Gå til innhold

Mars/April 2010


Gjest Roxie Hart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tyttebær
Hilser på jeg og :)

Velkømmen, og gratulerer med graviditeten :)

:velkommen:

---

Bah! I dag har jeg spydd 2 ganger! Kvalmen har virkelig begynt å komme her til tross for at jeg ikke har slitt noe med det før i svangerskapet!

Nå skal jeg ut å luke ugress! Prøvde litt før i dag også, men trengte en pause! Når jeg sitter på huk presser det i kroppen en eller annen plass, så jeg holder på å spy igjen! Og når jeg reiser meg opp blir jeg så svimmel at jeg holder på å svime av! Så vanskelig da ;)

Men men - er man gravid, så er man vel rar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Æsj, kjedelig med den kvalmen, tyttebær! Jeg har også spydd et par ganger i dag, men den aller verste kvalmen ga seg faktisk for et par dager siden - godt! Men forskjellige lukter er drepen ennå. Hadde jeg visst at jeg skulle få så super luktesans, skulle jeg ha søkt jobb som narkotikahund eller superhelt i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har faktisk ikke vært kvalm i det hele tatt til nå *bank i bordet* ikke har jeg noe spesielt god luktesans heller..

har derimot vært utrolig trøtt *zzz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær
Æsj, kjedelig med den kvalmen, tyttebær! Jeg har også spydd et par ganger i dag, men den aller verste kvalmen ga seg faktisk for et par dager siden - godt! Men forskjellige lukter er drepen ennå. Hadde jeg visst at jeg skulle få så super luktesans, skulle jeg ha søkt jobb som narkotikahund eller superhelt i sommer :)

Kjedelig, ja! Gleder meg til kvalmen går på retur! I dag er jeg skikkelig kvalm også! Har ikke slitt noe særlig med det før da, så skal vel ikke klage så mye!

Ahh.. Ikke nevn luktesans en gang! Kjenner jo alt! :fnise: Greit nok om det er ting som lukter godt, men om det er ting som lukter småondt blir det ikke noe særlig! Og så er det enkelte lukter jeg ikke klarer lenger! Holder på å spy hver gang jeg kjenner de! :fnise:

jeg har faktisk ikke vært kvalm i det hele tatt til nå *bank i bordet* ikke har jeg noe spesielt god luktesans heller..

har derimot vært utrolig trøtt *zzz*

Heldig du! Ikke noe særlig å være trøtt heller! Jeg har ikke slitt så veldig mye med det! Helst de periodene når jeg har jobbet mye!

Men de siste nettene har jeg sovet så dårlig at jeg er trøtt konstant! Har så ondt i ryggen for tiden! I tilegg er senga vår litt hard så jeg mistenker at det ikke gjør saken bedre! Vi skal se på nye madrass nestehelg kanskje! :)

Sambo reiser på jobb igjen i 4-tiden i dag (ukependler), så da skal jeg legge meg å sove oppå dyna hans! Kanskje det hjelper? :) Må sove litt fra da og frem til 21 :biggrin: Skal jobbe natt, så da er det jo viktig å være opplagt :fnise: Man har alltid en god grunn til å sove! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

:danse: for ti uker i går! Jeg bærer nå et foster!

:sinna: for at tanna mi sprakk i går når jeg spiste en banan (!!), og fordi jeg nå må lete etter en eller annen tannlege som ikke flår meg levende!

Endret av Roxie Hart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tyttebær
:danse: for ti uker i går! Jeg bærer nå et foster!

:sinna: for at tanna mi sprakk i går når jeg spiste en banan (!!), og fordi jeg nå må lete etter en eller annen tannlege som ikke flår meg levende!

:danse: Hurra! Gratulerer!

Sprakk tanna? :forvirret: Det hørtes ikke bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Ja, det gjorde den jammen.. Oppover mot tannkjøttet/rota. Og alle tannleger har visst ferie akkurat nå..

*syte syte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Huff så fælt!

Får helt vondt av deg!

---

Men nå er det leggetid! Jobber natt denne uken, så da blir det soving på dagtid! Litt "sein" i seng siden jeg har vært på første svangerskapskontroll i dag (rapport i dagboken min), men nå er det leggetid! Ny nattevakt i natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chiffon, gratulerer! :)

Og hei til dere andre også, jeg har vært borte noen dager, håper det står bra til med alle sammen, til tross for sprekte tenner og kvalme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær
Hei Chiffon, gratulerer! :)

Og hei til dere andre også, jeg har vært borte noen dager, håper det står bra til med alle sammen, til tross for sprekte tenner og kvalme!

Her går alt bra vettu! :)

Velkommen igjen!

