Gå til innhold

Trekant: Hva kan vi gjøre med hverandre i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for forståelsen! Ja, du har helt rett.

Det blir mye lettere for meg å ta og kjærtegne noen som ikke synes det er litt "ekkelt" :P

Som du sier; win for alle :)

Tuuusen takk for råd! Har du gjort dette selv?

Som nevnt, har jeg foreslått dette for tredjeparten, og hun er kjempegira. Så jeg tror at vi kommer til å gjøre dette i morgen kveld.

Jeg lurer på om det er noe sexleketøy som er spesielt passende i en trekant? Tror du det?

Vet ikke helt om jeg tør gå for strap-on, da jeg tror han kanskje vil synes det er litt skummelt (han har aldri blitt penetrert), og dermed vil føle seg "pressa" siden vi er så mange.

Noe annet? Småting? :)

Anonymous poster hash: a9016...7e1

Har biseksuell kjæreste. Så har hatt trekant med to menn tilstede, aldri med en dame.

Med strap-on tenker jeg at du evt kan ta henne med den. Det er faktisk ganske gøy å penetrere andre. Var en av de tingene jeg trodde jeg ikke kom til å like hvor jeg bare ble kjempeoverrasket. Vi har en "dobbel"-stap-on, hvor der er en del som også går inni den som har den på seg, så blir det nytelse for deg også samtidig. Det ville hun sikkert elsket. Ellers synes jeg jo at vibratorer til å bruke på klitoris er et "must" i seksuell lek.

Endret av solch
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om det er noe sexleketøy som er spesielt passende i en trekant? Tror du det?

Vet ikke helt om jeg tør gå for strap-on, da jeg tror han kanskje vil synes det er litt skummelt (han har aldri blitt penetrert), og dermed vil føle seg "pressa" siden vi er så mange.

Noe annet? Småting? :)

Anonymous poster hash: a9016...7e1

Hun lesbiske har jo sikkert noen leketøy som du kan bruke på henne eller omvendt. Dildo som har to ender. En for deg mens du tar henne og omvendt. Strap-on trenger jo ikke bety at han skal få den i toeren. ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har biseksuell kjæreste. Så har hatt trekant med to menn tilstede, aldri med en dame.

Med strap-on tenker jeg at du evt kan ta henne med den. Det er faktisk ganske gøy å penetrere andre. Var en av de tingene jeg trodde jeg ikke kom til å like hvor jeg bare ble kjempeoverrasket. Vi har en "dobbel"-stap-on, hvor der er en del som også går inni den som har den på seg, så blir det nytelse for deg også samtidig. Det ville hun sikkert elsket. Ellers synes jeg jo at vibratorer til å bruke på klitoris er et "must" i seksuell lek.

Ai, har ikke hørt om "dobbel straop-on" før.

Men du som mann, hvilke sexleketøy liker du på deg selv? Hva kan vi skaffe for hans fysiske nytelse, og ikke noe som kun er for øynene"? :)

Hun lesbiske har jo sikkert noen leketøy som du kan bruke på henne eller omvendt. Dildo som har to ender. En for deg mens du tar henne og omvendt. Strap-on trenger jo ikke bety at han skal få den i toeren. ^^

Kanskje :) Jeg har i hvert fall skremmende lite selv.

Du har ikke noe tips til noe for han? : )

Anonymous poster hash: a9016...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår faktisk godt at ts ønsker seg en lesbisk tredjepart. Jeg tenker det samme selv. Om jeg og typen skulle hatt sex med en annen jente vil jeg at fokuset blir på meg. Og da vil jeg jo at jenta som er med på trekanten faktisk tenner på meg. At hun elsker å slikke fitta mi. Jeg er ikke så veldig interessert i heterofile jenter selv, men de lesbiske kan gjør meg litt smånyskjerrig på det motsatte kjønn, nettopp fordi hun ville elsket kroppen min. Og samtidig ville hun elsket at jeg tok på henne, og det kan jo tenne meg igjen. Trekant med en hetrofil jente ville bare kommet gutten til gode, mens med en lesbisk på laget er det winwin for alle parter. Å ha sex med en hetrofil jente som ville vemmes av å suge på puppene mine, NEI TAKK!!

