Gå til innhold

Jenter som sier de er trange


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange jenter her inne som skal ha det til at dem er så trange at de har problemer med sex osv?

Jeg har ligget med mange jenter opp igjennom tiden og aldri opplevd at noen har vært for trange? INGEN har vært ubehagelige trange.

Så hvordan kan det da ha seg at flertallet av jentene her inne skal ha det til at de er så trange?? :fnise:



Anonymous poster hash: be32b...ee1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det så mange jenter her inne som skal ha det til at dem er så trange at de har problemer med sex osv?

Jeg har ligget med mange jenter opp igjennom tiden og aldri opplevd at noen har vært for trange? INGEN har vært ubehagelige trange.

Så hvordan kan det da ha seg at flertallet av jentene her inne skal ha det til at de er så trange?? :fnise:

Anonymous poster hash: be32b...ee1

Kanskje du har liten pikk. :fnise:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det. Altså at jeg er trang. Tar en stund å få penis inn, mye knoting. Det er like normalt som å ikke være trang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som er så trange? Handler det ikke om å slappe av der nede? Jeg tolker det som at evigtrange jenter egentlig er anspente.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri selv hevdet å være det, men har fått høre det av partnere. En presterte å beklage at det gikk så fort, men at jeg var så trang... :fnise: Da var det bare å prøve igjen! Men ubehag? Aldri.



Anonymous poster hash: 4f837...4b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert av samme grunn som at kjæresten til / brukeren har overdimensjonerte pikker.



Anonymous poster hash: acd10...311
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd trange jenter. Men etter jeg går nedpå og koser litt med dåsa deres så har de blitt vide som låvedører... :danse:



Anonymous poster hash: 37aa9...3f7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd trange jenter. Men etter jeg går nedpå og koser litt med dåsa deres så har de blitt vide som låvedører... :danse:

Anonymous poster hash: 37aa9...3f7

Wow, da har du nok en litt vag formening av hva låvedører er. Du skjønner, en som er så utstyrt som det du her fremstår kan jeg se for meg får til en katteluke på det meste.

Anonymous poster hash: 4f837...4b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange jenter her inne som skal ha det til at dem er så trange at de har problemer med sex osv?

Jeg har ligget med mange jenter opp igjennom tiden og aldri opplevd at noen har vært for trange? INGEN har vært ubehagelige trange.

Så hvordan kan det da ha seg at flertallet av jentene her inne skal ha det til at de er så trange?? :fnise:

Anonymous poster hash: be32b...ee1

Fordi jenter er livredde for å være for vide, og tror at siden en mann har sagt at de er trang, så må jo dette stemme.;)

Samme er det jo med menn som overdriver med pikkstørrelsen sin. Alle lyver jo på seg, for å være fremstille seg bedre.

Har du ikke lagt merke til at ingen herhar under 15 cm lang penis og alle er trang som ei skrustikke?:P

Anonymous poster hash: 6f92d...bd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har liten pikk. :fnise:

^^Hahaha eller kanskje du du er veldig vid:P

Anonymous poster hash: 6f92d...bd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har møtt på en jente som hevder at hun er trang men ikke er det med deg.. Vel da har du vel svaret ;) personen(e) hun var med før deg hadde større omkrets på sitt utstyr :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, da har du nok en litt vag formening av hva låvedører er. Du skjønner, en som er så utstyrt som det du her fremstår kan jeg se for meg får til en katteluke på det meste.

Anonymous poster hash: 4f837...4b9

Oh snap!

Nå ler jeg :fnise::skratte:

Anonymous poster hash: 98efc...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd trange jenter. Men etter jeg går nedpå og koser litt med dåsa deres så har de blitt vide som låvedører... :danse:

Anonymous poster hash: 37aa9...3f7

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd et par sånne. Det er mer pes enn gøy, kan liksom ikke se at det skal være noen fordel.



Anonymous poster hash: d17b6...208
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd et par sånne. Det er mer pes enn gøy, kan liksom ikke se at det skal være noen fordel.

Anonymous poster hash: d17b6...208

Jeg tror ikke det er noe gøy for jenta heller, kan jo være ganske vondt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For det første: Det er et forum med mange anonyme brukere.
For min egen del har jeg skrevet i sikker 15 tråder gjennom tidene at jeg er trang og har problemer med sex. Så istedenfor at det er 15 forskjellige jenter, er jo da det èn. Meg.

Det kan jo også være du har liten penis.



Anonymous poster hash: 50569...51a
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett vil jentene ikke være komfy med hele sexgreia, spenner kroppen og blir "tørre" - da føles manndommen ubehagelig stor ut.

Ta det som et kompliment at du faktisk kåter opp dama før du setter igang.



Anonymous poster hash: 23f3d...340
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en diskusjon her inne om trange jenter, så vil jo da de trange jentene svare. Er jo ikke stort poeng for de normale eller vide og svare.

Jeg er helt normal nedentil, og skriver jo ikke det, da det er diskusjon om trange. Og her inne er det ekstremt mange som leser hver dag. Så selv om 10 personer skriver de er trange, så er det flere hundre som ikke er det.



Anonymous poster hash: f0d7f...a3e
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel normalt for de som ikke har hatt så mange sexpartnere? Jeg har kun hatt sex en gang og da tok det (naturligvis) litt tid å få penisen igjen, og har hatt ONS etter det som endre med kun oralsex fordi jeg var for trang og det var ubehagelig for meg (hadde sikkert gått om vi hadde prøvd litt mer da).



Anonymous poster hash: 25b5b...bf0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...