Gå til innhold

tips til mørke bambusklær til små barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sønnne vår tåler ikke ull så bruker bambusundertøy i barnehagen/ellers ute på kalde dager. Men de blir så stygge i barnehagen. Når de er inne tar de av han bomullen som er over fordi han blir varm. Han krabber en del når han leker og ellers så blir det matgris. Jeg får ikke flekker bort i vask og finner på nettet kun lyse bam usklær. Med ett unntak på siden levlogisk men de er utsolgt for rett størrelse, han bruker str 86. Han bruker ennå litt i 80 så å ljøpe 92 blir alt for stort.

Noen som vet en nettside med mørke bambusklær i str 86? Og ikke til blodpris. Ønsker undertøy, altså body eller trøye med lange ermer og stilongs eller strømpebukse. Ikke heldress. Helst ikke mer enn 500kr tilsammen for f.eks en body og en stilongs.

Anonymous poster hash: d767b...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forresten spurt levlogisk om når de får inn igjen i str 86 og det er tidligst i mars men antakelig senere. Og da trenger han ikke bambus da bomull funker fint i plussgrader.

Anonymous poster hash: d767b...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stormberg kjøper jeg fra :)

Spurte faktisk på onsdag Stormberg her jeg bor og de får ikke inn før til høsten. Men takk for tipset

Anonymous poster hash: d767b...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte faktisk på onsdag Stormberg her jeg bor og de får ikke inn før til høsten. Men takk for tipset

Anonymous poster hash: d767b...392

Altså de er utsolgt nå.

Anonymous poster hash: d767b...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes en finsk nettside hvor du kan kjøpe stoff og sy selv :)

Anonymous poster hash: adaba...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da bestille fra nettsidene til Stormberg?



Anonymous poster hash: 8c1a1...01c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bestille på stormberg.no heller fordi de har ikke (har selvfølgelig sjekket), dama jeg snakket med i butikken sa at hele stormberg er tom for bambusundertøy med kanskje noen få unntak i noen få butikker som ikke har solgt ut alt. Fordi bambus er så populært. Og fordi bambus er populært så har prisene gått opp så Stormberg gidder ikke å lage nå, egentlig skulle de få inn bambus til våren pga produksjon nå men de har utsatt produksjonen. Så Stormberg har ikke bambusundertøy :) De har noen luer, truser og t-skjorter til voksne i bambus.

Takk for tips om å sy men så flink er jeg ikke :)

Anonymous poster hash: d767b...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo jeg ser målene men av erfaring så er det ikke alltid helt rett, og bambus kan krympe i vask.

Anonymous poster hash: d767b...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp matsmekke med ermer på Ikea eller babybjørn!! Be dem bruke den under måltider, sparer klærne enormt. Vi bruker det både i bhg og hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp matsmekke med ermer på Ikea eller babybjørn!! Be dem bruke den under måltider, sparer klærne enormt. Vi bruker det både i bhg og hjemme.

Er kun bambusklær jeg ikke får flekker av, og kan man kreve i barnehagen at de bruker en annen smekke på vårt barn? Vi bruker de Ikea smekkene hjemme. Og er ikke bare matflekker som er problemet, også maling og sånt.

Anonymous poster hash: d767b...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det finnes vel bambus flere steder.

Badaboom, tiljamiid, xwear?

De fleste er ikke så dyre heller.

Har du googlet bambus body?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel bambus flere steder.

Badaboom, tiljamiid, xwear?

De fleste er ikke så dyre heller.

Har du googlet bambus body?

Jepp selvfølgelig har jeg googlet og sjekket disse sidene du nevner, men de har alle kun lyse farger på bodyene, og det vil jeg ikke ha. Eller så er det dyrt. Jeg betaler ikke 300-400 kr for en body eller en trøye, da bruker vi heller den bambusen vi har.

Anonymous poster hash: d767b...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamboline 😊

Nei de har heller ikke. Tror jeg har sjekket alle norske nettsider som finnes, iallefall via google. Har ikke sjekket utenlandske men prismessig så blir det ikke billig.

Anonymous poster hash: d767b...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...