Gå til innhold

Sorg. Men jeg tilgir deg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du tok fra meg alle drømmene jeg hadde

Du tok fra meg stemmen jeg hadde

Du tok fra meg all trygghet

Jeg kunne ikke planlegge en eneste dag frem i tid

Hver uke ryddet jeg i knust glass

Tenkte på kvelertak og kjente på grøsninger

Tenkte at livet mitt var ødelagt

Litt som breaking bad: Jeg orker ikke lenger, etter så lang tid.....

Du ga meg blåveis

Du ha meg svik

Du ga meg løgner

Du ga meg sorg

Du ga meg traumer

Du ydmyket meg.

Du gjorde narr av hele meg og hele livet jeg levde.

Men vet du hva? Jeg tilgir deg. Jeg er glad for det fine du ga meg, for de stundene som var fine var virkelig fine. Jeg har så mye å være glad og takknemlig for - jeg tar ingenting godt forgitt lenger. Jeg gråt den dagen jeg opplevde at en viktig person i livet mitt så verdi i noe jeg hadde behov for - jeg gråt av glede inne på rommet for meg selv. De følelsene av glede, de små tingene, kunne jeg ikke ha opplevd uten min erfaring.

Jeg møter livet med en gnist som føles ut som en gave. Litt som å være på en øde øy i 10 år og endelig komme hjem igjen, noe som man aldri trodde skulle skje. Jeg vet at du innerst inne ønsker meg gode ting, og jeg håper du har klart å finne roen i å ønske meg gode ting - uten at det føles vondt og skremmende for deg!...Noe du må føle deg verdiløs for. Noe du må ødelegge. At du må slå - gjøre noe destruktivt.

Jeg tilgir deg, for jeg vet at du ikke ønsket å ende opp som dette. Jeg unner deg å få bedre selvtillit, slutte å være voldelig mot de du er glad i. Jeg håper du våger å ta det ansvaret du bør ta, og bli det mennesket du fortjente å være fra starten av. Håper ikke mørket sluker deg helt og vinner over alt det gode som ligger altfor dypt - men som fortsatt er der. Jeg har anmeldt deg og håper du får den hjelpen du trenger, jeg ønsker det samme for meg selv og du vet hvordan jeg er.... jeg er altfor rettferdig i slike omstendigheter. Vet ikke hvorfor, men kanskje det ikke bare skulle frembringe offeret i meg? Jeg tilgir deg, for jeg vil være i fred. Jeg vil aldri mer ha brøling rundt meg, jeg håper du oppnår det samme for selvom du ikke klarer å ta kontroll og oppnå det du ønsker på disse områdene - vet jeg at det er et ønske.

MVH

Eks.



Anonymous poster hash: 76555...47f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...