Gå til innhold

Når de eneste man har sjangs på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er de som virker skikkelig desperat? Jeg har så vidt åpnet kjeften og de er helt i hundre med fyrverkeri og orkester.

Skulle gjerne møtt en jente som ikke er interessert kun fordi jeg er den eneste som har tatt kontakt med henne på veldig lenge.

Er jo jævlig kult å være hennes "jeg tar hva som helst" :/

Bare noe jeg må akseptere?

Anonym poster: 94d41ded4022afd5089c512845a42302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje de reagerer slik fordi du er en hyggelig kar?

Anonym poster: 5f63e1718141466f436daca3956a5495

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinkerbell

Jeg har vært singel i mange år nå, selvfølgelig ønsker jeg meg en partner. Men jeg sier ikke ja til hvem eller hva som helst.

Det er faktisk mulig at disse jentene synes du er sjarmerende ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Hvorfor tror du de er desperate? Jeg blir ofte ivrig når jeg finner en jeg liker, det betyr ikke at jeg ikke er kresen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er de som virker skikkelig desperat? Jeg har så vidt åpnet kjeften og de er helt i hundre med fyrverkeri og orkester.

Skulle gjerne møtt en jente som ikke er interessert kun fordi jeg er den eneste som har tatt kontakt med henne på veldig lenge.

Er jo jævlig kult å være hennes "jeg tar hva som helst" :/

Bare noe jeg må akseptere?

Anonym poster: 94d41ded4022afd5089c512845a42302

Ønsker du deg heller ei isprinsesse som ikke vil ha deg?

Hva er det som blir sagt som du føler er desperat?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner litt situasjonen, men er ikke at de jeg treffer er desperate. Men heller det at jeg har en tendens til å virke som om jeg er den perfekte mann for vedkommende, og da blir de litt over gjennomsnittet engasjert. Så kan da oppleves som litt desperate, noe jeg for min del begynner å venne meg til. Etter litt tid begynner du å klare skille de desperate fra de forelska. Men er jo litt tilbake til hva du er på jakt etter og. Jeg skyr som oftest unna de som blir litt for engasjerte, da jeg vil ha noen som kan slappe av og ikke MÅ se meg og snakke med meg hele tiden. Heldigvis roer de fleste jentene seg ned igjen rimlig kjapt, gi de en uke eller 2, så får de litt mer ro i kroppen. Og ikke minst SNAKK med de, så kan du fort finne ut av mye, i stedet for å bare konkludere med at de er desperate.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det som blir sagt som du føler er desperat?

For å si det sånn. Man skulle tro det var frelseren som hadde kommet for å redde de fra singellivet. Og det er før jeg får vist hvordan jeg virkelig er. Er ganske sjenert så de fleste ser en stille og kjedelig person. Men om du har kjent meg en stund så vil du ofte kommentere "du er ikke frisk" pga hvor mye jeg ler og danser.

Derfor tolker jeg de som en smule desperat.

Anonym poster: 94d41ded4022afd5089c512845a42302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du de er desperate? Jeg blir ofte ivrig når jeg finner en jeg liker, det betyr ikke at jeg ikke er kresen.

PÅ hvilken måte er det ikke dessperat å bli ivrig over noen som knapt har åpnet kjeften som ts presiserer? Du kan vel ikke påstå at du virkelig liker noe du aldri har snakka med? enten desperat eller kun overfaldisk . take your pick.

Anonym poster: 265df1825fbd8dcddcddefbfdc6ff46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn. Man skulle tro det var frelseren som hadde kommet for å redde de fra singellivet. Og det er før jeg får vist hvordan jeg virkelig er. Er ganske sjenert så de fleste ser en stille og kjedelig person. Men om du har kjent meg en stund så vil du ofte kommentere "du er ikke frisk" pga hvor mye jeg ler og danser.

Derfor tolker jeg de som en smule desperat.

Anonym poster: 94d41ded4022afd5089c512845a42302

Det er fortsatt ikke mulig å skjønne hva de gjør eller sier som virker desperat. Vær litt mer konkret er du snill.

Anonym poster: d873309a44de25eb111a5174e5e1b1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

PÅ hvilken måte er det ikke dessperat å bli ivrig over noen som knapt har åpnet kjeften som ts presiserer? Du kan vel ikke påstå at du virkelig liker noe du aldri har snakka med? enten desperat eller kun overfaldisk . take your pick.

