Gå til innhold

Mamma har fått tilbake kreften


got2go

Anbefalte innlegg

Moren min ble behandlet for brystkreft noen få år tilbake, og har nå fått beskjed om at den er tilbake,og hun må opereres. Jeg klarer ikke å ta det innover meg.

Jeg kommer til å miste moren min, og jeg klarer ikke å kjenne på det.... :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist :( Klem til deg!

I følge kreftregisteret overlever hele 89,1% av alle som rammes av brystkreft, så dette går nok bra skal du se :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre! Ikke noen kjekk beskjed å få. Men det at hun må operere betyr ikke i seg selv st du kommer til å miste henne. Eller har de sagt noe mer? :klem:

Anonymous poster hash: 26c93...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringa alle sammen. De har ikke sagt noe mer nei, bare at kreften er tilbake og de må operere.

Men er det ikke nesten regelen at kreften gjerne er tilbake med spredning når den konner tilbake noen år etter sist behandling? Synes nesten bestandig at jeg hører om de tilfellene og ikke de gode krefteventyrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for oppmuntringa alle sammen. De har ikke sagt noe mer nei, bare at kreften er tilbake og de må operere.

Men er det ikke nesten regelen at kreften gjerne er tilbake med spredning når den konner tilbake noen år etter sist behandling? Synes nesten bestandig at jeg hører om de tilfellene og ikke de gode krefteventyrene...

Det et langt fra alltid/regelen!!!

Det er også ofte et godt tegn at hun skal/kan opereres :)

Jeg skjønner at dette er vanskelig, men vær snill å ikke ta sorgene på forskudd. Snakk med moren din og få vite hvordan ståa er. Det kan for mange være beroligende.

Og du, det er såå mange som overlever kreft selv om den kommer tilbake både 1-2 og 3 ganger.

Lykke, lykke til.

Anonymous poster hash: 86f68...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at det er et godt tegn at det blir operasjon! De vil ikke sette i gang med operasjon dersom det ikke er sjanse for at dette kan gå bra.

Masse lykke til til dere!

Anonymous poster hash: 9f858...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, tusen takk for oppmuntrende ord :-) det eneste jeg ikke klarer å slutte å tenke på er at de har funnet et ganske så stort område i brystet med kreftceller. Og det kan jo umulig være bra, uansett om de fjerner puppen eller ikke... men er det noen som vet her om man kan kreve å få fjernet begge puppene når det er funnet kreft i den ene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta mi har hatt brystkreft 5 (fem!)ganger, så et tilbakefall er ikke alltid det samme som en sørgelig slutt. De er heldigvis flinke med kreftbehandling i dag. Sikker på det går bra :)

Anonymous poster hash: 5df5e...ed9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...