Gå til innhold

829 kroner for en fotballdrakt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri i verden! Kunne kanskje betalt havparten mot at gutten sparte resten selv.



Anonymous poster hash: d0856...344
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo det de koster. Har har faren kjøpt real Madrid drakten og Arsenal drakten til gutten. De blir så utrolig stolt av å ha de draktene :)

Anonymous poster hash: eb830...f07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart gutten skal gå Ødegaard drakt!

Anonymous poster hash: 92693...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne er jo lett å få tak i som "replica". Ca 100-200 på sportsbutikken.

Er ikke ekte da.

Anonymous poster hash: 81770...55c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden er jo glad for at Ødegaard har gått til Real, men ville dere kjøpt drakta til 829 kroner? Galskap for en fotballdrakt?

http://www.unisportstore.no/fotballdrakter/real-madrid-hjemmedrakt-201415-degaard-16-forhandsbestilling/130795/

Anonymous poster hash: 81770...55c

er jo det det koster, skjønner ikke hvorfor du klager! Kjøp en annen drakt da vel, som ikk har noe med noe lag å gjøre. Helt idiotisk tråd spørr du meg.

Anonymous poster hash: 22902...068

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vel kanskje om folk bruker så mye penger på en helt ubetydelig ting.

Kunne gjort det i bursdagsgave, men han hadde aldri fått en så dyr gave utenom spesielle anledninger.

Anonymous poster hash: 0312f...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var en fotballdrakt han kunne bruke på trening! Men en fotballdrakt som skal henge på veggen og samle støv?

Hadde det vært min sønn, så hadde jeg bedt han spare selv. Da tenker jeg at interessen for denne fotballspilleren hadde senket seg en smule når han så hvor mye penger han måtte ut med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var en fotballdrakt han kunne bruke på trening! Men en fotballdrakt som skal henge på veggen og samle støv?

Hadde det vært min sønn, så hadde jeg bedt han spare selv. Da tenker jeg at interessen for denne fotballspilleren hadde senket seg en smule når han så hvor mye penger han måtte ut med!

de fleste jeg vet om bruker disse draktene på trening og ellers, skjønner ikke hvor du får støvsamler filosofien din fra :P

Anonymous poster hash: 22902...068

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

de fleste jeg vet om bruker disse draktene på trening og ellers, skjønner ikke hvor du får støvsamler filosofien din fra :P

Anonymous poster hash: 22902...068

Ok, da så. Sønnen min sitt lag hadde egne fotballdrakter, så tenkte ikke på at noen brukte fan-drakter på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da så. Sønnen min sitt lag hadde egne fotballdrakter, så tenkte ikke på at noen brukte fan-drakter på trening.

Relativt vanlig, og relativt vanlig å bruke i gymmen feks, på sommeren etc.. :P

Anonymous poster hash: 22902...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs. Om han er skikkelig storfan ville jeg gjort det, men hvis han synes den bare ser litt kul ut ville jeg droppet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...