Gå til innhold

"Nei, jeg er ikke kvinnehater" Hvilke kvinner LIKER dere da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker kvinner som ikke dømmer meg fordi jeg er mann

Jeg liker kvinner som ser meg som menneske dernest mann

Jeg liker kvinner som ikke kaller meg misogynist/kvinnehater fordi jeg er kritisk til enkelte sider ved feminismen

Jeg liker kvinner som skjønner at likestilling aldri kan oppnås så lenge man ikke ser begge kjønns utfordringer

Jeg liker kvinner som ikke ser meg som potensiell overgriper bare fordi jeg er mann

Jeg liker kvinner som forstå at vold er et samfunnsproblem, ikke et kvinneproblem

Jeg hater ingen kvinner, ergo var ikke tråden myntet på meg men.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Hvilke kvinner liker dere da?

Anonymous poster hash: 8c08f...57c

De fine slanke med struttepupper og stram fitte uten flaggermus vinger.

Stikk motsatt av bitre sutrefitter altså

Anonymous poster hash: c87dc...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dette forumet blir man jo anklaget for å være kvinnehater for hver minste ting.

Noen ser også spøkelser ved høylys dag.

Anonymous poster hash: 30df6...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

hehe! Morsomt!

Jeg kan selvsagt bare snakke på mine egne vegne, selv om jeg tviler på at jeg ville definert meg som en bitter "kvinnehater". (Jeg elsker kvinner, selverklært feminist og likestillingsforkjemper, dog innenfor likestilte rammer. Jeg støtter på ingen måte tiltak som ikke er likestilte, som f.eks kjønnskvotering. Enkelte insentiver er derimot greit.)

Drømmedama har følgende kvaliteter:

- Hun er intelligent og høyt utdannet

- moralsk

- sterk

- individuell

- handlekraftig

- rasjonell, men også empatisk, ømfintelig og tidvis følelsesdrevet

- vakker, like fullt på innsiden som hun er på utsiden

- hun har dårlige dager slik at jeg kan legge hodet hennes på brystet mitt og passe på henne

- omsorgsfull

- elsker barn

- trofast

- lojal

- utrolig morsom!

Heldigvis for meg har jeg funnet drømmedama som er alt over, med mer. Menn som hater kvinner hater mangelen på kvinner. De har et bittert savn etter alt man biologisk trenger. I det moderne samfunn er det en rekke mennesker som faller ut i dette skjønnhetstyranniet. Menn like fullt som kvinner, men menn har en mer aggressiv respons på problemstillingen. De tapende kvinnene blir brukt, de tapende menn blir rett og slett oversett.

Er det trist? Javisst. Ethvert menneske har kjærlighet i kroppen som trenger forløsning. Så mye kjærlighet, men ingen å gi det til. Det er en tragedie. Er det noe den jevne kvinne kan gjøre noe med? Absolutt ikke. Ingen kan tvinges til å drive sosialt arbeid med utstøtte menn. På samfunnsnivå er det derimot en debatt vi må ta alvorlig. Vi kan ikke leve i et samfunn hvor en stadig økende andel av den mannlige befolkningen blir single, ensomme, bitre og sinte. Det er faen ikke sunt.

hehe! Morsomt!

Jeg kan selvsagt bare snakke på mine egne vegne, selv om jeg tviler på at jeg ville definert meg som en bitter "kvinnehater". (Jeg elsker kvinner, selverklært feminist og likestillingsforkjemper, dog innenfor likestilte rammer. Jeg støtter på ingen måte tiltak som ikke er likestilte, som f.eks kjønnskvotering. Enkelte insentiver er derimot greit.)

Drømmedama har følgende kvaliteter:

- Hun er intelligent og høyt utdannet

- moralsk

- sterk

- individuell

- handlekraftig

- rasjonell, men også empatisk, ømfintelig og tidvis følelsesdrevet

- vakker, like fullt på innsiden som hun er på utsiden

- hun har dårlige dager slik at jeg kan legge hodet hennes på brystet mitt og passe på henne

- omsorgsfull

- elsker barn

- trofast

- lojal

- utrolig morsom!

Heldigvis for meg har jeg funnet drømmedama som er alt over, med mer. Menn som hater kvinner hater mangelen på kvinner. De har et bittert savn etter alt man biologisk trenger. I det moderne samfunn er det en rekke mennesker som faller ut i dette skjønnhetstyranniet. Menn like fullt som kvinner, men menn har en mer aggressiv respons på problemstillingen. De tapende kvinnene blir brukt, de tapende menn blir rett og slett oversett.

Er det trist? Javisst. Ethvert menneske har kjærlighet i kroppen som trenger forløsning. Så mye kjærlighet, men ingen å gi det til. Det er en tragedie. Er det noe den jevne kvinne kan gjøre noe med? Absolutt ikke. Ingen kan tvinges til å drive sosialt arbeid med utstøtte menn. På samfunnsnivå er det derimot en debatt vi må ta alvorlig. Vi kan ikke leve i et samfunn hvor en stadig økende andel av den mannlige befolkningen blir single, ensomme, bitre og sinte. Det er faen ikke sunt.

