Gå til innhold

Lar dere han komme inni dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som går på p-piller/stav/plaster/spiral osv., føler dere at det er "trygt" med tanke på graviditet? Eller er dere allikevel alltid litt redde for graviditet?



Anonymous poster hash: cc007...d45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lar han selvsagt få komme inni meg..

Og nei, jeg er ikke redd for å bli gravid.



Anonymous poster hash: 537ef...7ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trygg ja, selv om jeg vet at man KAN bli gravid. Her er kondom uaktuelt, og han kommer i meg ca. 2 ganger om dagen. Går helt fint.



Anonymous poster hash: 92698...79b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg vet det er mulig å bli gravid med hormonspiral så er jeg ikke så redd for å bli gravid. Vi har sex ganske sjeldent for tida så da er det heldigvis enda mindre sjanse. Men hadde aldri klart å ta abort, vi har to nydelige små barn sammen og jeg hadde aldri klart å drepe en evt tredjemann.



Anonymous poster hash: 25a13...d5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar ikke en tilfeldig ONS få lov til å komme inni meg uten kondom. Men når jeg har fast partner, så syns jeg det er helt greit at han kommer inni meg.

Har gått på p-piller i mange år, og *bank i bordet* så har jeg aldri blitt gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært sammen 6 år og ennå ikke hatt noen uhell. Begynner jo også å nærme oss tredve begge to, og selv om vi ikke har noen planer om det, så hadde det ikke vært krise om det ble barn.



Anonymous poster hash: 1fe77...c00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg vet det er mulig å bli gravid med hormonspiral så er jeg ikke så redd for å bli gravid. Vi har sex ganske sjeldent for tida så da er det heldigvis enda mindre sjanse. Men hadde aldri klart å ta abort, vi har to nydelige små barn sammen og jeg hadde aldri klart å drepe en evt tredjemann.

Anonymous poster hash: 25a13...d5b

Vet dere at dere ikke skal ha flere barn? Hvorfor ikke sterilisere seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså. Man kan bli gravid selv om han ikke kommer inni deg, tilogmed når man har på prevensjon. Det kommer sædceller gjennom hele akten

Anonymous poster hash: f3da6...229

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er en fast og sikker partner ja. Jeg har vært seksuelt aktiv i mer enn 15 år, og prevensjonen har aldri feilet til nå, så jeg føler meg trygg nok, siden jeg nå også bare blir mindre fruktbar fremover.



Anonymous poster hash: 1cd34...d9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som går på p-piller/stav/plaster/spiral osv., føler dere at det er "trygt" med tanke på graviditet? Eller er dere allikevel alltid litt redde for graviditet?

Anonymous poster hash: cc007...d45

Absolutt, men tar graviditetstest 1 gang pr mnd.

Anonymous poster hash: a6b68...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som går på p-piller/stav/plaster/spiral osv., føler dere at det er "trygt" med tanke på graviditet? Eller er dere allikevel alltid litt redde for graviditet?

Anonymous poster hash: cc007...d45

Herregud, you got to be kidding me :P

Anonymous poster hash: 698f2...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...