Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Endelig fått bestilt første kontrolltime. Jeg har fått time både hos fastlegen og på helsestasjon. Usikker hvilken jeg kommer til å benytte meg av. Aldri hilst på fastlegen min siden hun alltid har hatt vikar de siste 2 årene jeg har hatt henne som fastlege. Den ene timen er i uke 11 og den andre timen er i uke 12 av svagerskapet. Jeg skal tenke på det.

Ikveld går turen ned til Sørlandet. Det skal bli godt å komme seg litt ut av byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vurdert å utsette den andre timen, men likevel ha begge? Eller bare utsette i tilfelle første alternativet ikke var så bra som du ønsket deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert å utsette den andre timen, men likevel ha begge? Eller bare utsette i tilfelle første alternativet ikke var så bra som du ønsket deg?

Førsten timen må jeg gå på alene siden samboeren min ikke er ferdig på jobb enda når timen er og får ikke gått tidligere. Derfor vurderer jeg heller time nr. 2 siden da får han vært med. Men det er litt over en uke mellom timene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Foe blodprøver og sånt bør man til fastlegen første gang, men set er kanskje mulig å fikse dem utebom? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk vi en liten gave fra svigermor. En liten babykoffert med en liten kaninbamse inni. Hun måtte bare kjøpe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inatt trodde jeg at jeg aldri skulle sovne. Pga kvalme.

Idag er det bryllup. Søsteren til M gifter seg! Gruer meg til å møte HELE familien hans. Og håper jeg at ingen finner ut at jeg er gravid. Idag er ikke vår dag til å fortelle dette og vi vil absolutt ikke ta oppmerksomheten vekk fra brudeparet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupet var fint. Kort og enkel vielse i tinghuset. Etter vielsen dro vi til faren hvor bryllupsfesten skulle være. Det var satt opp et stort telt i hagen. Middagen var god og en haug med kaker. Det var hyggelig å hilse på resten av familien til M. Alle var kjempehyggelige å prate med. Vi hadde egentlig planer om å sove der men rundt midnatt begynte jeg å bli sliten, så da tok vi taxi inn til byen og sov på hotellet.

Nå var det godt å komme hjem. Vi har hatt noen fine dager på Sørlandet sammen med familien hans men nå trenger vi tid for oss selv.

Vi skal egentlig reise til Gran Canaria på tirsdag men på lørdag fikk jeg også beskjed om at bestefaren min har blitt syk. Så jeg er veldig usikker på om vi skal reise siden jeg helst vil reise ned til han for å være der sammen med han og moren min. Legene vet ikke om det er snakk om dager, uker eller måneder men vente og se hva de sier i dag og i morgen. Mamma er hos han og holder meg oppdatert.

I dag skal vi i hvert fall ta det med ro. Og vaske klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så leit å høre om bestefaren din :( Håper det ordner seg og at han blir bedre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis går det bedre med bestefaren min. For øyeblikket. Så da drar vi på ferie som vanlig.

9 uker!!

Umenneskelig tid å stå opp på! Trøtt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre om bestefaren din :klem:

Og hipp hurra for 9 uker!!! :hoppe:

Ha en superduper ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 uker!!

Endelig hjemme! Gleder meg til å sove i min egen seng inatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...