Dette blir bare tøvete, du møter deg selv i døra med disse argumentene dine. Dersom det er slik at en lesbisk jente kan synes det er ok med kuk, må vel i teorien også en hetero jente synes det er ok med fitte? Og hvis det er ekkelt for deg å være usikker på om jenta er tent hvis hun er hetero, hvorfor skulle følelsen være noe annerledes med en lesbisk jente for typen din?

Kan dere ikke bare innfinne dere med at det beste er å finne en person som er bi, og tenner på dere begge, dersom dette skal bli vellykket? I stedet for å rasonalisere vekk deres egen usikkerhet på denne måte.

Anonymous poster hash: 064bd...577

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bare tøvete, du møter deg selv i døra med disse argumentene dine. Dersom det er slik at en lesbisk jente kan synes det er ok med kuk, må vel i teorien også en hetero jente synes det er ok med fitte? Og hvis det er ekkelt for deg å være usikker på om jenta er tent hvis hun er hetero, hvorfor skulle følelsen være noe annerledes med en lesbisk jente for typen din?

Kan dere ikke bare innfinne dere med at det beste er å finne en person som er bi, og tenner på dere begge, dersom dette skal bli vellykket? I stedet for å rasonalisere vekk deres egen usikkerhet på denne måte.

Anonymous poster hash: 064bd...577

Sukk. Tror du alle vellykkede trekanter opp gjennom historien har bestått av to heteroer og en bifil?

Anonymous poster hash: 3131b...00d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk. Tror du alle vellykkede trekanter opp gjennom historien har bestått av to heteroer og en bifil?

Anonymous poster hash: 3131b...00d

Nei. Men de aller fleste består av minst to bifile.

Anonymous poster hash: 064bd...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Men de aller fleste består av minst to bifile.

Anonymous poster hash: 064bd...577

Hvordan vet du det?

Og bør det i så fall være fasit? Kan ingen andre enn bifile ha trekant?

Anonymous poster hash: a9016...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt trekant to ganger.

En gang med en hetero jente og min ex, den var veldig vellykket. Vi gjorde det meste, og hovedfokus var nok på han.

Andre gangen var med en lesbisk jente og min ex, den var ikke særlig vellykket. Hun ville ikke gjøre noe med han. Så det ble mye kløning, og til slutt måtte han egentlig bare sitte og se på. Ingen høydare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det gjør hun. Hun er redd for å bli sjalu og for å være tredje hjul på vogna. Hun er redd for å bli tredje hjul på vogna, og da er det selvsagt greit å få inn ei jente som kun er der for å oppfylle fantasiene til en fyr hun ikke engang tenner på.

Ikke for å være helt gledesdreper her...

Men hele poenget med en trekant er da at alle tre skal kunne nyte hverandre?.

Kan tenke meg at det blir en rimelig klein situasjon og ikke er særlig interessant for henne hvis han er en hun ikke tenner på som hun bare skal "oppfylle fantasiene" til.

Jeg har inntrykk av at dette handler om sjalusi, selv om ikke det er en kjæresterelasjon dette her. Hun tar ikke sjansen på at de tenner på hverandre.

Anonymous poster hash: be6bc...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg oppsummere:

TS har en ren knullekompis. Denne knullekompisen ønsker å se TS slikke en kvinne.

TS har tilløp til sjalusi eller usikkerhet, og øsnker en kvinne som ikke vil ha sex med knullekompisen til TS.

TS øsnker å være den eneste det er fokus på dersom de er 3.

TS skal altså tilfredsstille en kvinne og en mann, og den andre kvinnen + mannen skal tilfredsstille TS.

Be my guest, det høres svært lite gjennomtenkt ut for øyeblikket.

Og selv kjenner jeg ikke en eneste lesbisk kvinne som øsnker å være et verktøy for å tilfredsstille en hetrofil manns ønske om å se sin usikre/sjalu kvinnelige knullekompis tilfredsstilles av en annen kvinne.

