Gå til innhold

Sexpartner som du aldri glemmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, en ex. Jeg var hennes første. Og det året gjorde vi alt i min fantasi. Hun var den perfekte kvinnen og er akkurat den samme i dag. Dessverre flyttet hun og familien til Malaysia og forholdet tok slutt. Hun har senere flyttet hjem igjen og jeg er like fortapt i henne ennå. Men nå er jeg med både samboer og barn.. mens hun er singel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre som har vært minneverdige. Min første og min siste, og en pulevenn jeg hadde da jeg var ganske ung.



Anonymous poster hash: 798be...a48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer aldri det hetet forholdet jeg hadde med en velutstyrt BI-student som studerte ved siden av arbeidsplassen min. Han var som en ung mr.Grey.. Eksperimentell, rå, utholdende, konstant kåt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var med surfeinstruktøren min. Han var en typisk hunk, solbrun og full av muskler, men var noe innadvendt og sjenert. Ikke den typiske poser-surferen vi så rundt omkring. Da jeg var ferdig på kurset, reiste jeg vekk og det samme gjorde han - hver våre veier. Dette var i Sør-Amerika. Han var europeisk. Men så møttes vi senere i samme by, og det ble litt jiggy jiggy i sengehalmen. Det må sies at jeg nylig hadde slått opp med kjæresten min, og surfeinstruktøren ble som en rebound. Eksen min var en misjonærmann, og elsket statistikk, anatomi og forskning så mye at han ikke kunne legge det fra seg, ikke engang i sengen. For eksempel, om jeg tok på meg strømper og strømpeholder, kunne han kommentere: "Kjempebra initiativ, i følge forskning kan bruken av strømper øke din sjanse for orgasme med så-så mange prosent" (jeg husker ikke hvor mange prosent det var). Eller, om jeg prøvde dirtytalk, ville han respondere med: "O'fagre jomfru - i følge statistikk kan dirtytalk øke din sjanse for orgasme med så-så mange prosent," eller liknende. I tillegg skulle alle sexstillinger og sexen generelt, utføres i følge statistikk eller forskning som kunne øke min stimuli. Han klarte aldri å gi meg en orgasme, for han var obsessed med det han hadde lest seg opp til. Og om jeg sa at dette ikke funket for meg, mente han at jeg måtte ta feil, for STATISTIKKEN sier klart og tydelig at dette er da shit i sengen. Han var altså svært smart, men sexen ble veeeeeldig mekanisk. Han var som Chris Traeger fra parks and recreation.

Uansett, denne surferen ble en slags relief for han var fullstendig vill. Jeg elsket det! Det var ingenting mekanisk over det, og sexen var svært uhøytidelig og dirty - han gjorde hva enn han ville med meg, og jeg gjorde det jeg ville med ham. Faktisk knakk senga i hotellrommet vi leide, men senga var litt ødelagt fra før. Vi bodde begge på hostell, så vi leide et hotellrom sammen den natten. Verry niiice!



Anonymous poster hash: 2fea5...573
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jeg er sammen med nå. Hun er hundre prosent fri og åpen, elsker å tilfredsstille meg, og har en kropp som er helt utrolig. In love. 😁

Anonymous poster hash: 6b47e...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, i ei campingvogn på festival :-) mannen var perfekt, waay out of my leauge, alt var perfekt, alt han gjorde var perfekt. Jeg husker jeg tenkte med meg selv "dette skjer bare denne gangen, så NYT det".. blir nok aldri glemt :-)

Anonymous poster hash: 69ffc...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en ex. Jeg var hennes første. Og det året gjorde vi alt i min fantasi. Hun var den perfekte kvinnen og er akkurat den samme i dag. Dessverre flyttet hun og familien til Malaysia og forholdet tok slutt. Hun har senere flyttet hjem igjen og jeg er like fortapt i henne ennå. Men nå er jeg med både samboer og barn.. mens hun er singel..

Har dere snakket sammen etter at hun kom tilbake?

Anonymous poster hash: c63dc...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti en kamerat av meg, som jeg hadde litt crush på og som jeg egentlig ikke kommer over, det ordtaket som sier at "det gjør ikke noe med lite utstyr så lenge du vet å bruke det" fyttigrisefitta... det er noe av det mest fantastiske jeg har vært med på!