Og innehar du selv tilsvarende positive kvaliteter? Grunnen til at jeg spør er at jeg opplever at mange av kvinnehaterne her på KG krever eller forventer egenskaper og kvaliteter hos kvinner som de ikke er innehavere av selv. (Det samme kan man selvsagt hevde med motsatt fortegn, men det blir jo en annen diskusjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og innehar du selv tilsvarende positive kvaliteter? Grunnen til at jeg spør er at jeg opplever at mange av kvinnehaterne her på KG krever eller forventer egenskaper og kvaliteter hos kvinner som de ikke er innehavere av selv. (Det samme kan man selvsagt hevde med motsatt fortegn, men det blir jo en annen diskusjon).

Men en mann kan vel ønske seg en kvinne med store bryst uten å inneha den egenskapen selv??

Anonymous poster hash: 584ff...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Men en mann kan vel ønske seg en kvinne med store bryst uten å inneha den egenskapen selv??

Anonymous poster hash: 584ff...5fe

Jeg snakker om gode, personlige kvaliteter - ikke utseende. Men det er klart, hvis man ser ut som et takras selv, så er det kanskje litt urealistisk å forvente et perfekt utseende hos motparten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og innehar du selv tilsvarende positive kvaliteter? Grunnen til at jeg spør er at jeg opplever at mange av kvinnehaterne her på KG krever eller forventer egenskaper og kvaliteter hos kvinner som de ikke er innehavere av selv. (Det samme kan man selvsagt hevde med motsatt fortegn, men det blir jo en annen diskusjon).

Forsøker du å kalle meg kvinnehater?! Det må jeg si er noe av det frekkeste jeg har hørt i hele mitt liv. Skam deg!

1) Det må gå an å være kritisk til noe uten å måtte tåle merkelapper, selv når det gjelder generaliserte kjønnsmessige handlingsmønstre.

2) Du kjenner meg ikke. Du har ingen belegg for hevde at jeg ikke er tidenes mest ålreite person. Hvorfor? Se punkt 1, fordi punkt 2.

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Forsøker du å kalle meg kvinnehater?! Det må jeg si er noe av det frekkeste jeg har hørt i hele mitt liv. Skam deg!

1) Det må gå an å være kritisk til noe uten å måtte tåle merkelapper, selv når det gjelder generaliserte kjønnsmessige handlingsmønstre.

2) Du kjenner meg ikke. Du har ingen belegg for hevde at jeg ikke er tidenes mest ålreite person. Hvorfor? Se punkt 1, fordi punkt 2.

Din jævla dust.

Jeg ber om unnskyldning, ser at jeg uttrykte meg dårlig her. Det var absolutt ikke intensjonen min å plassere deg i den kategorien, men jeg ser at det kan oppfattes sånn ut fra det jeg skrev.

Det jeg egentlig prøvde å få fram her, var at jeg synes at begge parter bør ha noe å tilby når det gjelder personlige egenskaper, og at jeg ikke synes at man kan forvente mer enn man kan eller er villig til å gi selv. Dermed var innlegget ditt en grei innledning til dette, uten at jeg på noen måte mente å kalle deg kvinnehater.

Jeg oppfatter det nemlig slik at en del av de som framstår som kvinnehatere her på KG, gir inntrykk av å være sinte/bitre/skuffet over kvinner fordi de har (urealistiske) forventninger som ikke oppfylles, uten at de er villige til eller i stand til å se sin egen rolle i sammenheng med dette. Det kan muligens sammenliknes med kvinner som alltid faller for en type menn som på en eller annen måte utnytter dem - kanskje disse mennene ubevisst går etter kvinner som vil skuffe dem?

Ingen på KG kjenner for øvrig hverandre, så inntrykket man får av brukerne her inne, må nødvendigvis baseres på det den enkelte skriver. Men igjen - det var ikke min mening å beskylde deg for å være kvinnehater.

Endret av Nanne70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Nanne70. Det er mange som forventer seg ting men ser ikke hva de selv har å tilby. Hva får en sofapotet på over 100kg til å tro at en fitnessbabe som trener hver dag vil ha ham? Det er jo fullstendig kræsj i interessene til de to partene og det å da hevde at "alle kvinner er krek"fordi man ønsker noe mer enn det man selv tilbyr blir veldig feil.

Det er nå sånn at 100% av mennene vil ha 40% av kvinnene(de superpene)og de 60% kvinnene blir ikke regnet med engang. Så kommer de inn hit da og klager over "kravstore"kvinner men innser de at de er like kravstore selv? Neida..da kommer argumentene med at biologien har skapt de til det og det så derfor er det greit å ignorere 60% av alle kvinner og samtidig mene at ALLE kvinner er kravstore..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ber om unnskyldning, ser at jeg uttrykte meg dårlig her. Det var absolutt ikke intensjonen min å plassere deg i den kategorien, men jeg ser at det kan oppfattes sånn ut fra det jeg skrev.

