Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Åh, så trist å høre om MA! Ikke noe kjekt. :( Får håpe det klaffer fort slik at du går god og gravid i sommer. :)

Herlig med fine tilbakemeldinger fra bhg. :)

Ikkje noko kjekt nei, men etter eit par veker med spotting så var eg forberedt då eg var på ul. Men alltid like kjipt å få beskjeden! Vi får håpe at systemet fekk ein kickstart no da, slik at vi ikkje bruker så lang tid på neste forsøk. Denne graviditeten kom etter ein Pergo-kur, og eg har Femar liggande..men vi får sjå :)

Veldig herleg med fine tilbakemeldingar! :) I det siste har han grått veldig når eg har levert han, han seier han er sjenert, og eg trur der er ein gut som er litt stygg med andre, slår og sånn.. Det gjer veldig vondt å gå frå han, men dei seier i bhg at det går over veldig fort, og då trur eg han trivast :) Han er i alle fall alltid som ei sol når eg hentar han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkje noko kjekt nei, men etter eit par veker med spotting så var eg forberedt då eg var på ul. Men alltid like kjipt å få beskjeden! Vi får håpe at systemet fekk ein kickstart no da, slik at vi ikkje bruker så lang tid på neste forsøk. Denne graviditeten kom etter ein Pergo-kur, og eg har Femar liggande..men vi får sjå :)

Veldig herleg med fine tilbakemeldingar! :) I det siste har han grått veldig når eg har levert han, han seier han er sjenert, og eg trur der er ein gut som er litt stygg med andre, slår og sånn.. Det gjer veldig vondt å gå frå han, men dei seier i bhg at det går over veldig fort, og då trur eg han trivast :) Han er i alle fall alltid som ei sol når eg hentar han :)

Skal du ta pergo ved neste pp også da, eller er det sånn som bare skal tas annen hver gang eller noe sånt?

Det er vondt når de gråter ja. O hadde en periode i høst hvor jeg måtte sette han på en fang ved "tvang" fordi han klamret seg fast til meg. Vet ikke hvorfor, men det gav seg fort. Vi løste det med at jeg en periode leverte han kl 08 i stedet for 09, for da kunne han spise frokost i bhg, og det å få starte med matpakken gjorde at det var greit for han å bli levert. Så gikk vi tilbake til sløvere morgner da det rettet på seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ta pergo ved neste pp også da, eller er det sånn som bare skal tas annen hver gang eller noe sånt?

Det er vondt når de gråter ja. O hadde en periode i høst hvor jeg måtte sette han på en fang ved "tvang" fordi han klamret seg fast til meg. Vet ikke hvorfor, men det gav seg fort. Vi løste det med at jeg en periode leverte han kl 08 i stedet for 09, for da kunne han spise frokost i bhg, og det å få starte med matpakken gjorde at det var greit for han å bli levert. Så gikk vi tilbake til sløvere morgner da det rettet på seg. :)

Eg fekk berre resept på éin kur med Pergo.. Var på ul då det var tid for eggløysing, og då sa gynekologen at det ikkje kom til å klaffe den mnd, så då fekk eg resept på Femar (som er ein brystkreftmedisin, men funker bra for barnløse). Men så vart jo det fulltreffer likevel, så no har eg ei eske Femar liggande. Men eg trur eg bør seie ifrå til gynekologen om eg vil begynne å bruke den.

M klamrer seg også fast, og han seier "eg er sjenert..du skulle jo passe på meg!" og "kan ikkje du leike med meg?"... og så gret han.. Huff! Eg trur det kanskje har litt med tidspunkt her også, at når han kjem 8.45 så er der maaaange ungar der, og det syns han blir litt overveldande! Men samtidig så syns eg det er fælt å vekke han kl 7 for å reise i bhg til kl 8, sånn han kan ete frukost der.. Eg liker at han får sove til han vaknar.. Men kanskje eg bør prøve det, for dei har nevnt det i bhg, at kanskje viss han kjem litt før, så går det betre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leverte han tidligere i en uke bare, også gikk det greit å levere til vanlig tid igjen. :)

No går det plutseleg bra igjen, hehe :P Greit for meg, slepp eg å ha sååå dårleg samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Då er katta ute av sekken, så då kan eg begynne å skrive litt her igjen :) Det ser ut til at det endeleg skal gå rette vegen for oss, og eit lite gull er venta i desember :) Vi gler oss veldig :jepp: Er 13+4 i dag, og vi har sett nurket på ul,  så då tør vi å seie det offentleg :)

Forma er finfin, merker ikkje så mykje til graviditeten, anna enn at eg er litt trøttare enn vanleg :) Eg har heldigvis sluppe unna kvalme og sånn denne gongen også, har berre kasta opp nokre få gongar :tommelsmil:

M gler seg veldig til å få ein baby i julegåve, vi trur han blir ein fin og omtenksom storebror :) Eg trur det gjer godt for han å få eit søsken, så slepp han å bli enebarn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!! Endelig gikk det rette veien! :hoppe: :hoppe:

 

Tusen takk! :) Ja, endeleg gjekk det rette vegen, og det var godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har kome meg til 16 veker no, så her går det framover :tommelsmil: Begynner så smått å få panikk mtp alt eg vil strikke og kor lite tidceg har igjen! ;) Forma er framleis veldig fin, merker ikkje så godt til graviditeten enda. Det blir godt å få sjå på ordinær ul om tre veker :)

Før det skal vi to veker på tur til Rhodos, og gler oss til det! :) Skal vere ekstra forsiktig i matvegen, vil ikkje risikere noko.