Punktum,

Nå kom jeg til ditt innlegg i tråden her. Fullstendig enig Lille- Pus. Det lukter usikkerhet og sjalusi her.

Anonymous poster hash: be6bc...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bare tøvete, du møter deg selv i døra med disse argumentene dine. Dersom det er slik at en lesbisk jente kan synes det er ok med kuk, må vel i teorien også en hetero jente synes det er ok med fitte? Og hvis det er ekkelt for deg å være usikker på om jenta er tent hvis hun er hetero, hvorfor skulle følelsen være noe annerledes med en lesbisk jente for typen din?

Kan dere ikke bare innfinne dere med at det beste er å finne en person som er bi, og tenner på dere begge, dersom dette skal bli vellykket? I stedet for å rasonalisere vekk deres egen usikkerhet på denne måte.

Anonymous poster hash: 064bd...577

Jeg sa i innlegget mitt at jenta ikke tenner på mannen. Det trenger dog ikke bety at det ikke er greit for henne eller at hun synes det er støtende med en herrekropp. Det er tross alt en jente med i trekanten som vil tenne den lesbiske. Den heterofile jenta vil tenne på gutten. Men hun kan også tenne på settingen av at der er en lesbisk jente i rommet som tenner på henne. Om de finner en lesbisk jente som vil være med på fantasien deres, så hvorfor ikke??

Det er dessuten mange måter å ha trekant på. Det er ikke sagt at den lesbiske må gjøre noe med mannen i rommet om hun ikke vil, for henne kan fokuset være mest på jenta.

Jeg synes dette er bedre enn at der er to jenter som må leke med hver andre og ingen av partene egentlig tenner stort på det, men gjør det bare for å tilfredsstille mannen som sitter å se på.

Om fokuset kun skal være hos mannens tilfredsstillelse, så selvfølgelig kan begge jentene være hetero. Men som ts sier i hovedinnlegget så tenner kjæresten på å se henne leke og bli lekt med en annen jente. Og da blir det plutselig noe annet.

Jeg tenner f.eks å se på at typen min blir knulla av en homofil mann, eller gir han en bj. I denne settingen trenger ikke jeg å ha sex med den homofile mannen. Jeg kan f.eks sitte oppå kjæresten min og ri han, samtidig som den andre gutten har kuken sin i kjeften på han.

Endret av solch
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, har ikke hørt om "dobbel straop-on" før.

Men du som mann, hvilke sexleketøy liker du på deg selv? Hva kan vi skaffe for hans fysiske nytelse, og ikke noe som kun er for øynene"? :)

Anonymous poster hash: a9016...7e1

Hehe, lett å missforstå den siste, men jeg er en jente, og typen som er mann er bifil :) Altså vi har trekant, der jeg er eneste jenta. Men har han fått en finger i rompa før? Det burde i såfall prøves.. :) greit å bruke masse olje isåfall. hvis du ikke vil bruke fingre, så finnes det butplugs i alle størrelser. Å bruke en butplug samtidig som han får en handjob skal visst være himmelsk. Men sånt er sikkert individuelt.

http://www.kondomeriet.no/produkt/elite-dobbeldildo/27278729

Endret av solch
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa i innlegget mitt at jenta ikke tenner på mannen. Det trenger dog ikke bety at det ikke er greit for henne eller at hun synes det er støtende med en herrekropp. Det er tross alt en jente med i trekanten som vil tenne den lesbiske. Den heterofile jenta vil tenne på gutten. Men hun kan også tenne på settingen av at der er en lesbisk jente i rommet som tenner på henne. Om de finner en lesbisk jente som vil være med på fantasien deres, så hvorfor ikke??

Det er dessuten mange måter å ha trekant på. Det er ikke sagt at den lesbiske må gjøre noe med mannen i rommet om hun ikke vil, for henne kan fokuset være mest på jenta.

Men synes du det er greit å ha sex med folk du overhode ikke synes er tiltrekkende, bare fordi det er noen til stede som du tenner på? En trekant med kjæresten din og verdens minst attraktive mann hadde vært helt flott?