Det jeg egentlig prøvde å få fram her, var at jeg synes at begge parter bør ha noe å tilby når det gjelder personlige egenskaper, og at jeg ikke synes at man kan forvente mer enn man kan eller er villig til å gi selv. Dermed var innlegget ditt en grei innledning til dette, uten at jeg på noen måte mente å kalle deg kvinnehater.

Unnskyldning godkjent. :blomst:

Jeg er selvsagt enig i poenget ditt. Det er jo mange bitre mennesker i begge kjønn, men det er selvsagt patetisk å stille krav til partnere som man ikke stiller til seg selv. Et poeng jeg har skrevet tidligere er at kvinner opplever en annen form for avslag og tilsidesetting enn menn: Bitre, ensomme menn blir aldri tatt i. Bitre og ensomme kvinner blir brukt og forlatt. Jeg vet ikke om det ene er nødvendigvis verre enn det andre. Det kommer an på perspektivet man har.

Hvis man ønsker seg en fitnessbabe med lange lokker og syltynne bein bør man også holde samme nivå. Perfekt sideskill, 6-pack og minimal fettprosent. Det er som du sier, ofte et fraværende perspektiv hos den sinte frustrerte unge mannen. Store krav selv, men manglende evne til å selv stille opp. Klart det er hyklersk. Det er jo også der bitterheten avslører sitt sanne ansikt: Egne mangler.

Den beste strategien å knulle livets urettferdigheter i rævva på er å selv bli en suksesshistorie. De bitre og sinte mangler evnen til dette vitale punktet. De hater kvinner fordi de selv ikke strekker til. Det skal sies at det ikke hjelper når kvinner sier de aldri ville datet en mann uten 20 cm penis, eget hus, 1 mill i årslønn, direktørjobb, og 7 år høyere utdanning, helst medisin, ingeniør eller juss. Det er en god beskrivelse av en drøm som ikke finnes. :ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker kvinner som er seg selv, smiler og ser glade ut, (men likevel kan gråte når de er lei seg, så jeg kan trøste de) har humor, tørr å være barnslig. Ikke sånn sur, jålete, for store på det, som ikke kan le en gang! De som godtar kroppen sin for sånn den er, og ikke holder på med operasjoner og setter inn alt mulig tull (kun hvis det er noe alvorlig som sykdom og sånt). De som godtar andre for sånn de er, og de som ikke er ute etter makt, hevn og blir sur for den minste ting!

Jeg kan ikke fordra kvinner som tror de er så mye bedre enn menn, og skal ha all makt, og bestemme alt.

Kun i senga jeg tenner på at de har makta ;)

Endret av Kili
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Nanne70. Det er mange som forventer seg ting men ser ikke hva de selv har å tilby. Hva får en sofapotet på over 100kg til å tro at en fitnessbabe som trener hver dag vil ha ham? Det er jo fullstendig kræsj i interessene til de to partene og det å da hevde at "alle kvinner er krek"fordi man ønsker noe mer enn det man selv tilbyr blir veldig feil.

Det er nå sånn at 100% av mennene vil ha 40% av kvinnene(de superpene)og de 60% kvinnene blir ikke regnet med engang. Så kommer de inn hit da og klager over "kravstore"kvinner men innser de at de er like kravstore selv? Neida..da kommer argumentene med at biologien har skapt de til det og det så derfor er det greit å ignorere 60% av alle kvinner og samtidig mene at ALLE kvinner er kravstore..

Understreket ikke nettopp Nanne70 at hun snakket om personlighet og ikke utseende?

Det hjelper jo heller ikke å være knallpen, veltrent og lekker hvis man er drittsekk. Selv om det ofte fremstår sånn på KG, her er tross alt hovedsaken at man ikke er feit og stygg.

Jeg tror at i likhet med at enkelte kvinner stadig havner i forhold til voldelige drittsekker eller sender kjærlighetsbrev til kriminelle, er det enkelte menn som stadig havner i forhold med kvinner som ødelegger dem psykisk. Disse mennene føler en viss trygghet i den samme typen kvinne og forhold hver gang og har nesten et selvdestruktivt ønske om å finne de mest bitchy kjerringene. For noen er offerrollen vanskelig å komme seg ut av, faktisk så vanskelig at det blir en livvstil. For "kvinnehaterne" betyr det et liv som misogynist der vissheten innerst inne om at det finnes mange fine kvinner også, overdøves fullstendig av tryggheten ved å ha noen å legge skylda på.

For noen blir det en livsstil å ødelegge seg selv med rusmidler eller usunne vaner, for andre blir den en livsstil å ødelegge seg selv ved å stadig oppsøke feil type mennesker og skape selvoppfyllende profetier. Og alle har samme selvforsvarsteknikk; å legge skylda på alt annet og andre enn seg selv. For kvinnehaterne er det kvinner som gruppe som er problemet og alle kvinner er medskyldig fordi de er kvinner.

Anonymous poster hash: 01aad...ce6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...