Gå til innhold

Hvordan få en jente til å sprute?


Jare79

Anbefalte innlegg

Håper det finnes noen hjelpsomme jenter der ute som kan hjelpe med noen tips hvordan få dette til...

Vi har nå vært sammen i to år men har ikke klart å få henne til å sprute...

Hun ønsker selv også få dette til men uten hell.. :tristbla:

Regner med at det ikke finnes en "fasit" men det må vel finnes noen ting en kan prøve...eller er det slik at enkelte bare ikke får dette til...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for den...

Har kjøp en liten fingervibrator vi tenkte å prøve... :lur:

...kanskje slikke henne på samme tid....

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er nok ikke alle som kan sprute når de kommer. :glare:

tror ikke det er så veldig vanlig heller. ikke helt sikker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest12345

Jeg så en artikkel om dette på nettet et sted. Stod masse tips om hva hun må gjøre. Slik jeg forstod det er det ikke alle kvinner som kan dette, og de som får det til har måttet trene mye. Det er ganske få som gjør dette av seg selv i utgangspunktet. Tror det har med muskelsammentrekninger å gjøre, pluss stimuli av g-punkt, pluss press mot enkelte kjertler like ved åpning til vagina. Prøv å søke på kvinnelig ejakulasjon, da kanskje dere finner denne artikkelen. Den var veldig detaljert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ejakulasjon er utstøting av væske fra kjønnsorganet ved seksuell opphisselse .

Hos menn: utstøtning av sperma fra penis. Menn opplever dette som regel i forbindelse med orgasme, etter seksuell stimulans, men det kan også forekomme spontant mens mannen sover, kalt pollusjon, et fenomen som har gitt opphav til uttrykket «våte drømmer» som betegnelse på behagelige fantasier.

Hos kvinner: En klar væske støtes ut av Skenes kjertler og/eller urinrøret i forbindelse med sterke orgasmer. Kvinnelig ejakulasjon har i motsetning til mannens ingen biologisk funksjon som kan forstås med dagens viten, og forklares fysiologisk delvis med G-punktet, og delvis med Skenes kjertler. Oppfatningene om hvor mange kvinner som ejakulerer er sprikende, det samme gjelder hvorvidt dette er noe man kan «trene opp».

Kvinnelig ejakulasjon, populært også kalt sprutorgasme, står sentralt som mål eller formål med en sentralafrikansk elskovskultur, kalt kunyaza.

http://no.wikipedia.org/wiki/Ejakulasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Premien til dagens mest uintelligente innlegg går til den feige anonyme gjøken over her. For et flink lite troll du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Premien til dagens mest uintelligente innlegg går til den feige anonyme gjøken over her. For et flink lite troll du er.

Og du er mindre anonym enn meg?

Vennligst dokumenter at kvinnelig ejakulasjon i større mengder kan være noe annet enn urin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Javel. Gjøken får lese Masterson&Johnson studiene da! Dette er det faktisk forsket på og bevist allerede på 60/70-tallet at kvinnelig ejakulasjon slett ikke er urin. Og synd for deg at du er så lite bevandret. Jeg ejakulerte allerede som 13-åring, og det var ikke mye urin det, nei. Det som skal til er G-punkt.

Når det er sagt, så ser jeg ikke det helt store poenget med sprut. Orgasmen er faktisk ikke bedre enn den er uten. Men for moro skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mindre anonym enn deg, iom. at jeg må stå for alt jeg sier her inne. Du er en feig liten ynkling som ikke engang har integritet til å bruke et fast nick.

Når det gjelder tøvet du lirer av deg, så er det for dumt til å svare på. Hvorfor kaste bort tid på folk som selv velger å være idioter? La deg være idiot - så er det lettere for oss andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest pål

hei.eg kan si dere det så enkelt at eg slikker min dame hver gang vi har sex.å kan love dere det at slikker dere klitten masse.så ska dere få oppleve masse spruting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...