene og mulighetene de har, som også vil føre til at det blir flere aktuelle partnerkandidater for kvinner iom at menn vil ha litt bedre økonomi igjen.

Men å gutter ennå mere feministiske krav om hvordan de må skoleres til å tilpasse seg kvinner, det skaper bare flere løse kanoner som blir sinte på samfunnet og etterhvert drar en eliot rodgers. Vi må begynne å respektere menns integritet og stille krav til kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Selv er han ikke i tvil: Stadig flere menn blir valgt bort av kvinnene.

- Kvinners situasjon har endret seg voldsomt siden 70-tallet. De trenger ikke lenger en mann for å bli forsørget, for i dag leder de an på høyere utdanninger og tjener sine egne penger. De vil ha en mann med relasjonelle evner. En de kan snakke med, reise med, gå på kino og som kan dele på forpliktelsene i hjemmet. Kvinner stiller helt andre krav til en partner i dag enn for førti år siden (Jørgen Lorentsen).

Hjelpes for en elendig forsker, hvorfor tar han ikke slike fyrer med i betraktning:
Espen Flaa Nilsen (25) vil prioritere jobb og utdanning. Barn er ikke aktuelt før om ti år. - Her i Oslo er det en karrierekultur, som nok gjør at mange menn prioriterer jobb og utdanning veldig lenge. Barn er rett og slett ikke tema i kompisgjengen, det er litt….tabu. Å prate om at man ønsker seg barn og familie, er ikke det litt mer jentegreie? Jeg har i hvert fall aldri hørt en mann snakke om det.

FOTO: Stein J Bjørge

Han vil vente i enda ti år pga karriere. Det går an som mann, men en dame som ønsker seg barn kan ikke vente i 10 år på at en slik fyr plutselig skal bli klar for å bli far og hvis hun "lurer ham", så er jo helvete løs, selv om slike mye godt lurer de damerne de er ilag med en slike setninger som: "vi skal da få barn ilag da 7, du må bare vente litt".
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Videre bør vi stille høyere krav til alenemødre. Det skal ikke være mulig for en kvinne dra til danmark å få et barn på egenhånd. Disse mødrene skal ikke ha rett på norsk velferdsstøtte og skal måtte klare seg på sin egen inntekt uten at mannlige skattebetaler skal måtte belastes når kvinner velger befruktningsmetoder som ekskluderer dem fulltendig fra barnet. Jeg har også foreslått en kvinnelig avgift for å kunne benytte seg av abort eller som trenger økonomisk støtte som singelmor, men dette skal ikke menn betale for. Det vil medføre litt svaker kvinnelig økonomi, som er rettmessig mht til de ekstra rettighetene og mulighetene de har, som også vil føre til at det blir flere aktuelle partnerkandidater for kvinner iom at menn vil ha litt bedre økonomi igjen.

Men å gutter ennå mere feministiske krav om hvordan de må skoleres til å tilpasse seg kvinner, det skaper bare flere løse kanoner som blir sinte på samfunnet og etterhvert drar en eliot rodgers. Vi må begynne å respektere menns integritet og stille krav til kvinner.

Vel, men hvorfor skal kvinnelige skattebetalere belastes med regningen til fedre som lurer seg unna barnebidraget sitt???

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men hvorfor skal kvinnelige skattebetalere belastes med regningen til fedre som lurer seg unna barnebidraget sitt???

Fordi dere kan forsørges som singelmødre og barn dere har valgt frem uten en fars samtykke. Derfor skal kvinner betale nettopp for dette,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Ja til adopsjon for single. Ingen automatikk i at det er best å ha to foreldre. Det finnes massevis av foreldreløse barn her i verden, som gjerne skulle hat en familie, om ikke en A4 familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fordi dere kan forsørges som singelmødre og barn dere har valgt frem uten en fars samtykke. Derfor skal kvinner betale nettopp for dette,

Hjelpes, den der setningen over der er det ikke mye intelligent i.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foreslår at vi løser dette ved å premiere damer som har fått barn med flere menn! ;)

- Problem solved!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at vi løser dette ved å premiere damer som har fått barn med flere menn! ;)

- Problem solved!

Ha ha!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi dere kan forsørges som singelmødre og barn dere har valgt frem uten en fars samtykke. Derfor skal kvinner betale nettopp for dette,

Blir like feil å si at alle kvinner skal betale for andre kvinners barn som det er å si at alle menn skal betale for andre menns luksussportsbiler. De valgte å kjøpe seg en prangende Lamborgini uten noen andres samtykke, derfor skal DU betale for avgiften til vei og miljø. Kvinner kjører mer miljøvennlige biler og kan derfor bare makulere regningen de får.

Et samfunn består, tro det eller ei, av både kvinner og menn. Derfor er den felles skatten vi betaler en resurs for begge kjønn uavhengig av kjønn eller livssituasjon.

Din utopia har dessverre ikke rot i noen form for logikk eller virkelighet.

Anonymous poster hash: 80a9a...0e1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Videre bør vi stille høyere krav til alenemødre. Det skal ikke være mulig for en kvinne dra til danmark å få et barn på egenhånd. Disse mødrene skal ikke ha rett på norsk velferdsstøtte og skal måtte klare seg på sin egen inntekt uten at mannlige skattebetaler skal måtte belastes når kvinner velger befruktningsmetoder som ekskluderer dem fulltendig fra barnet. Jeg har også foreslått en kvinnelig avgift for å kunne benytte seg av abort eller som trenger økonomisk støtte som singelmor, men dette skal ikke menn betale for. Det vil medføre litt svaker kvinnelig økonomi, som er rettmessig mht til de ekstra rettighetene og mulighetene de har, som også vil føre til at det blir flere aktuelle partnerkandidater for kvinner iom at menn vil ha litt bedre økonomi igjen.

Men å gutter ennå mere feministiske krav om hvordan de må skoleres til å tilpasse seg kvinner, det skaper bare flere løse kanoner som blir sinte på samfunnet og etterhvert drar en eliot rodgers. Vi må begynne å respektere menns integritet og stille krav til kvinner.

Jeg tror ikke det er så rart om du er en av de 400 000 som må forbli barnløse.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir like feil å si at alle kvinner skal betale for andre kvinners barn som det er å si at alle menn skal betale for andre menns luksussportsbiler. De valgte å kjøpe seg en prangende Lamborgini uten noen andres samtykke, derfor skal DU betale for avgiften til vei og miljø. Kvinner kjører mer miljøvennlige biler og kan derfor bare makulere regningen de får.

Et samfunn består, tro det eller ei, av både kvinner og menn. Derfor er den felles skatten vi betaler en resurs for begge kjønn uavhengig av kjønn eller livssituasjon.

Din utopia har dessverre ikke rot i noen form for logikk eller virkelighet.

Anonymous poster hash: 80a9a...0e1

Nei, det er ikke feil, fordi disse kvinnene betaler for egne rettigheter til å få et barn forsørget uten at de trenger en mann, forstår du? De betaler for å si fra seg et foster gjennom abort. De betaler for muligheter menn ikke har. Lamborghini eksempelet ditt er helt malplassert, da dette går på økonomiske muligheter, og ikke muligheter du har som mann alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så rart om du er en av de 400 000 som må forbli barnløse.

Det er uansett frivillig. Hadde du noen innvendinger mot argumentet mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uansett frivillig. Hadde du noen innvendinger mot argumentet mitt?

Masse, men jeg har for vane å ikke diskutere med maskulinister. :haar:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...