Gå til innhold

satt ut....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Isåfall så fortjener ikke disse jentene "snille" gutter. Da får de holde seg til konebankende, voldelige og usympatiske menn. Hva er vitsen med å komme krypende til en "reddende engel" fordi han likssom skal forsørge ei som egentlig er tøs? Finnes flust av "snille" jenter. Disse burde ts gå etter. :) Dump dama de ts å få et bedre liv/sexliv. :)

Anonymous poster hash: 11593...e10

Jeg håper ingen tar meg til inntekt for det synet der.

Huffa meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper ingen tar meg til inntekt for det synet der.

Huffa meg.

Du får komme med din mening akkurat som alle andre ☺

Anonymous poster hash: faee7...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damer, tenker bare på seg selv etterhvert i forholdet ofte har jeg merket og blir veldig kalde. Er ikke så mye å gjøre med det. De vil ikke innse det selv for de er for selvgode. Er ikke så mye man kan gjøre når damene er bestemte og selvopptatte.

Anonymous poster hash: de928...425

Damer er selvopptatte, men du er en "nice guy" som forlater hun og ungen bare fordi du ikke får pult ofte nok? Logisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er selvopptatte, men du er en "nice guy" som forlater hun og ungen bare fordi du ikke får pult ofte nok? Logisk.

Har ikke sagt jeg kommer til å gjøre det. Den kommentaren du sitertte var ikke fra meg men jo jeg hadde faktisk måttet tydd til det om hun etter gjentatte ganger ikke engang vilke prøvd å tilfredstille meg når hun vet at sex er en big deal for meg i et forhold. Hvorfor skal jeg liksom måtte droppe alle mine lyster og begjær resten av livet kun fordi hun ikke føler for det? Et sunt forhold involverer faktisk sex og lyst på hverandre og om lysten hennes forsvinner helt kan hun ikke kreve av meg at min gjør det samme. Det er like egoistisk. Man skal tilfredstille hverandre i et forhold.

Anonymous poster hash: faee7...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt at damer får redusert sexlyst under svangerskapet. Det som også er normalt er at flere mister sexlysten i en lang periode etter fødselen. Dette er nok ganske så uavhengig av tidligere seksuell erfaring og frekvens, det er rett og slett på reseptornivå og har ikke så mye med deg å gjøre.

Er du seksuelt frustrert allerede..? Bror, du vet ikke hva du har i vente :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye sex i startrn men vi ble fort enige om at siden vi ikke bodde sammen da måtte vi bare gjøre det når vi var alene hos hun eller meg (senere i forholdet) fordi vi liker begge røff og høylydt sex. Dette var fet faktisk jeg som sa og hun var enig. Nå har vi flyttet sammen og hun er gravid. Sex har vi hatt og den måneden her hadde vi oss 3 dager på rad men før det var det en tørkeperiode på mange måneder i forbindelse med svangerskapet. Vet hun vil ha sex med meg, hun har ellers vært aktiv. Sender dirty meldinger, frekke bilder og videoklipp osv. Men nå som hun er gravid er ikke dette lengre noe hun gjør i det hele tatt. Og det har jeg akseptert. Vet det ikke er lett og særlig nå men jeg ser det store bildet som dere. Om hun så lett bruker unnskyldninger ellers (før hun ble gravid) hvordan blir det da når barnet kommer? Jeg har ihvertfall sagt hvor jeg står så om hun velger å bare la være å ha sex generelt etter barnet er her (og hun er leget nedentil) så blir det en alvorsprat :) regner ikke med sex i de første månedene uansett nen når ting jevner seg litt ut og vi får balansert det litt.

Anonymous poster hash: faee7...8d3

Hei! Jeg er ei dame som leser innlegget ditt...og akkurat nå holder jeg på å le meg i hjel av innlegget ditt : )

Du aner ikke hva du går i møte,om du klager allerede nå .....ha ha : )Ler meg i hjel av deg.Du er så morsom : )

Anonymous poster hash: 629bb...21e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars kvinne. Hun tror nok hun har funnet mannen i sitt liv og har valgt å bære frem ditt barn, og du klager over at dere ikke knuller like ofte mens hun er gravid?



Anonymous poster hash: 17b82...4c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min og jeg har hatt det veldig bra. Ikke perfekt ettersom jeg har hatt mye mer sexlyst enn henne men jeg har akseptert det at hun ikke vil like ofte som jeg. Men nå etter x-antall år sammen har jeg hørt mye om fortiden hennes.. Hun sier hun elsker meg over alt på jord og at jeg er den eneste for henne. Men så seksuelt aktiv hun var før kontra nå får meg til å tvile... Jeg er en snill person. Ikke en av de som har testet ut dop og drekker heller ikke så mye. Hun falt for de så kalt "bad boys" guttene før, holdt på med dop og alkohol og var for det meste fjern i ungdomstiden sin. Nå reagerer jeg veldig for vi har hatt et sex-liv som har vært toppen 3 ganger i måneden mens hun før kunne ha sex HELE tiden. Fikk nå nylig høre at hun t.o.m hadde vært med på 4-kant. Hva hun har gjort tidligere sånn sett driter jeg i, men jeg må si det sårer veldig at hun ikke har villet være så seksuelt aktiv med meg... I starten av forholdet sa hun at om hun takket nei til sex måtte jeg legge hu inn for da var hu psykisk syk. Men det gikk fort derfra til"jeg orker ikke nå". Jeg sier aldri det til henne. Stilt opp som faen å gjort ALT for henne i hverdagen men nå med tanke på alt sammen lurer jeg virkelig på om følelsene er er like gjensidig.. Når jeg fikk høre antall partnere samt hva hun hadde vært med på ble jeg dårlig med det første. Var som å få et stikk i hjertet.. Bør jeg si noe eller bare la det være?

