Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Egen magefølelse sier jente, mannen er vinglepetter :fnise: men, to av kollegene hans mener vi får gutt, men alle mine venninner og kolleger tror jente, så dette blir veldig spennende! Skal huske og oppdatere i morgen ettermiddag. Vi har time klokken 10, og har noen ærender etter dette. Gleder meg!

10 er heldigvis tidlig, da, så du slipper å vente hele dagen! Spent på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Hvordan gikk det? :) Fikk dere vite kjønn?

Det gikk kjempe bra! Ho trodde det kunne være ei jente, men navelstrengen lå i mellom bena, så den kunne lure jordmor litt. Termin er 17-3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som irriterer meg grønn over folk som ikke kan forskjellen på duo- og kombivogner på finn.no? :fnise: "Flott Brio duo selges", JIPPI tenker jeg, og så er det egentlig kombivogn. Haha huff, rart hva man skal irritere seg over :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre..er det noen som sliter med menssmerter i ryggen?? Jeg gjør det..kan bli veldig ubehagelig..er dette vanlig??? Noen som vet?? Er i uke 17..☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre..er det noen som sliter med menssmerter i ryggen?? Jeg gjør det..kan bli veldig ubehagelig..er dette vanlig??? Noen som vet?? Er i uke 17..☺

Det er vanlig. :) Jeg har det ikke så ofte, men av og til. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk kjempe bra! Ho trodde det kunne være ei jente, men navelstrengen lå i mellom bena, så den kunne lure jordmor litt. Termin er 17-3

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre..er det noen som sliter med menssmerter i ryggen?? Jeg gjør det..kan bli veldig ubehagelig..er dette vanlig??? Noen som vet?? Er i uke 17..☺

Ja, helt vanlig å ha vondt i korsryggen, er jo ligamenter og lignende som strekker på seg.i bakkant av bekkenet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de siste nettene blitt skikkelig tett i nesa, og det kjennes bare tørt ut. Er ikke snufsete om natta heller. Når jeg setter meg opp ordner det seg noen ganger av seg selv.

Noen flere som har opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de siste nettene blitt skikkelig tett i nesa, og det kjennes bare tørt ut. Er ikke snufsete om natta heller. Når jeg setter meg opp ordner det seg noen ganger av seg selv.

Noen flere som har opplevd det?

Ikke jeg, men har hørt om de som har slitt med tett nese hele svangerskapet, i alle svangerskap de har hatt. Så noen blir vel bare tette av å være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er også konstant tett i nesa :fnise: Nå jobber jeg i ganske støvete omgivelser på jobb for tiden, men er betydelig tettere enn jeg pleier(blir fort tett i nesa og får bihulebetennelse bare jeg hører noen nyser) :P

Endret av Focklop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, da får jeg bare helgardere meg og kjøpe inn en saltvannsspray til, som jeg kan ha på nattbordet. Den andre er i sekken som jeg bruker til jobb, og jeg gidder ikke stå opp ene og alene for å ta litt spray :P *Skrive opp på handlelista*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de siste nettene blitt skikkelig tett i nesa, og det kjennes bare tørt ut. Er ikke snufsete om natta heller. Når jeg setter meg opp ordner det seg noen ganger av seg selv.

Noen flere som har opplevd det?

Ja, det er visst en normal "bieffekt" av å være gravid ;)

Noen flere som driver med kondisjonstrening i graviditeten? Har ikke løpt så mye, men syklet en del og opplever at jeg ikke kommer høyere enn 90% av maxpuls. Oppdaget etter at jeg kom hjem at jeg helst ikke skal være så høyt under trening :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er visst en normal "bieffekt" av å være gravid ;)

Noen flere som driver med kondisjonstrening i graviditeten? Har ikke løpt så mye, men syklet en del og opplever at jeg ikke kommer høyere enn 90% av maxpuls. Oppdaget etter at jeg kom hjem at jeg helst ikke skal være så høyt under trening :P

Så flink du er da! Her er gåturer med hunden det nermeste jeg har kommet kondisjonstrening på flere mnd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...