Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Blir deilig med kinodate da! Godt å gjøre noe annet når dere vet at E blir godt passet på. Det gjør seg innimellom slitsomme netter :jepp:

Hun er så skjønn på bildene, ei lita vakker jente dere har :hjerte:

 

Tusen takk!

 

Det var veldig koselig med kinodate i går. Vi var egentlig skikkelig trøtte ettersom hun holdt oss våken en stund natt til lørdag. Men på kino, det skulle vi. Og vi storkoste oss. Godt å ikke tenke på noe annet enn å se film og spise popcorn i 2 timer. Moren min satt barnevakt og det hadde gått greit. :laugh:

 

I dag har E ikke vært i det beste humøret. Litt mye skriking og gråting inni mellom. Da var det ekstra godt å gå en lang tur med henne fordi hun sover alltid i vogna. Men vi hadde veldig lyst til å avlyse middag med svigermor og bare sove resten av dagen men det gjorde vi ikke. Veldig hyggelig å ha henne på besøk. Hun hadde ikke sett E på et par uker så hun gleder seg alltid. Også spurte hun om vi ville ha barnevakt til uka - det sier vi ikke nei til. Så da skal vi ut og spise middag en kveld neste uke. Gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig å pleie kjæresteforholdet også - veldig viktig :) Heldige vi som har gratis barnevakt. Er jo de som faktisk må betale noen for å passe. Blir jo fort dyrt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke begynte vi med grøt. De første dagene gikk det greit. Hun virket blid og fornøyd når hun fikk smake grøt. Men igår ble det bare skriking. Vi trodde at det var fornøyd hun sov så lite. Så jeg prøvde igjen idag men nei.. Samme idag. Skriking. Litt skuffet. Men vi får vente et par dager og prøve igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriker mens dere mater, eller etterpå? Har dere forsøkt med annen mat enn grøt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriker mens dere mater, eller etterpå? Har dere forsøkt med annen mat enn grøt? :)

Hun begynner å skrike mens vi mater henne. Vi har også prøvd mos men samme skjer da og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det jo hvertfall ikke ut som om hun får vondt i magen eller noe da, så da går det seg nok til. :) Høres ut som ei viljesterk lita frøken som er mest glad i puppen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bråvåknet kl 5.. Lurte fælt på om jeg hadde vært oppe og ammet E. Nope! Så hun sov fra kl 19:30 til ca kl 5. Hun våknet like etterpå. Vi har prøvd å sove siden... Men nei.. Kunne tenke meg å sove litt lengre men får heller prøve å sove når hun tar sin første lur.

Idag skal vi ha barnevakt igjen!! Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med barnevakt og kjærestetid i går? :)

Svigermor hadde storkost seg med E og vi hadde kost oss i byen. Fikk til og med shoppet litt. Annerledes å dra på shopping med og uten barnevogn. Hehe..

Idag var jeg og spiste lunsj med ei venninne. På vei til banen ville E absolutt ikke ligge i vogna. Skjønte ikke hvorfor siden hun nettopp hadde fått mat, skifta og ren bleie. Så siden vi allerede var sent ute, bærte jeg henne. På restauranten gikk det fint. Hun satt på fanget mens vi spiste men når jeg la henne ned i vogna igjen, ble det bare skriking. Prøvde alt men ingenting hjalp. Til slutt dro jeg og E hjem. Og gjett hvem som sovna i vogna på banen hjem? Dårlig gjort! Jaja.. Håper bare hun ikke skriker når M skal gå tur med henne etterpå. Spesielt siden jeg skal bort ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt skriking når vi skulle gå tur. Men etter en liten stund roet hun seg og sovnet. Da sov hun 1,5 time i vogna. Kanskje det bare er for varmt???

Uansett, ikveld har jeg fri. Jeg og ei venninne skal på premieren av Magic Mike XXL. Vi gleder oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lufteluke på kalesjen? Vi har det på vår emmaljunga hvertfall. Tror det fort blir varmt nedi vogna :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lufteluke på kalesjen? Vi har det på vår emmaljunga hvertfall. Tror det fort blir varmt nedi vogna :(

Det har vi. Uansett så hjalp ingenting. Når vi går tur nå, så ligger hun bare i en kortermet body. Evt med et tynt teppe over seg.

Igår sovnet hun ikke før nærmere halv 10 og da var jeg sikker på at hun skulle sove lenge men nei.. Kl 2 våknet hun. Også igjen kl 4:30, 5:30 og 6:30. Ikke særlig gøy på en lørdag men.. Nå sovnet hun heldigvis så da får vi kanskje spist frokost før hun våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har blitt tante og onkel. Søsteren til M fødte barn nr. 2 i dag. Gleder oss til å dra på baby-besøk!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som tante :blomst:

Det er sikkert varmen som gjør at hun er så mye våken. Satser på at det blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Vi besøkte dem på sykehuset igår. Den lille gutten er jo såååå søt! Veldig lik far og storesøster.

M sa til og med: "Han er såååå søt. Skal vi lage en til?" Haha! Vi skal nok vente litt med det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sikkert greit å vente ørlite grann til ja, ellers får M evt ta seg av hele det graviditetsgreiene. ;) Dere får heller låne minstemann innimellom, når dere syns E er for stor! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig har M sommerferie!! På mandag setter vi oss i bilen og kjører sørover. Helgen går til å vaske klær og pakke. Spent på hvor mye vi må ha med oss for en 2 ukers tid. Spesielt til E.

Igår var vi innom foreldrene mine siden vi alle reiser bort og de ville se E. Faren min holdt E for første gang. Han har av en eller annen grunn ikke villet holde henne enda. Hun koste seg skikkelig på fanget hans. Og når vi skulle gå, lo hun for første gang. Skikkelig søt latter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ferie! Blir det Sørlandet i to uker? :) Blir nok en ny opplevelse å pakke til ferie med baby, ja!

 

Og så utrolig hyggelig for faren din at hun koste seg når han endelig turte å holde henne! Det varmet nok en litt usikker bestefar. :) Babylatter er så herlig, tenk så mye du skal få høre av denne søte latteren fremover. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ferie! Blir det Sørlandet i to uker? :) Blir nok en ny opplevelse å pakke til ferie med baby, ja!

 

Det blir Sørlandet i en uke. Vi skal bo hos faren til M så vi sparer en del penger på det da. Utrolig kjekt at han bygde en leilighet i underetasjen i fjor. Veldig enkelt for oss å komme på besøk i årene fremover også kan vi bo der og allikevel ha tid for oss selv.

 

Andre uka skal vi kjøre litt rundt. En mini-bilferie. Bla innom Tønsberg - ta båten over til Strömstad også noen dager i Göteborg. Veldig spent på hvordan det kommer til å gå men vi satser på at det blir 2 hyggelige uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...