Gå til innhold

Skal/skal ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er det jeg tenker også.. Og vi har jo byttet 17. Mai tidligere.. Barnas mor har jo planlagt å reise utenom barneuke til høsten selv, og vi skal ha barna i to uker i den perioden slik at de ikke trenger å tenke på hvilken dag i uken de skal reise.. Da tar hun barna i to uker etter det.. Det må jo gå ann å få til å gjøre det samme når vi pla legger å reise?

Barnevakten kunne ikke passe barnet vårt andre uker enn denne, da hun jobber helge skift og har tenkt seg på ferie selv denne våren.Anonymous poster hash: bad96...98d

Her!

Anonymous poster hash: d5167...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor har du lest 3 uker uten samvær? Står jo at TS har tenkt å bytte uke, sånn som moren gjør på sin høstferie, så det blir 2 uker sammenhengende samvær, og 2 uten. Ser ikke problemet.

Anonymous poster hash: d5167...3ca

Det gjør ikke jeg heller... De tar jo igjen samværet... Litt dumt det havner på de dagene det gjør bare, men utenom det, så ser jeg ikke problemet..

Anonymous poster hash: 02df6...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag, nei!!

Tre uker uten samvær!!

Anonymous poster hash: 3d161...c60

Ikke 3 uker uten samvær, det var vel snakk om bytte så det ble 2 uker på hver?

Anonymous poster hash: 9edc2...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at hemmeligholdelsen og usikkerheten til TS innebærer at hun vet det er galt.

Så sitter hun her og leser de svarene som passer best.

Anonymous poster hash: 3d161...c60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at hemmeligholdelsen og usikkerheten til TS innebærer at hun vet det er galt.

Så sitter hun her og leser de svarene som passer best.Anonymous poster hash: 3d161...c60

Og du er en mor hvis barn har en stemor (du ikke liker) formoder jeg?

Anonymous poster hash: 9edc2...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er en mor hvis barn har en stemor (du ikke liker) formoder jeg?Anonymous poster hash: 9edc2...fb2

Da formoder du feil.

Det lukter fisk av HI. Det er alt jeg sie.

Anonymous poster hash: 3d161...c60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS har ikke kontroll på hva far ønsker.

Man planlegger ikke reise den uken han har barna, når han bare har annenhver uke.

Anonymous poster hash: 3d161...c60

"bare" annenhver uke er ganske mye da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"bare" annenhver uke er ganske mye da.

Det kan aldri bli "mye" eller nok å se ungene sine bare annenhver uke. Man går glipp av 50% av livene deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan aldri bli "mye" eller nok å se ungene sine bare annenhver uke. Man går glipp av 50% av livene deres.

Selvfølgelig, men nå er det nå sånn at de ikke bor sammen og har muligheten til å se ungene hver dag da. Kunne ha vært verre, han kunne ha hatt ungene annenhver helg. Da hadde jeg sett problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som barnas mor ville jeg ikke ha godtatt dette og det er uhørt å snakke om barnevakt. Vi har avtale på at den andres forelderen blir spurt FØR man spør andre - alltid.

17.mai er vel en dag barna liker å være med mor og far?!

Hvorfor bestiller du ikke 1 uke (og ikke 2)?

Det er faren som har ansvaret for barna når de bor hos pappaen sin (og ikke du).

Anonymous poster hash: 56899...aa4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som barnas mor ville jeg ikke ha godtatt dette og det er uhørt å snakke om barnevakt. Vi har avtale på at den andres forelderen blir spurt FØR man spør andre - alltid.

17.mai er vel en dag barna liker å være med mor og far?!

Hvorfor bestiller du ikke 1 uke (og ikke 2)?

Det er faren som har ansvaret for barna når de bor hos pappaen sin (og ikke du).Anonymous poster hash: 56899...aa4

Enig.

Jeg ville ikke godtatt det som far heller!

Anonymous poster hash: 3d161...c60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket om å reise uten barna, men tenkte at denne turen skulle være en overraskelse.. Han har alltid hatt lyst til Krotia, og nå fant jeg en perfekt tur.