Ellers så truuur eg at eg innimellom kjenner bevegelser i magen, men det kan like gjerne vere tarmane mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hva som ligger inni der. :) tipper gutt jeg. :)

Kos dere på ferie.

 

Fint at du tippar gut, for alle rundt meg tippar jente! ;) Unntatt M, han vil ha ein lillebror :ler: Eg veit ikkje heilt..men svangerskapet er ganske likt det forrige, så eg heller vel mot gut, eg også ;)

 

Tusen takk! Vi reiser i morgon, så no gler vi oss til å kome fram! :) Er spent på flyplassventing og 5 timars flytur for M sin del, men det går nok bra :) Vi har med nokre tog, bilar og bøker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

2 veker på Rhodos gjekk veldig bra :) Deilig temperatur på ca 30 grader kvar dag, så det vart bading kvar dag :) Var også flink og låg mykje i skuggen, slik at nurket ikkje skulle bli kokt :)

Vart ikkje dårleg i magen heller, verken av dårleg mat eller av noko anna. Holdt meg unna mat med mjølk i, sånn for sikkerhets skuld, sidan eg har ein tendens til å reagere på det.

Er 19 veker i dag, og skal på ul på onsdag :) Det blir spanande, håper at alt ser bra ut. Vi vil vite kjønn om det er mogleg, men det er inga krise om vi ikkje får sett det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul i går gjekk veldig bra :) Vi hadde ei veldig hyggeleg jordmor som gjekk gjennom alt ho skulle, og der såg alt bra ut :) Og så får M seg ei lita lillesøster til jul! :) Det var jo veldig koseleg! Og ein uvant tanke, å plutseleg måtte tenke på "jenteting" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med frisk jente på vei. :)

Tusen takk! :) Kjekt å få jente, sjølv om det ikkje hadde spelt noko rolle, sånn sett :) Men no slepp vi å "stresse" med kva kjønn dei neste ungane blir :ler:

Termin er 23.12., så eg håper eigentleg å få gå til over nyttår, sånn mtp skulestart og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutseleg var eg  over halvvegs!! Oj oj, tida går fort!! Skulle nesten ønske eit svangerskap varte litt lenger, sånn eg fekk meir tid til å gle meg (og til å strikke :P ) ;) Er heldigvis i fin form, og håper å halde ut i jobb så lenge som mogleg. Jobbar 100% i bhg, og det er jo litt pes med desse småungane (jobbar på småbarnsavd. med 0-2-åringar). Dei treng jo mykje hjelp, men så er jo dei så gullande god da <3

 

Men eg gler meg til jul, eg får jo fri heile adventstida! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

I morgon er det tid for første jordmortime, det blir spanande :) Då er eg 22+4. Det eg misliker mest, er veginga. Forrige svangerskap vog eg meg aldri hos jordmor, ho spurte faktisk aldri om det. Då vog eg meg berre hos legen aller første gongen, og det var det.. Så eg er litt spent no, om eg må vege meg. Sjølv om eg veit eg har gått ned i vekt.. Jaja, ikkje tenke så masse på det! Det viktigste er at jenta i magen har det bra, og ting tyder på det :) Ho er aktiv og beveger seg mykje, og det er superkoseleg :)

M liker verkeleg tanken på å bli storebror, og er veldig opptatt av om han veks og blir større for kvar dag :) Han syng også til lillesøstra si (søtingen min!!) og gler seg til å leike med ho, passe på ho, kle på ho, etc. :) Han er ein sånn fin gut altså, eg er heilt betatt av han! Finaste guten i verda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmortimen gjekk bra i dag :) Eg slapp å vege meg ;) Ho spurte om eg held kontroll på vekta sjølv (og det gjer eg jo!) og sa at ho berre vil vege meg om ho ser at eg plutseleg f.eks. får mykje vatn i kroppen. Topp :tommelsmil: Ellers var ho veldig hyggeleg, vi gjekk gjennom forskjellige hefter og bøker, fylte ut skjema, og så fekk eg høyre hjarteslaga. Og det er jo alltid kjekt <3 155 slag i minuttet, og masse bevegelse :) Blodtrykket er 105/70, det skulle eg få lov til å ha (det virka ut som om ho kanskje syns det var litt lavt..?), men eg måtte gjerne bevege meg litt viss eg stod lenge rett opp og ned, for å halde blodomløpet i gang.

 

Tirsdag skal eg på legen og ta glukosebelastningstest, og toxoplasmoseblodprøve (sidan eg har vore i utlandet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

105 er litt lavt, men ikke så veldig lavt. 70 er helt fint. :) selvsagt ikke hvis tallene var omvendt da. ;)

Godt å komme i gang med mer regelmessige kontroller kan jeg tenke meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

105 er litt lavt, men ikke så veldig lavt. 70 er helt fint. :) selvsagt ikke hvis tallene var omvendt da. ;)

Godt å komme i gang med mer regelmessige kontroller kan jeg tenke meg. :)

 

Dei var ikkje omvendt ;) Det er det eg har lagt på heile tida, rundt 100/60-65 og sånn. Så for meg så er det heilt normalt. Ho berre nevnte at eg kanskje kunne merke noko viss eg vart ståande lenge stille, eller røyser meg fort opp. Men heller litt lavt enn litt høgt, tenker no eg ;)

 

Fint med regelmessige kontrollar ja :jepp: Neste kontroll er 15. september, tipper den datoen PLUTSELEG er der! Det går jo så fort! Plutseleg er det jul og babyen kjem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...