Gå til innhold

TIL MENN, spørsmål om høyde!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 200cm høy. Under 170 er uaktuelt på papiret, da jeg føler meg som en gigant. Jo nærmere min høyde jo bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 200cm høy. Under 170 er uaktuelt på papiret, da jeg føler meg som en gigant. Jo nærmere min høyde jo bedre.

Synd.

Hilsen 157cm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Høye kvinner er nydelig, - mer er det ikke å si om den saken.

Så som veldig, veldig gjennomsnittlig i høyde over havet med mine 169cm har det aldri vært noe problem barbent.

Det er akkurat passe, jeg når akkurat ned til bakken.

Med sko på er jeg oftest ca 179/180, og skulle det plage en enkeltsjel så er det ikke meg som eier det problemet tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så misunnelig på dere som er over 170! Er 166 selv, og skulle ønske jeg var 5-10 cm høyere. Føler meg som en liten drittunge når jeg går med andre som er høyere enn meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som ikke er så opptatt av høyde (og utseende generelt)? :klo:

Virker vertfall sånn ut fra KG :P



Anonymous poster hash: 3878c...a05
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som ikke er så opptatt av høyde (og utseende generelt)? :klo:

Virker vertfall sånn ut fra KG :P

Anonymous poster hash: 3878c...a05

De fleste har noen preferanser som gjør at motparten blir mer tiltrekkende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

171 cm er jo ikke så høyt? Er 165 selv og skulle gjerne vært noen cm høyere :)



Anonymous poster hash: 61696...6d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten så har jeg motsatt problem. Liker en gutt på 1.85 og er redd for at han synes jeg er for lav..



Anonymous poster hash: 61696...6d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare se victorias secret modellene.. Aldri noe jeg kunne ha blitt med 158cm. Jeg føler bare jeg ser for ung og underutviklet ut. Blir faktisk veldig flau når lillesøsteren min er 10cm høyere, om ikke mere. Føler meg liten fysisk og mentalt.

Så er det VELDIG irriterende at menn bare skal drive å løfte meg opp, som om jeg har gitt all min godkjennelse til det. Føler meg veldig verdiløs i sånne situasjoner, som en redd kylling som prøver å sprelle seg løs. Ofte hører jeg også at menn liker at jeg er lav fordi kan løfte meg og føle seg større selv. Ikke noe jeg selv synes er smigrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 190 og har hatt kjærester fra 157-185cm.

Høyden er for min del totalt irrelevant, og betyr ingenting verken ene eller andre veien.

Lave damer er flotte, og det er høye damer og.

Har truffet en del høye damer, 180+, og flere av de har hatt litt komplekser for høyden sin.

Til dere vil jeg bare si at lange damer=laaaaaaange bein=dealmaker :)

Og til dere som er litt lave og har komplekser for det, tenk hvor mange færre kuler dere får i hodet gjennom livet.

Anonymous poster hash: e8512...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veeeldig glad i høye menn, gjerne 185 ++++. Er bare noe ved "det å kunne se opp" på en annen. :fnise: Selv er jeg 172. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi du er så lav og feminin selv.

Anonymous poster hash: f6e2a...71d

Lel, han er 186 cm og dermed godt over gjennomsnittet, både for norske og utenlandske menn. Noen liker lave jenter, andre høyere, osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1.71 selv, og bryr meg ikke stort om høyden på jenter, men de ser ut til å bry seg om min. :P Tiltrekker meg nesten utelukkende lavere jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes damer kan være opp til min egen høyde, men dersom de er like høye som meg er jeg kanskje litt mer kresen mhp at de må være litt tynne (er selv slank/litt muskuløs); ellers blir de større enn meg totalt sett og det finner jeg ikke spesielt sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...