Jeg synes også det er høyst merkelig med par som lager slike smørbrødlister over jenter de vil ha med trekant. Disse jentene vokser ikke på trær, og det er en grunn til at de kalles enhjørninger, alle drømmer om dem, men det er få som finner dem. Derfor ville det være mest naturlig at de legger lista, og at parene tenker hva de må gjøre for å tiltrekke dem, og tenke over hva vi - som par, har å tilby denne jenta, som tross alt kan velge og vrake i attraktive par.

Og det er svært få bijenter som interessert i å ha litt klønete jentesex med en uerfaren dame, hvor hun må forholde seg til han på en bestemt måte for ikke å vekke usikkerhet og issues hos henne, og ikke får være i sentrum for tilfredsstillelse whatsoever. Jeg er jente og kan godt ha sex med par, men holder meg stort sett unna, nettopp pga faren for drama er for stor, og fordi disse premissene gir meg minimalt seksuelt.

Anonymous poster hash: 064bd...577

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synes du det er greit å ha sex med folk du overhode ikke synes er tiltrekkende, bare fordi det er noen til stede som du tenner på? En trekant med kjæresten din og verdens minst attraktive mann hadde vært helt flott?

Jeg synes også det er høyst merkelig med par som lager slike smørbrødlister over jenter de vil ha med trekant. Disse jentene vokser ikke på trær, og det er en grunn til at de kalles enhjørninger, alle drømmer om dem, men det er få som finner dem. Derfor ville det være mest naturlig at de legger lista, og at parene tenker hva de må gjøre for å tiltrekke dem, og tenke over hva vi - som par, har å tilby denne jenta, som tross alt kan velge og vrake i attraktive par.

Og det er svært få bijenter som interessert i å ha litt klønete jentesex med en uerfaren dame, hvor hun må forholde seg til han på en bestemt måte for ikke å vekke usikkerhet og issues hos henne, og ikke får være i sentrum for tilfredsstillelse whatsoever. Jeg er jente og kan godt ha sex med par, men holder meg stort sett unna, nettopp pga faren for drama er for stor, og fordi disse premissene gir meg minimalt seksuelt.

Anonymous poster hash: 064bd...577

Som jeg har skrevet i alle innleggene mine, den lesbiske må ikke ha sex med mannen tilstede bare fordi det er en trekant. Men sånt er helt sikkert individuelt. Det kan jo være hun liker det, men isåfall blir det opp til den lesbiske jenta å bedømme. Som ts skjøl skriver, hun har ikke issues med at der er med en annen jente, og da får vi heller tro henne på det når hun sier det, istedet for å være teite å spekulere! Tror det er flere som kunne tenke seg litt hetro jentefitte når typen er vitne til det. Dette kommer helt an på fantasier, og ikke legning. Dessuten har helt sikkert ts og kjæresten visse regler å forholde seg til ved en evt trekant.

Og hva du kunne tenke deg eller ikke tenke deg er i dette tilfellet irrelevant. Ts sier jo i tråden at de har funnet en jente, som forøvrig er kjempegira. Og spørsmålet hennes var hva de kunne gjøre sammen! Så da kan man heller svare på spørsmålet enn å spekulere hva andre jenter kunne tenke seg å være med på eller ikke!

Og for å svare på det første spørsmålet ditt: Jeg har ingen problemer med å ha sex med folk som jeg ikke tenner på utseendemessig nei.

Endret av solch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men synes du det er greit å ha sex med folk du overhode ikke synes er tiltrekkende, bare fordi det er noen til stede som du tenner på? En trekant med kjæresten din og verdens minst attraktive mann hadde vært helt flott?

Jeg synes også det er høyst merkelig med par som lager slike smørbrødlister over jenter de vil ha med trekant. Disse jentene vokser ikke på trær, og det er en grunn til at de kalles enhjørninger, alle drømmer om dem, men det er få som finner dem. Derfor ville det være mest naturlig at de legger lista, og at parene tenker hva de må gjøre for å tiltrekke dem, og tenke over hva vi - som par, har å tilby denne jenta, som tross alt kan velge og vrake i attraktive par.

