Gå til innhold

Spurte mann på tinder om han ville ha sex ...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden dette her er første gangen for deg, hvor mange har du hatt sex med på tinder? Og hvorfor vil du ikke hilse på de folkene du vil ligge med først? Først sex og deretter introduksjonen?

Du mener jo nesten alle damer er horer. Hvorfor skal de hilse? Betaler du ekstra for det? :fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jeg rett i at du ble sjokkert over svaret hans?

De fleste voksne tenkende mennesker takker nei v ed et slikt spørsmål.

Ha får man ut av sex med et menneske man ikke kjenner, har møtt før, ikke har føleslser for? At du er flott, hjelper lite.

Spør du virkelig om sånt? Må du virkelig tilby deg selv som en prostutiert? For det er det du har gjort

Om du har gjort dette før, så kanskje ikke rart du må på nett for å møte menn, men ser da ut som du skyver fra deg de der også.

Tenk, han sa nei, håper han uansett er int i å treffe deg så får dere se hvor det utvikler seg.



Anonymous poster hash: 08688...3d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør man så må man også tåle å få et nei :)

Jeg ville uansett aldri ha spurt noen om sex før jeg hadde snakket endel med dem. Syntes det er litt... ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig også en mulighet. Min kunnskap om Tinder stanser ved at jeg vet det er en app, og at den kalles for sex app'en.

Heldigvis så vet jeg ikke hva det er..... annet enn omtalt her inne... for meg høres ut som et buss-selskap :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Spurte mann på tinder om han ville ha sex, nettopp fått match. Han svarte at han syntes jeg var veldig flott, men at han ikke greide helt tilfeldig sex. Altså at han ikke greide sex med noen han ikke hadde møtt før.

Noen som har opplevd det før?

Anonymous poster hash: af68b...a3c

Det er vel det svaret jeg har delt ut de siste årene når temaet har blitt bragt på banen. Så alle damer som har villet hatt sex med meg de siste tre fire årene har gått på den smellen der ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Menn med bl.a prestasjonsangst /usikre på seg selv ønsker svært ofte å bli godt nok kjent med en evt sexpartner. Eller så er han ikke ute etter kun sex men også noe mer :)

Anonymous poster hash: 04fbf...422

Så man ha presentasjons angst og er usikre hvis man vil bli kjent med en litt før man ha sex?.

Er du fra en annen planet eller har du vært innpå en av de der amatør bloggene og lest en psykoanalyse av menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ok...la meg se om jeg har missforstått noe her....det tyter av tråder på KG hvor ONS hylles og benyttes flittig av flesteparten av norges borgere.....altså sex med folk man ikke nødvendigvis kjenner noe særlig til på fest....men at TS har spurt en fyr hun fikk match på tinder, om å ha sex med, blir nå fordømt og ansett som horete og uanstendig......og avskyelig?

Hvilke planet har jeg havnet på denne søndagskvelden?

:vetikke::klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...la meg se om jeg har missforstått noe her....det tyter av tråder på KG hvor ONS hylles og benyttes flittig av flesteparten av norges borgere.....altså sex med folk man ikke nødvendigvis kjenner noe særlig til på fest....men at TS har spurt en fyr hun fikk match på tinder, om å ha sex med, blir nå fordømt og ansett som horete og uanstendig......og avskyelig?

Hvilke planet har jeg havnet på denne søndagskvelden?

:vetikke::klo:

Pule?

Anonymous poster hash: 50525...6f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...