Gå til innhold

Barnevernet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om en venninne av meg (er 16) melder ifra til barnevernet om at jeg har litt problemer med mat (iforhold til å telle kalorier, og kaste opp mat om jeg spiser for mye), bryr de seg om det da? Hva gjør de isåfall med det?



Anonymous poster hash: 24fab...22e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper noen kan svare, haster litt!!



Anonymous poster hash: 24fab...22e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en venninne av meg (er 16) melder ifra til barnevernet om at jeg har litt problemer med mat (iforhold til å telle kalorier, og kaste opp mat om jeg spiser for mye), bryr de seg om det da? Hva gjør de isåfall med det?

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Hvorfor skal hun melde ifra til barnevernet? Ta en telefon til legen!!! Dette oppmerksomhetsspillet dere er ute etter setter andre barn som blir utsatt for vold og misbruk i fare ved at de ikke blir prioritert, da BV må bruke unyttig tid på oppmerksomhetsøkende ungdommer som kan snakke med helsesøster på skolen! Voks opp!!!

Anonymous poster hash: 82d6c...145

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal hun melde ifra til barnevernet? Ta en telefon til legen!!! Dette oppmerksomhetsspillet dere er ute etter setter andre barn som blir utsatt for vold og misbruk i fare ved at de ikke blir prioritert, da BV må bruke unyttig tid på oppmerksomhetsøkende ungdommer som kan snakke med helsesøster på skolen! Voks opp!!!

Anonymous poster hash: 82d6c...145

Hva i alle dager er dette? Hvordan kan du si: "Dette oppmerksomhetsspillet dere er ute etter" når jeg ALDRI har sagt noe om at jeg trenger, eller vil ha oppmerksomhet? Jeg stiller dette spørsmålet fordi noen har meldt ifra om meg til barnevernet, og dette er verken noe jeg trenger eller vil ha oppmerksomhet rundt!!

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal hun melde ifra til barnevernet? Ta en telefon til legen!!! Dette oppmerksomhetsspillet dere er ute etter setter andre barn som blir utsatt for vold og misbruk i fare ved at de ikke blir prioritert, da BV må bruke unyttig tid på oppmerksomhetsøkende ungdommer som kan snakke med helsesøster på skolen! Voks opp!!!

Anonymous poster hash: 82d6c...145

Og nå er det jo ikke akkurat vår feil at barnevernet prioriterer som de gjør heller, samme om du mener at vi trenger å skjerpe oss, og er oppmerksomhetssøkende ungdommer..

Anonymous poster hash: 24fab...22e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre saklige kommentarer??



Anonymous poster hash: 24fab...22e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De vil nok sette igang prosesser. Du er syk. Uansett hvordandu vrir og vender på det og hvilke unnskyldninger du kommer med så er du syk. Og du trenger profesjonell hjelp.



Anonymous poster hash: 1e116...2f8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en venninne av meg (er 16) melder ifra til barnevernet om at jeg har litt problemer med mat (iforhold til å telle kalorier, og kaste opp mat om jeg spiser for mye), bryr de seg om det da? Hva gjør de isåfall med det?

Anonymous poster hash: 24fab...22e

For noen svar. De kontakter nok foreldrene dine. Lege/psykiatrien kommer nok også inn i bildet om det er tilfelle at du har spiseforstyrrelser.

Lykke til. Håper du blir fort bedre❤

Anonymous poster hash: cd823...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen svar. De kontakter nok foreldrene dine. Lege/psykiatrien kommer nok også inn i bildet om det er tilfelle at du har spiseforstyrrelser.

Lykke til. Håper du blir fort bedre❤

Anonymous poster hash: cd823...22f

Takk for et sakelig svar!! Huff, ikke klar for dette..

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et sakelig svar!! Huff, ikke klar for dette..

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Vet du har det tøft, men dette kan være det beste for deg, på en måte. Om noen år vil du være veldig glad for at noen bryr seg så mye om deg, at de gjør dette. Livet ditt vil bli mye bedre, om du får hjelp tidlig.

Anonymous poster hash: cd823...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du har det tøft, men dette kan være det beste for deg, på en måte. Om noen år vil du være veldig glad for at noen bryr seg så mye om deg, at de gjør dette. Livet ditt vil bli mye bedre, om du får hjelp tidlig.

Anonymous poster hash: cd823...22f

Greia er at jeg har det ikke så ille? Ja, jeg har stukket fingeren og kasta opp godteri TO ganger, men jeg spiser mellom 800 og 1200 kcal hver dag - noe som ikke er en spiseforstyrrelse?

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at jeg har det ikke så ille? Ja, jeg har stukket fingeren og kasta opp godteri TO ganger, men jeg spiser mellom 800 og 1200 kcal hver dag - noe som ikke er en spiseforstyrrelse?

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Jeg håper nesten du tuller. 800-1200 kcal er alt for lite for en jente i vekst.

Anonymous poster hash: cd823...22f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper nesten du tuller. 800-1200 kcal er alt for lite for en jente i vekst.

Anonymous poster hash: cd823...22f

Tuller ikke, men det er fortsatt IKKE en spiseforstyrrelse.

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuller ikke, men det er fortsatt IKKE en spiseforstyrrelse.

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Hvorfor mener du at ikke det er det?

Anonymous poster hash: cd823...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener du at ikke det er det?

Anonymous poster hash: cd823...22f

Fordi jeg spiser en del? Hadde det vært en spiseforstyrrelse hadde jeg ikke spist så mye som nå! (selv om stemmene i hodet sier jeg bør spise mye mindre.)

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg spiser en del? Hadde det vært en spiseforstyrrelse hadde jeg ikke spist så mye som nå! (selv om stemmene i hodet sier jeg bør spise mye mindre.)

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Du har problemer, det er godt noen oppdaget det før det var for sent.

Anonymous poster hash: cd823...22f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi jeg spiser en del? Hadde det vært en spiseforstyrrelse hadde jeg ikke spist så mye som nå! (selv om stemmene i hodet sier jeg bør spise mye mindre.)

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Du vet at forbrenningen din stopper opp når du spiser så lite? Kroppen vil spare på det fettet den kan.

Anonymous poster hash: cd823...22f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har problemer, det er godt noen oppdaget det før det var for sent.

Anonymous poster hash: cd823...22f

Nei, og temaet handler om barnevernet - ikke om jeg har spiseforstyrrelser eller ikke.

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og temaet handler om barnevernet - ikke om jeg har spiseforstyrrelser eller ikke.

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Da snur jeg på det da, barnevernet vil ta dette videre. Ser du ikke selv at du har et problem etterhvert, så vil du bli innlagt, fordi barnevernet melder dette til lege/BUP osv.

Anonymous poster hash: cd823...22f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at forbrenningen din stopper opp når du spiser så lite? Kroppen vil spare på det fettet den kan.

Anonymous poster hash: cd823...22f

Det er ikke lite, jeg synes det er mer enn nok!

Anonymous poster hash: 24fab...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...