Anonym poster: 265df1825fbd8dcddcddefbfdc6ff46d

Jeg kan bli veldig ivrig ja. På å bli bedre kjent. Kanskje vedkommende har en utstråling jeg faller for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bli veldig ivrig ja. På å bli bedre kjent. Kanskje vedkommende har en utstråling jeg faller for.

Det betyr da i praksis at det eneste han trenger å gjøre for å få deg er å være snill og hyggelig siden han alt allerede har det du leter etter....utstråling og utseende. Mange menn syns sånn er desperat.

Anonym poster: 265df1825fbd8dcddcddefbfdc6ff46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅ hvilken måte er det ikke dessperat å bli ivrig over noen som knapt har åpnet kjeften som ts presiserer? Du kan vel ikke påstå at du virkelig liker noe du aldri har snakka med? enten desperat eller kun overfaldisk . take your pick.

Anonym poster: 265df1825fbd8dcddcddefbfdc6ff46d

Se på gutter da, mange hadde jo ofret halve livet sitt for ei modell perfekt jente, uten å hverken ha snakket eller møtt vedkommende. Kansje det bare er du som er utrolig vakker i deres øyne...Er jo ingen umulighet det, og muligens du er så vakker at du skremmer vekk de vanlige guttene som synes du er for fin for de :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å si det sånn. Man skulle tro det var frelseren som hadde kommet for å redde de fra singellivet. Og det er før jeg får vist hvordan jeg virkelig er. Er ganske sjenert så de fleste ser en stille og kjedelig person. Men om du har kjent meg en stund så vil du ofte kommentere "du er ikke frisk" pga hvor mye jeg ler og danser.

Derfor tolker jeg de som en smule desperat.

Anonym poster: 94d41ded4022afd5089c512845a42302

Tror vi bare må innse at presset på å være i forhold er mye høyere for kvinner enn det er for oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Det betyr da i praksis at det eneste han trenger å gjøre for å få deg er å være snill og hyggelig siden han alt allerede har det du leter etter....utstråling og utseende. Mange menn syns sånn er desperat.

Anonym poster: 265df1825fbd8dcddcddefbfdc6ff46d

At jeg er pågående på en gutt betyr ikke at han kan få meg og at vi ender opp i et forhold, det betyr derimot at jeg ønsker å treffe han mye så vi kan finne ut om vi trives i hverandres selskap og se om vi begge ønsker å hå videre eller ikke. Hvis gutter mener jeg er desperat når jeg tar initiativ får de bare sitte der på sin høye hest, da mister jeg interessen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi bare må innse at presset på å være i forhold er mye høyere for kvinner enn det er for oss.

Vil nå si det motsatte... Kan jo ikke treffe ei jente som er litt interessert uten at man enten må inn i forhold med de eller så må man holde seg borte. Kan jo knapt være venner først og ta det som det kommer, så fort sex og kyss kommer inn i bildet så må man kalle det et forhold eller avslutte det... Er ihvertfall min erfaring :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg er pågående på en gutt betyr ikke at han kan få meg og at vi ender opp i et forhold, det betyr derimot at jeg ønsker å treffe han mye så vi kan finne ut om vi trives i hverandres selskap og se om vi begge ønsker å hå videre eller ikke. Hvis gutter mener jeg er desperat når jeg tar initiativ får de bare sitte der på sin høye hest, da mister jeg interessen uansett.

Jenter med initiativ er kjempe fett, andre veien er verre. Tar ikke lange tiden fra jeg blir kjent med ei til jeg kutter kontakt hvis hun ikke viser initiativ, uansett om det er som venner eller potensiell dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nå si det motsatte... Kan jo ikke treffe ei jente som er litt interessert uten at man enten må inn i forhold med de eller så må man holde seg borte. Kan jo knapt være venner først og ta det som det kommer, så fort sex og kyss kommer inn i bildet så må man kalle det et forhold eller avslutte det... Er ihvertfall min erfaring :/

Ja, og det er altså av den enkle grunn at det er viktig for kvinner å være i et seriøst parforhold.

Viktigere enn det er for de fleste mannfolk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er altså av den enkle grunn at det er viktig for kvinner å være i et seriøst parforhold.

Viktigere enn det er for de fleste mannfolk.

Ja, men det legger jo igjen presset over på oss... Ikke som før når man først var venner og ble kjent, for å så bli kjærester på sikt. Nå skal jo alt det skje på noen uker, kansje en måned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det legger jo igjen presset over på oss... Ikke som før når man først var venner og ble kjent, for å så bli kjærester på sikt. Nå skal jo alt det skje på noen uker, kansje en måned...

Ja, det er ikke helt lett å være i et seriøst parforhold alene vettu ;) hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...