Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Lurte litt på å starte opp denne igjen? Kanskje skrivelysten melder seg. Kort fortalt er veslemor straks 2 år, og jeg er inne i gode DPO-land og har IKM om ca. 6 dager. Tralalala!

 

Hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo nevne at jeg har vært dårlig før helga og tenkte seff at "JO NÅ ER JEG GRAVID". Kvalm, kaldsvetting, uggen om hverandre... Og i går smalt det. Magevirus. Haha! Gravidfølelsen min fikk seg en knekk. Vi får likevel se om noen dager. Tenkte å teste torsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer i dag: Mensmurringer både i livmor og rygg.

Ellers blitt kvitt mageviruset, heldigvis! Var innom apoteket for å kjøpe tester. Endte opp med Clearblue med + da de rett og slett ikke hadde annet. Skulle hatt ebay-tester, for disse her koster 219 kroner for 2 stk :sjokkert:

Tissa i kopp og var klar, men ombestemte meg. Dumt å bruke ettermiddagsurin da IKM ikke er før søndag-ish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Nautika skrev:

Testing i morgen tidlig da? :popcorn: 

Jeg ble svak og testa i kveld, så nå skal jeg vente til minst fredag morgen. Som du sikkert skjønner, for tidlig, ettermiddagsurin og lenge før IKM = negativ :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet både i går og i dag tidlig, selvfølgelig. Testetøsa meg! Men det må jo være for tidlig? Jeg mener jeg hadde EL mellom Dag 16 og 18. Jeg tok nemlig en EL-test dag15. Og den viste svak positiv. Så jeg antar jo nesten at EL var etter dag15. For om EL hadde vært, så ville den ikke vist noe, sant? Og dessuten ble jeg jo sånn "livmorsøm" / dårlig de påfølgende dagene, som jeg kjenner etter hver EL. Så om det er tilfellet, så er IKM sent, og jeg tester for tidlig ;) 

Skal på jobb-fest i morgen, så tror nesten jeg får snike meg unna alkoholen, ettersom jeg kjenner at det kanskje skjer noe i kroppen.

Har fremdeles av og på murringer og litt ømme bryster, så gode tegn i allefall :) 

Jeg har også manne- og barnefri i helgen. Lillesnupp reiste med mine foreldre nå. Hun satt i bilen, vinket og sa "hade mamma!" Jeg smilte, vinket og gråt MYE når jeg kom inn igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 blå et raskt faktum!

Jeg testet jo flere ganger, ganske så tidlig. Første gang tirsdag, så onsdag og  fredag. Fikk jeg negativ på morgenen fredag, så jeg reiste på jobbsamling uten alkohol i tankene, nettopp fordi jeg tenkte "Det er for tidlig å teste i dag også!" Irriterende nok, etter aktivitetene langt til skogs ble det bare servert øl og cider. Jeg var så tørst, så jeg måtte drikke litt cider :( Flere timer uten drikke, ute i snøen var uaktuelt. Skal gi en liten tilbakemelding på dette på jobb. Det burde vært flere drikkealternativer. Det ble dermed min siste drink. Noen slurker bare, da.

Satt hele kvelden og drakk vann og eplemost. Fikk noen blikk som jeg tolket sånn at de kanskje tenkte noe. Ingen har dog spurt - ennå. Dro hjem ved midnatt, da resten av folket begynte å bli fulle.

Våknet forfrisket og klar for ny dag halv åtte lørdag morgen. Kunne jeg ikke fått sove litt lenger, a?? Møtte ei venninne på Storo, spiste lunsj og fikk handlet litt. Noen innkjøp av 92-bodyer til snuppa. 

Kom hjem, tissa på pinnen.. Men det ble for lite urin, så måtte klemme ut litt i en kopp, som jeg bade pinnen i. 1 minutt etterpå? Et klart kryss <3

Lille frø i magen - jeg håper du vokser deg stor og fin!

IMG_0441.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, juliane skrev:

Gratulerer! :bolledeig: 

 

22 timer siden, Nautika skrev:

:strix: 

 

22 timer siden, j86 skrev:

Gratulerer :nigo: 

 

19 timer siden, La Traviata skrev:

Gratulerer så mye! :rodmer:

 

10 timer siden, MissStiles skrev:

Gratulerer!

 

Tusen takk alle sammen!

Ble overrasket over responsen her, jeg trodde jeg skrev for mine egne øyne, så hyggelig med kommentarer :):danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært innom apoteket og kjøpt meg folat. Forrige svangerskap gikk jeg på den smellen, eller kanskje ikke smell, men kjøpte i allefall multivitamin-pakke for gravide. 3 piller per dag. Det er så sykt urealistisk når man er kvalm og uggen. I den pakken med 3 piller var det èn omega, og to andre som var ganske like. Jeg endte jo opp med å klare èn pille om dagen og trodde jeg fikk i meg folaten, men tok feil, så forrige gang ble det nesten ikke noe folat i det hele tatt. Gjør ikke den feilen igjen :P Nå har jeg kun kjøpt en boks med folat. Så tar jeg omega 3 uten om, og kanskje vitaminbjørner om de er uten folat :) 

 

Måtte fortelle sjefen i dag. Eller, måtte ikke. Men vi er gamle venninner, så klarte ikke dy meg. Hun ble så glad! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Porcelain skrev:

Gratulerer så mye! Håper jeg får det samme når min T blir 2 år til våren :)  

håper det klaffer for dere også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at svangerskap nr. 2 går så mye fortere enn det første. I min korte fartstid som gravid med nr.2 vil jeg si, at disse dagene, har gått sakte! :ler:  Kan jeg vennligst få uke 12 servert nå, liksom?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter helgen har vi hatt noen kjipe ettermiddager. T var hos mine foreldre hele helgen (tors - søndag) og når hun kom tilbake har hun vært sur, trass og har slått oss en del. Alt har vært en kamp. I ettermiddag virker det som det har snudd litt. Vi har ledd, tøyset og lekt på hennes premisser. Jeg og henne sammen, mens mannen stod for middagen. Mammahjertet mitt er fllt mer litt mer kjærlighet nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...