Vanligvis ville jeg trengt stimulansen av klitten i tillegg, men å få pikke på den måten han Ga meg det, ja det var bare MAGISK!

Endret av lillefin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kommer jeg nok aldri til å gjøre. Han har stiftet seg familie og hele pakka.

Jeg får bare ta lærdom av det :)

Klem til deg! :hug: Jeg har det akkurat likedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var med surfeinstruktøren min. Han var en typisk hunk, solbrun og full av muskler, men var noe innadvendt og sjenert. Ikke den typiske poser-surferen vi så rundt omkring. Da jeg var ferdig på kurset, reiste jeg vekk og det samme gjorde han - hver våre veier. Dette var i Sør-Amerika. Han var europeisk. Men så møttes vi senere i samme by, og det ble litt jiggy jiggy i sengehalmen. Det må sies at jeg nylig hadde slått opp med kjæresten min, og surfeinstruktøren ble som en rebound. Eksen min var en misjonærmann, og elsket statistikk, anatomi og forskning så mye at han ikke kunne legge det fra seg, ikke engang i sengen. For eksempel, om jeg tok på meg strømper og strømpeholder, kunne han kommentere: "Kjempebra initiativ, i følge forskning kan bruken av strømper øke din sjanse for orgasme med så-så mange prosent" (jeg husker ikke hvor mange prosent det var). Eller, om jeg prøvde dirtytalk, ville han respondere med: "O'fagre jomfru - i følge statistikk kan dirtytalk øke din sjanse for orgasme med så-så mange prosent," eller liknende. I tillegg skulle alle sexstillinger og sexen generelt, utføres i følge statistikk eller forskning som kunne øke min stimuli. Han klarte aldri å gi meg en orgasme, for han var obsessed med det han hadde lest seg opp til. Og om jeg sa at dette ikke funket for meg, mente han at jeg måtte ta feil, for STATISTIKKEN sier klart og tydelig at dette er da shit i sengen. Han var altså svært smart, men sexen ble veeeeeldig mekanisk. Han var som Chris Traeger fra parks and recreation.

Uansett, denne surferen ble en slags relief for han var fullstendig vill. Jeg elsket det! Det var ingenting mekanisk over det, og sexen var svært uhøytidelig og dirty - han gjorde hva enn han ville med meg, og jeg gjorde det jeg ville med ham. Faktisk knakk senga i hotellrommet vi leide, men senga var litt ødelagt fra før. Vi bodde begge på hostell, så vi leide et hotellrom sammen den natten. Verry niiice!

Anonymous poster hash: 2fea5...573

Hahaha, Dagens lille latterkule! Off en slik ex er jammen fint å bli kvitt, du vet... statistikken sier at de som ikke er sammen med exen sin får det bra til slutt. (Haha) x)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt bedre sex enn med dama. Selv hvis jeg ser bort fra at jeg er forelska, er hun i en klasse for seg. Hun er klar for meg uansett når eller hvor jeg vil ha sex, og lar meg vite det når hun er kåt - på den ene eller andre måten.. Hun er villig til å prøve alt jeg vil prøve, og er ikke sjenert for å si hva hun liker eller fantaserer om. Hun liker smaken av spermen min, og tenner på at jeg kommer i munnen hennes. Eller absolutt hvor jeg vil.

Jeg er hennes dominante, og hun min underdanige, og begge deler er det naturligste i verden. Ingenting nekter hun meg, og det er ingenting vi ikke kan snakke om når det kommer til sex.

Å knulle henne er helt ufattelig deilig, det er som om hun er skapt for å passe meg rent fysisk. Hun er lang og slank, med smalt liv jeg elsker å holde hardt i når jeg tar henne. Puppene og rumpa hennes er nesten hinsidig fine, og jeg elsker å leke med dem. Hun lar meg selvsagt..

Hun er vakker, og hun tenner meg bare med å være i samme rom. Eller selv når hun er milevis unna, som nå. Å kjenne henne komme er utrolig, og orgasmene hennes gjør henne bare vakrere og gir meg bare mer lyst. Hun gjør meg umettelig.

Og hvis noen trenger tips om hvordan de skal suge, burde de spørre henne..wow..

Det verste er at når det kommer til henne, er det ikke sexen som gjør at jeg føler meg heldig.

