Gå til innhold

Han har så stor kuk. Blir sår og øm. Råd/tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med en fyr, begge liker hverandre og jeg tror nok at vi blir kjærester snart. Men så har jeg/vi et lite problem. Vi har hatt sex noen ganger, men han er så stor! Både tykk og lang. Det er jo bare bra det, men jeg er ikke vant til en så stor en.

Jeg liker å bli tatt hardt og sa dette til han, han prøvde å ta meg hardt, men da måtte jeg bare si i fra om at han måtte ta det roligere. For det er ikke slik at han akkurat bunner meg, han er lengre så da blir det vondt.

Det andre problemet er at jeg blir så øm/sår etter en liten stund. Vi har ikke hatt glidemiddel for hånden de gangene vi har hatt sex, så det har gått i litt spytting i stedet. Men jeg har måtte be han ta noen pauser innimellom. Etter vi har hatt sex, så er jeg så sykt øm. Må ha et par dagers pause....

Han har også lyst å ha analsex. Jeg har hatt en del analsex før, men de har vært betydelig mindre. Men jeg vet ikke helt om jeg tør, han er så stor og jeg tror ikke jeg hadde klart å få kuken presset inn der (selv med glidemiddel og oppvarming).

Har dere noen råd? Hvis vi blir sammen så må vi jo nesten finne en løsning. Jeg har kjøpt glidemiddel nå, og håper det hjelper litt på.

Og et annet problem. Han har ikke slikket noen før. Han har en del erfaring med sex, men ikke slikking. Han sier han ikke vet helt hvordan han skal gjøre det, men jeg har sagt jeg kan forklare og at han kan prøve seg frem. Men så er han så redd for lukt da....Men jeg har jo sagt at jeg dusjer godt før vi møtes eller st vi kan dusje sammen. Jeg liker godt å bli slikket, så synes det er litt dumt.



Anonymous poster hash: ebf92...4cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg holder på med en fyr, begge liker hverandre og jeg tror nok at vi blir kjærester snart. Men så har jeg/vi et lite problem. Vi har hatt sex noen ganger, men han er så stor! Både tykk og lang. Det er jo bare bra det, men jeg er ikke vant til en så stor en.

Jeg liker å bli tatt hardt og sa dette til han, han prøvde å ta meg hardt, men da måtte jeg bare si i fra om at han måtte ta det roligere. For det er ikke slik at han akkurat bunner meg, han er lengre så da blir det vondt.

Det andre problemet er at jeg blir så øm/sår etter en liten stund. Vi har ikke hatt glidemiddel for hånden de gangene vi har hatt sex, så det har gått i litt spytting i stedet. Men jeg har måtte be han ta noen pauser innimellom. Etter vi har hatt sex, så er jeg så sykt øm. Må ha et par dagers pause....

Han har også lyst å ha analsex. Jeg har hatt en del analsex før, men de har vært betydelig mindre. Men jeg vet ikke helt om jeg tør, han er så stor og jeg tror ikke jeg hadde klart å få kuken presset inn der (selv med glidemiddel og oppvarming).

Har dere noen råd? Hvis vi blir sammen så må vi jo nesten finne en løsning. Jeg har kjøpt glidemiddel nå, og håper det hjelper litt på.

Og et annet problem. Han har ikke slikket noen før. Han har en del erfaring med sex, men ikke slikking. Han sier han ikke vet helt hvordan han skal gjøre det, men jeg har sagt jeg kan forklare og at han kan prøve seg frem. Men så er han så redd for lukt da....Men jeg har jo sagt at jeg dusjer godt før vi møtes eller st vi kan dusje sammen. Jeg liker godt å bli slikket, så synes det er litt dumt.

Anonymous poster hash: ebf92...4cb

Han har lyst til å prøve anal, men er redd for odør ved sex? Merkelige greier, spør du meg. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har lyst til å prøve anal, men er redd for odør ved sex? Merkelige greier, spør du meg. :)

Hehe, har ikke tenkt over det. Det kan jeg bruke "mot han" :lur::twisted:

Anonymous poster hash: ebf92...4cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du blir vant til det, har dere sex 2-3 ganger i uken så går det seg til. Problemet er om det blir slutt og alle andre virker små i begynnelsen :P



Anonymous poster hash: e98c1...5a8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du venner deg til det etterhvert.. Jeg fikk sykt vondt i begynnelsen, men går fint nå så lenge han tar den rolig inn.



Anonymous poster hash: 16018...34c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har lyst til å prøve anal, men er redd for odør ved sex? Merkelige greier, spør du meg. :)

Å utføre oralsex er ikke bare bare. Jeg kastet meg uti det med min kjære og har ikke holdt på lenge nok til at hun kommer av det men er jævlig tennende for begge som forspill. Hils å si fra en annen mann at når man først har slikket en jente en gang og likte det er det vanskelig å la være neste gang sjansen byr seg !:) øvelse gjør mester,man er ikke verdens beste på bare noen få ganger!

Anonymous poster hash: f2ad3...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å utføre oralsex er ikke bare bare. Jeg kastet meg uti det med min kjære og har ikke holdt på lenge nok til at hun kommer av det men er jævlig tennende for begge som forspill. Hils å si fra en annen mann at når man først har slikket en jente en gang og likte det er det vanskelig å la være neste gang sjansen byr seg ! :) øvelse gjør mester,man er ikke verdens beste på bare noen få ganger!

Anonymous poster hash: f2ad3...b1d

Så sant som det er sagt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kanskje foreslå å ha oralsex i dusjen eller i badekaret?

Anonymous poster hash: 5d0d5...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eric of Hlathir

Du kan kanskje foreslå å ha oralsex i dusjen eller i badekaret?

Anonymous poster hash: 5d0d5...27f

Med snorkel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går seg til hvis dere har sex jevnlig, du vil utvide deg til å passe hans størrelse over tid.



Anonymous poster hash: fb7fd...27e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og et annet problem. Han har ikke slikket noen før. Han har en del erfaring med sex, men ikke slikking. Han sier han ikke vet helt hvordan han skal gjøre det, men jeg har sagt jeg kan forklare og at han kan prøve seg frem. Men så er han så redd for lukt da....Men jeg har jo sagt at jeg dusjer godt før vi møtes eller st vi kan dusje sammen. Jeg liker godt å bli slikket, så synes det er litt dumt.

Anonymous poster hash: ebf92...4cb

Det å slikke blir først gøy når man vet hva man gjør. Så gi skryt når han blir bedre og bedre, så vil det bli mer og mer morsomt for han å slikke også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med snorkel.

Hahahahahahaha lættis:P Ser for meg hvordan han fortvilt prøver å bytte på å slikke og puste i snorkelen, for å unngå å drukne i fittesaft og badevann.;)

Anonymous poster hash: e5250...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...