Gå til innhold

Sexpartner som du aldri glemmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du hatt en sexpartner som du aldri glemmer?

Anonymous poster hash: c63dc...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, en kompis jeg lå med en del for et par år siden. Han kunne pule, for å si det sånn. Jeg er fornøyd med sexen jeg har med min kjære i dag, men wow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En digg kanadisk ishockeyspiller jeg hadde sex med i Paris for et par år sida. Tiltrekningen og kjemien var bare helt sinnssyk, det var akkurat som om begge bare skjønte at "vi to, vi MÅ pule i kveld" etter å ha håndhilst på hverandre. :lur: Når vi havnet i køys sammen (et par timer etterpå), så var det utrolig digg. Han hadde den største penisen jeg har sett, og i tillegg slikket han som en gud. Tror jeg kom sånn sju ganger eller noe den natta, og jeg sliter vanligvis med å komme med nye partnere.

Hadde ikke sagt nei til å ha sex med ham igjen for å si det sånn, men dessverre bor vi på hver våre kontinenter. :dry:



Anonymous poster hash: 0ef27...ea8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Jeg husker en gang da jeg var ca 18 år, så møtte jeg en fyr på byen som jeg hadde snakket med via nettby (lol) en stund. Da utestedet stengte, snakket vi litt med hverandre, men så gikk han bort til kompisene. Og helt sånn POFF, hadde jeg gått bort til han, tatt han i hånda og dro han med meg nedover gatene mot vannet og bryggene. Jeg sugde han på et litt offentlig sted, og da politiet begynte å komme mot oss, løp vi som faen mot bryggene, og hadde sex på en privat brygge! Haha, morsom opplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg glemmer nok aldri min første sexpartner. Vi endte opp med å være kjærester/samboere i tre år. En kjernekar som jeg tilslutt valgte å forlate. Learning by doing!
Angrer hver dag, men det er vel slik livet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg glemmer nok aldri min første sexpartner. Vi endte opp med å være kjærester/samboere i tre år. En kjernekar som jeg tilslutt valgte å forlate. Learning by doing!

Angrer hver dag, men det er vel slik livet er.

Uff da :(

Anonymous poster hash: c63dc...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn kan det gå.. :sukk:

Har du vurdert å fortelle han dette?

Anonymous poster hash: c63dc...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert å fortelle han dette?

Anonymous poster hash: c63dc...f23

Nei, det kommer jeg nok aldri til å gjøre. Han har stiftet seg familie og hele pakka.

Jeg får bare ta lærdom av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En digg kanadisk ishockeyspiller jeg hadde sex med i Paris for et par år sida. Tiltrekningen og kjemien var bare helt sinnssyk, det var akkurat som om begge bare skjønte at "vi to, vi MÅ pule i kveld" etter å ha håndhilst på hverandre. :lur: Når vi havnet i køys sammen (et par timer etterpå), så var det utrolig digg. Han hadde den største penisen jeg har sett, og i tillegg slikket han som en gud. Tror jeg kom sånn sju ganger eller noe den natta, og jeg sliter vanligvis med å komme med nye partnere.

Hadde ikke sagt nei til å ha sex med ham igjen for å si det sånn, men dessverre bor vi på hver våre kontinenter. :dry:

Anonymous poster hash: 0ef27...ea8

hvem går ned på jenter på ons?. Lukter jo sur fitte etter de har pisset hele kvelden for de drikker så mye

Anonymous poster hash: 46300...068

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det har jeg.

Han er en kamerat av ei venninne - kjekk, høy, mørk, utdannet lege. Bare det la gode føringer.

Vi hadde sex i 3 timer, med litt pause innimellom. Det var helt magisk. Ikke ord kan beskrive. Det var tydelig at han kjente kvinnekroppen.



Anonymous poster hash: a9005...d6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Joda, HAN jeg aldri glemmer!

Han var rundt førti år, og hadde vært sammen med ei og samme dame i tjue år. Jeg var hans første etter bruddet. Fyren hadde et slikt stort ego at jeg var skråsikker på at jeg kom til å be om nåde i sengehalmen.

Vel, det viste seg at han aldri hadde tatt ei kvinne bakfra. Eller hatt ei kvinne til å ri ham. Eller hatt sex i te-skje-posisjon, osv. osv. Oralsex visste han heller ikke om. Hverken suging eller slikking.

Han kunne misjonærstillinga, og den kunne han heller ikke spesielt godt.

Det ble heller ikke bedre etter at han gikk til innkjøp av fem bøker om hvordan man(n) skal tilfredsstille ei kvinne seksuelt. Jeg fortalte han enkelt og greit hvordan jeg ville ha det, men fikk til svar: "Nei! Det står i boka at det skal gjøres sånn og sånn!".

Man kan lære mangt og meget av bøker, og selv om han hadde toppkarakter i teorien, så strøk han i praktisk anvendelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, HAN jeg aldri glemmer!

Han var rundt førti år, og hadde vært sammen med ei og samme dame i tjue år. Jeg var hans første etter bruddet. Fyren hadde et slikt stort ego at jeg var skråsikker på at jeg kom til å be om nåde i sengehalmen.

Vel, det viste seg at han aldri hadde tatt ei kvinne bakfra. Eller hatt ei kvinne til å ri ham. Eller hatt sex i te-skje-posisjon, osv. osv. Oralsex visste han heller ikke om. Hverken suging eller slikking.

Han kunne misjonærstillinga, og den kunne han heller ikke spesielt godt.

Det ble heller ikke bedre etter at han gikk til innkjøp av fem bøker om hvordan man(n) skal tilfredsstille ei kvinne seksuelt. Jeg fortalte han enkelt og greit hvordan jeg ville ha det, men fikk til svar: "Nei! Det står i boka at det skal gjøres sånn og sånn!".

Man kan lære mangt og meget av bøker, og selv om han hadde toppkarakter i teorien, så strøk han i praktisk anvendelse.

Oj... han var du skikkelig heldig med!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beste jeg har hatt var en ex, han visste virkelig hva han gjorde. Eneste mannen som har klart å gi meg vaginal orgasmer og eneste som har fått meg til å squirte. Dessverre ble det slutt, og han har stiftet familie. Kommer aldri til å glemme han.



Anonymous poster hash: 593cd...a0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg aldri glemmer må være den første. Det var ikke bra, men det var uforglemmelig. Den aller første gangen du stikker den inn er for oss menn helt magisk. Det er en følelse som er ubeskrivelig og som man aldri opplever igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fallerifallera

Den beste sexen jeg har hatt var med en mann som, utrolig nok, hadde en svært liten penis. Den minste jeg har vært borti hittil faktisk. Lærte da at størrelse ikke har noe å si for min del. "Forholdet" varte dessverre ikke så lenge, da vi ønsket forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...