Gå til innhold

stor klitoris


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er det stygt? Jeg føler men er ganske stor.. ikke at den henger utenfor kjønnsleppene, men ja, den vises..



Anonymous poster hash: 8f858...0b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Du lurer på om goknotten er stygg bare fordi den er litt stor og syntes godt.....?

De fleste menn liker vel å slikke på den, så at den er litt stor gjør da vel absolutt ingenting! Jeg personlig har ikke noe imot det iallefall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klitoris fine i det heletatt da synes du?

Anonymous poster hash: 7a110...379

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klitoris fine i det heletatt da synes du?

Anonymous poster hash: 7a110...379

Nei, men om den da blir mer ''ekkel''

Anonymous poster hash: 8f858...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jon blund

er det stygt? Jeg føler men er ganske stor.. ikke at den henger utenfor kjønnsleppene, men ja, den vises..

Anonymous poster hash: 8f858...0b3

Gjør ingenting, da finner ihvertfall mennene den bedre;). Tror ikke de fleste hadde brydd seg litt en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske stor klitoris, den blir i alle fall veldig stort når jeg er veldig opphisset. Og jeg har aldri, aldri fått inntrykk eller hørt at menn har syns den vært stygg.

Heller tvert om. En tidligere kjæreste av meg var helt gal etter den :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske stor klitoris, den blir i alle fall veldig stort når jeg er veldig opphisset. Og jeg har aldri, aldri fått inntrykk eller hørt at menn har syns den vært stygg.

Heller tvert om. En tidligere kjæreste av meg var helt gal etter den :fnise:

Så bra du ikke på noen måte skammer deg over den i allefall :) Som jeg skrev lengre opp her, liker jeg de like godt som de som er små :)

Ville gjerne ha sett den.....haha :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det stygt? Jeg føler men er ganske stor.. ikke at den henger utenfor kjønnsleppene, men ja, den vises..

Anonymous poster hash: 8f858...0b3

Eu kommer snart med en veiledende størrelse på klitoris slik at kvinner kan lett finne ut om de oppfyller kroppsidealet også her, eller om det er på sin plass å utvikle dårlige følelser ovenfor egen kropp.

(Helt seriøst, kan love deg, uten å ha sett den, at det ikke finnes et problem med den bortsett fra i hodet ditt. Har aldri sett en stygg eller forliten/for stor i hele mitt liv. Klitoris er kvinnens "penis"... som mann er dette absolutt noe jeg tenner på. Jo mer som er der jo bedre er det på en måte. Kos deg med den i stedet for å gjøre den til noe negativt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det stygt? Jeg føler men er ganske stor.. ikke at den henger utenfor kjønnsleppene, men ja, den vises..

Anonymous poster hash: 8f858...0b3

Jeg hadde likt den i allefall :) Tror nok ikke menn bryr seg om at den er stor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min klitoris forandrer kun størrelse når jeg får orgasme. Da blir den rød og kjempestor! (stor i mine øyne da i forhold til det den er til vanlig)

Jeg synes også jeg har stor klitoris og føler meg litt flau over det. Ikke særlig glad i å bli slikket. Men ingen som har sagt noe på det. Tror det gjør meg veldig følsom i alle fall



Anonymous poster hash: 64a51...747
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...