Og det er svært få bijenter som interessert i å ha litt klønete jentesex med en uerfaren dame, hvor hun må forholde seg til han på en bestemt måte for ikke å vekke usikkerhet og issues hos henne, og ikke får være i sentrum for tilfredsstillelse whatsoever. Jeg er jente og kan godt ha sex med par, men holder meg stort sett unna, nettopp pga faren for drama er for stor, og fordi disse premissene gir meg minimalt seksuelt.

Anonymous poster hash: 064bd...577

:klappe:

Anonymous poster hash: e3aab...33a

Anonymous poster hash: e3aab...33a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa i innlegget mitt at jenta ikke tenner på mannen. Det trenger dog ikke bety at det ikke er greit for henne eller at hun synes det er støtende med en herrekropp. Det er tross alt en jente med i trekanten som vil tenne den lesbiske. Den heterofile jenta vil tenne på gutten. Men hun kan også tenne på settingen av at der er en lesbisk jente i rommet som tenner på henne. Om de finner en lesbisk jente som vil være med på fantasien deres, så hvorfor ikke??

Det er dessuten mange måter å ha trekant på. Det er ikke sagt at den lesbiske må gjøre noe med mannen i rommet om hun ikke vil, for henne kan fokuset være mest på jenta.

Jeg synes dette er bedre enn at der er to jenter som må leke med hver andre og ingen av partene egentlig tenner stort på det, men gjør det bare for å tilfredsstille mannen som sitter å se på.

Om fokuset kun skal være hos mannens tilfredsstillelse, så selvfølgelig kan begge jentene være hetero. Men som ts sier i hovedinnlegget så tenner kjæresten på å se henne leke og bli lekt med en annen jente. Og da blir det plutselig noe annet.

Jeg tenner f.eks å se på at typen min blir knulla av en homofil mann, eller gir han en bj. I denne settingen trenger ikke jeg å ha sex med den homofile mannen. Jeg kan f.eks sitte oppå kjæresten min og ri han, samtidig som den andre gutten har kuken sin i kjeften på han.

Vel. Er det tenkt at ikke de skal røre hverandre, så må du omdefinere dette fra trekant til en kikker- situasjon. Sikkert greit å avklare hva dere legger i begrepene før dere setter i gang.

Og et annet spørsmål du bør tenke på. Hvordan ville du forresten takle det dersom hun og han tente mer på hverandre enn du antar, slik at ikke du selv nødvendigvis blir midtpunktet slik du ser for deg?

Anonymous poster hash: be6bc...8f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva du kunne tenke deg eller ikke tenke deg er i dette tilfellet irrelevant. Ts sier jo i tråden at de har funnet en jente, som forøvrig er kjempegira. Og spørsmålet hennes var hva de kunne gjøre sammen! Så da kan man heller svare på spørsmålet enn å spekulere hva andre jenter kunne tenke seg å være med på eller ikke!

Og for å svare på det første spørsmålet ditt: Jeg har ingen problemer med å ha sex med folk som jeg ikke tenner på utseendemessig nei.

Dersom situasjonen er reell kjenner jeg at jeg gjerne skulle visst nøyaktig hvordan dette ble lagt frem for denne jenta, i forhold til hva som skal sies i tråden. Men uansett var dette ny info senere i tråden, så svar på Ts første innlegg står fortsatt.

Og utseende er ganske langt nede på lista over ting jeg tenkte på, når jeg skrev "lite attraktiv" i spørmålet. Iom at det ikke er slik at lesbiske blir lesber fordi menn er så stygge (sic).

Anonymous poster hash: 064bd...577

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg synes dere skal lese denne, og les den nøye !

Husk at dersom dere er tre så er ikke den andre kvinnen et leketøy for dere, hun er et ekte menneske.

- det er nok av dem som kasert seg utpå og i praksis bare søker etter et leketøy til den ene parten i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...