----

Sov skikkelig dårlig i dag! Sovnet 11, og stod opp igjen 15! Jaikz! :fnise:

Sovnet på sofaen igjen i 19-tiden og sov til 20.30! Skal si søvnen går opp og ned! :) Menmen! Kan vel bare begynne å venne meg til det :fnise: Blir vel slik når lille spire kommer også! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da tenker jeg man kan glemme å sove når man ønsker det! tror nesten ikke jeg kommer til å tørre å sove den første tiden heller jeg! hehe.. kommer til å overvåke det lille nøstet tenker jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her henger jeg meg på:)! Har fullgått 9+3 og har termin 10.mars! Starten på mitt svangerskap har vært såå tøff. Har hatt ekstrem svangerskapskvalme og kastet opp mer eller mindre konstant i tre uker, noe som har resultert i vektnedgang, svimmelhet, mye fortvilelse og dehydrering. Men hurra, i går kastet jeg opp bare et par timer og i dag har jeg enda ikke kastet opp! Formen er dårlig, jeg holder på å svime av hele tiden - men det er ikke så rart med nesten ingen næring på så mange uker. Jeg ser lys i enden av tunnelen og håper dette er en bedring som er kommet for å bli!

Pga ekstremt dårlig form har jeg virkelig ikke hatt mulighet til å glede meg over dette, men jeg håper det blir annerledes fremover - det er jo en fantastisk liten skapning i enden der er sted! Gratulerer alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Hei Luna 82 og Clebra!! Gratulerer så mye til dere begge og velkommen til klubben.

Stakkars deg, Clebra, det høres virkelig grusomt ut! Jeg krysser fingrene for at spyinga har gitt seg for godt nå. Jeg spyr jo litt sjøl, men langt i fra så ofte. I dag gikk jeg å spydde i en pose på vei hjem fra jobb, det var litt flaut - jeg klarer jo ikke å spy lydløst.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tyttebær
Hei jenter, hiver meg med på denne. :)

Hyggelig med flere å snakke med.

:velkommen:

Det er greit å ha flere å snakke med, ja :) Så håper du blir ivrig her ;)

Her henger jeg meg på:)! Har fullgått 9+3 og har termin 10.mars! Starten på mitt svangerskap har vært såå tøff. Har hatt ekstrem svangerskapskvalme og kastet opp mer eller mindre konstant i tre uker, noe som har resultert i vektnedgang, svimmelhet, mye fortvilelse og dehydrering. Men hurra, i går kastet jeg opp bare et par timer og i dag har jeg enda ikke kastet opp! Formen er dårlig, jeg holder på å svime av hele tiden - men det er ikke så rart med nesten ingen næring på så mange uker. Jeg ser lys i enden av tunnelen og håper dette er en bedring som er kommet for å bli!

Pga ekstremt dårlig form har jeg virkelig ikke hatt mulighet til å glede meg over dette, men jeg håper det blir annerledes fremover - det er jo en fantastisk liten skapning i enden der er sted! Gratulerer alle sammen:)

:velkommen:

Gratulerer med graviditeten! Kan skjønne du ikke har gledet deg så mye over det enda! Men det kommer seg nok! Leste senest for 10 minutter siden, i bladet iForm, at de som hadde mye svangerskapskvalme fikk smartere barn, med høyere IQ ;) Så vi får tro det :fnise:

Håper kvalmen gir seg for deg snart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste senest for 10 minutter siden, i bladet iForm, at de som hadde mye svangerskapskvalme fikk smartere barn, med høyere IQ ;) Så vi får tro det :fnise:

Oi, da håper jeg at jeg blir kvalm snart! begynner nesten å bli litt bekymra! Det er vel litt uvanlig å ikke være kvalm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her henger jeg meg på:)! Har fullgått 9+3 og har termin 10.mars! Starten på mitt svangerskap har vært såå tøff. Har hatt ekstrem svangerskapskvalme og kastet opp mer eller mindre konstant i tre uker, noe som har resultert i vektnedgang, svimmelhet, mye fortvilelse og dehydrering. Men hurra, i går kastet jeg opp bare et par timer og i dag har jeg enda ikke kastet opp! Formen er dårlig, jeg holder på å svime av hele tiden - men det er ikke så rart med nesten ingen næring på så mange uker. Jeg ser lys i enden av tunnelen og håper dette er en bedring som er kommet for å bli!

Pga ekstremt dårlig form har jeg virkelig ikke hatt mulighet til å glede meg over dette, men jeg håper det blir annerledes fremover - det er jo en fantastisk liten skapning i enden der er sted! Gratulerer alle sammen:)

Hei Hei!

Huff det hørtes ikke godt ut! Håper du får det bedre etterhvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg spørre om noen av dere har lagt på dere noe enda??

har alt lagt på meg 3-4 kilo, er 9 uker på vei. syns magen er blitt innmari stor også (ja, masse luft, vann sikkert), fler som er sånn?

nå er ikke jeg syltynn fra før, men så "gravid" mage har jeg virkelig ikke hatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...