Gå til innhold

Noen som har erfaring med innleggelse på SSE?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Barnet vårt skal nå bli henvist til videre utredning av sin epilepsi på SSE (spesialsykehuset for epilepsi) og jeg gruer meg allerede, selvom jeg vet det blir en stund til.

Kunne gjerne tenke meg å høre fra noen som har vært der med barnet sitt.

Vi har hatt en EEG på sykehuset her vi bor tidligere, men det var vanskelig og vi måtte gi opp etter 10minutter. Nå er barnet større og sterkere så jeg ser for meg at det blir en kamp å få de elektrodene til å sitte på i 24timer i strekk.

Jeg har lest litt på nettsidene og ser at de har gjestehus til ledsagerene. Når det er barn som skal legges inn så regner jeg med at en får bo på samme rom som barnet, men jeg lurer veldig på om man kan ha begge foreldrene på rom med barnet. Jeg tror ikke jeg vil overleve å ha hele ansvaret alene en hel natt, det blir nok lite søvn uansett, men det vil hjelpe å være 2 om det.

Hva skjer hvis man ikke lykkes med å gjennomføre registreringen? Må man henvises på nytt da?

Får man hjelp og støtte gjennom oppholdet eller er det bare faste samtaler med lege/sykepleier?

Blir mye spørsmål så jeg kan heller "grave" mer om det er noen her som har erfaring og vil svare meg :P

Anonymous poster hash: 90e10...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom barnet har behov for to voksne bør dere opplyse om de særskilte behovene da det ofte er bare en av foreldrene som får sove med barnet. Jeg kjenner ikke til dette sykehuset, men vet det er vanlig på en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...