Anonymous poster hash: bad96...98d

Huff. Jeg synes det ble litt vel mange overraskelser på en gang her. Etter mitt syn er det åpenbart at du ikke kan 'overraske' ham med at han ikke skal få være med barna sine 17. mai. Det er en beslutning han må få lov til å ta selv.

Om du spanderer turen -- er ikke det overraskelse nok?

Skjønner forresten ikke helt hvordan du har klart å skaffe ham fri fra jobb for denne ferien??

Anonymous poster hash: 1353b...132

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som barnas mor ville jeg ikke ha godtatt dette og det er uhørt å snakke om barnevakt. Vi har avtale på at den andres forelderen blir spurt FØR man spør andre - alltid.

17.mai er vel en dag barna liker å være med mor og far?!

Hvorfor bestiller du ikke 1 uke (og ikke 2)?

Det er faren som har ansvaret for barna når de bor hos pappaen sin (og ikke du).Anonymous poster hash: 56899...aa4

Les tråd før du uttaler deg.

Det er ikke barnevakt for mors barn, men felles barn. Det er kun 1 uke de skal bort, siden det var den uken de fikk barnevakt til felles barn.

Anonymous poster hash: d5167...3ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff. Jeg synes det ble litt vel mange overraskelser på en gang her. Etter mitt syn er det åpenbart at du ikke kan 'overraske' ham med at han ikke skal få være med barna sine 17. mai. Det er en beslutning han må få lov til å ta selv.

Om du spanderer turen -- er ikke det overraskelse nok?

Skjønner forresten ikke helt hvordan du har klart å skaffe ham fri fra jobb for denne ferien??Anonymous poster hash: 1353b...132

Far har alltid hatt lyst til å dra til Kroatia. Dessuten de fedre jeg kjenner er ikke akkurat 17 mai en høydare. Selv om de fleste holder jo kjeft om det. Jeg kan selvfølgelig ikke utale meg om hva mannen til TS mener. Det er TS som kjenner han best, og hun bør handle ut i fra hvordan hun kjenner han. Han ser tross alt ungene 50%. Ikke snakk om en far som kun ser barna annenhver helg.

Anonymous poster hash: d5167...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far har alltid hatt lyst til å dra til Kroatia. Dessuten de fedre jeg kjenner er ikke akkurat 17 mai en høydare. Selv om de fleste holder jo kjeft om det. Jeg kan selvfølgelig ikke utale meg om hva mannen til TS mener. Det er TS som kjenner han best, og hun bør handle ut i fra hvordan hun kjenner han. Han ser tross alt ungene 50%. Ikke snakk om en far som kun ser barna annenhver helg.Anonymous poster hash: d5167...3ca

Men det er HANS liv, hans barn, hans eks, hans samværsordning...

Jeg forstår ikke hvordan han kan utelates.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er HANS liv, hans barn, hans eks, hans samværsordning...

Jeg forstår ikke hvordan han kan utelates.

Enig!!

Anonymous poster hash: 56899...aa4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det er HANS liv, hans barn, hans eks, hans samværsordning...

Jeg forstår ikke hvordan han kan utelates.

Så dersom man har særkullsbarna, kan man ikke få overraskelser fra kjæresten? Jeg hadde blitt kjempeglad dersom kjæresten hadde overrasket meg på denne måten.

Anonymous poster hash: d5167...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, la nå ts få overraske kjæresten sin med en tur da, er da vel hun som kjenner mannen sin best og vet hvordan han vil reagere med å få en sånn overraskelse.

Men har du fått snakket med mora enda ts? Kan f.eks. Farmor/farfar til ungen være barnevakt hvis mor ikke kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dersom man har særkullsbarna, kan man ikke få overraskelser fra kjæresten? Jeg hadde blitt kjempeglad dersom kjæresten hadde overrasket meg på denne måten.Anonymous poster hash: d5167...3ca

Naturligvis kan man det, men ikke på fastlagt samværstid.

Anonymous poster hash: a1b41...502

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...