Det sier litt.



Anonymous poster hash: 6b47e...e5f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hatt bedre sex enn med dama. Selv hvis jeg ser bort fra at jeg er forelska, er hun i en klasse for seg. Hun er klar for meg uansett når eller hvor jeg vil ha sex, og lar meg vite det når hun er kåt - på den ene eller andre måten.. Hun er villig til å prøve alt jeg vil prøve, og er ikke sjenert for å si hva hun liker eller fantaserer om. Hun liker smaken av spermen min, og tenner på at jeg kommer i munnen hennes. Eller absolutt hvor jeg vil.

Jeg er hennes dominante, og hun min underdanige, og begge deler er det naturligste i verden. Ingenting nekter hun meg, og det er ingenting vi ikke kan snakke om når det kommer til sex.

Å knulle henne er helt ufattelig deilig, det er som om hun er skapt for å passe meg rent fysisk. Hun er lang og slank, med smalt liv jeg elsker å holde hardt i når jeg tar henne. Puppene og rumpa hennes er nesten hinsidig fine, og jeg elsker å leke med dem. Hun lar meg selvsagt..

Hun er vakker, og hun tenner meg bare med å være i samme rom. Eller selv når hun er milevis unna, som nå. Å kjenne henne komme er utrolig, og orgasmene hennes gjør henne bare vakrere og gir meg bare mer lyst. Hun gjør meg umettelig.

Og hvis noen trenger tips om hvordan de skal suge, burde de spørre henne..wow..

Det verste er at når det kommer til henne, er det ikke sexen som gjør at jeg føler meg heldig.

Det sier litt.

Anonymous poster hash: 6b47e...e5f

Enten så juger du eller så er du en veldig heldig mann! Hvor finner du sånne damer?

Anonymous poster hash: 224c4...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så juger du eller så er du en veldig heldig mann! Hvor finner du sånne damer?

Anonymous poster hash: 224c4...507

Jeg juger ikke, og jeg er en heldig jævel. Skulle gjerne tipsa deg, men det var hun som fant meg.

Anonymous poster hash: 6b47e...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

hvem går ned på jenter på ons?. Lukter jo sur fitte etter de har pisset hele kvelden for de drikker så mye

Anonymous poster hash: 46300...068

Noen av oss holder faktisk hygienen i orden selv under en bytur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du hatt en sexpartner som du aldri glemmer?

Anonymous poster hash: c63dc...f23

Jepp.

Den første damen jeg lå med som ikke lå der passiv som en sekk og ventet på at samleiet skulle gi henne orgasme eller være over.

Hun tok meg i stedet for omvendt.

Det var kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg juger ikke, og jeg er en heldig jævel. Skulle gjerne tipsa deg, men det var hun som fant meg.

Anonymous poster hash: 6b47e...e5f

Samme her :-) Så jævla lekent og allsidig. Alt er lov, når som helst. Og hun fant meg.

Anonymous poster hash: 600a4...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan legge til; jeg er en rolig fyr, ikke macho, alfa, pågående eller cocky. Jeg ser henne. Jeg gjør henne trygg. Derfor tør og vil hun alt med meg.



Anonymous poster hash: 600a4...89f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. hadde sex med en nesten 20 år eldre mann som jeg hadde kjent i mange år, men som først prøvde seg når vi først begge var single. Sexen var helt amazing, og han viste at han hadde lyst på meg på en måte ingen andre har gjort.

Vi hadde sex noen ganger over noen måneder, dessverre ville jeg ha noe ikke han ville (forhold) så det ble ikke noe mer..

En annen jeg husker var mer pga en fetisj. Vi fant ut at vi begge tente på SM og analsex, og første gang vi hadde sex var skikkelig vilt. Han tok for seg akkurat som han ville, og skikkelig hardt. Knullet meg i munnen. Så tok han meg hardt analt, egentlig bare kjørte på.. Møtte han igjen og tilbrakte noen dager sammen, og sexen dagene besto egentlig bare av å bli tatt hardt analt, uten noe forspill. Høres sikkert rart ut å tenne på det, men jeg er vel litt rar sånn sett :ler: Han vil fortsatt treffe meg igjen, men jeg får ikke helt til sex utenom forhold i lengden..

Anonymous poster hash: dc74c...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...