Anonymous poster hash: faee7...8d3

Etter å ha lest startinnlegget tenker jeg at du har funnet en jente som har rast fra seg. Det finnes slike jenter, jenter som er villere i mindre forpliktende forhold tidlig i livet, og som på et vis har mistet litt av behovet for heftig sex når hun kommer opp i en alder da hun føler hun kan slå seg til ro. Jeg har aldri sett på det å ha en livspartner som å «slå seg til ro» på den måten at det heftige seksuallivet skal være tilbakelagt. Derfor forstår jeg deg veldig godt. Dvs, jeg forstod deg inntil jeg leste innlegg 17:

Det var mye sex i startrn men vi ble fort enige om at siden vi ikke bodde sammen da måtte vi bare gjøre det når vi var alene hos hun eller meg (senere i forholdet) fordi vi liker begge røff og høylydt sex. Dette var fet faktisk jeg som sa og hun var enig. Nå har vi flyttet sammen og hun er gravid. Sex har vi hatt og den måneden her hadde vi oss 3 dager på rad men før det var det en tørkeperiode på mange måneder i forbindelse med svangerskapet. Vet hun vil ha sex med meg, hun har ellers vært aktiv. Sender dirty meldinger, frekke bilder og videoklipp osv. Men nå som hun er gravid er ikke dette lengre noe hun gjør i det hele tatt. Og det har jeg akseptert. Vet det ikke er lett og særlig nå men jeg ser det store bildet som dere. Om hun så lett bruker unnskyldninger ellers (før hun ble gravid) hvordan blir det da når barnet kommer? Jeg har ihvertfall sagt hvor jeg står så om hun velger å bare la være å ha sex generelt etter barnet er her (og hun er leget nedentil) så blir det en alvorsprat :) regner ikke med sex i de første månedene uansett nen når ting jevner seg litt ut og vi får balansert det litt.

Anonymous poster hash: faee7...8d3

Utfra det du skriver her virker det som at det er graviditeten som er hovedårsak til hennes nedsatte seksuelle interesse. Graviditet er jo en forbigående tilstand, så jeg ville vært langt mer bekymret hvis det bare var at hun ikke lenger hadde det samme behov for seksuelle eksesser. Kall meg en håpløs romantiker, men jeg ønsker å møte kvinnen i mitt liv mens hun ennå har evnen til å finne dirrende spenning i seksuelle eksesser, jeg ønsker å dele noen av hennes heftigste seksuelle opplevelser. Det er ikke noe problem at hun har hatt heftig sex med andre, men det ville vært et problem om hun hadde «roet seg» og mistet trangen til grenesoverskridende sex.

Kom tilbake når barnet er kommet til verden og hun er tilbake til sitt daglige jeg. Hvis hun fortsatt er mindre interessert i sex enn tidligere har dere et problem. Men det er litt utidig å holde det mot henne at hun har nedsatt lyst i den situasjon hun nå befinner seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cuckold. Trivelig å se deg igjen.

Takk. :) Jeg har vært tilbake en stund, men kanskje ikke skrevet så hyppig, så du har antagelig gått glipp av innleggene mine. Du finner de siste hvis du går inn på profilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :) Jeg har vært tilbake en stund, men kanskje ikke skrevet så hyppig, så du har antagelig gått glipp av innleggene mine. Du finner de siste hvis du går inn på profilen min.

He, he, takk vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... Hadde det bare vært nå under svangerskapet hadde det vært greit men før hun ble gravid kunne vi lett gå 3 måneder uten sex fordi hun ikke følte for det. Jeg har blitt avvist så mange ganger at jeg ikke lengre tørr å prøve meg på henne og har sagt det rett ut. Om du vil ha sex får du ta initiativ du for jeg takler ikke avvisninger så mange ganger på rad. Tro meg, jeg vet det blir tørt i svangerskapet og tiden etter :) Er det store bildet som plager meg ;)

Anonymous poster hash: faee7...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars kvinne. Hun tror nok hun har funnet mannen i sitt liv og har valgt å bære frem ditt barn, og du klager over at dere ikke knuller like ofte mens hun er gravid?

Anonymous poster hash: 17b82...4c5

Sånnne damer pælmer jeg rett ut. Hvis de ikke kan matche mitt seksuelle behov så blir det kroken på døra. Sorry, men sånn er det..

Anonymous poster hash: 11593...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du lurer vel egentlig på om hun tenner mer på andre enn deg, men du var en mer fornuftig mann å etablere seg med.

Og hvis det er sånn, kan du leve med det??

Hvis en mann egentlig tenner på russiske prostituerte, men ønsker seg barn og gifter seg men Anne fra Trysil.

Hva skal Anne tenke om det??



Anonymous poster hash: 0605f...e4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...