Gå til innhold

Hvorfor er du våken nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja,hvorfor er du våken nå?

Er selv på nattevakt og klokka går så utrolig sakte ..

Anonymous poster hash: aa0a3...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er syk. Har masse skolearbeid å få gjort innen en tidsfrist. Men har nesten ikke fått sove de siste nettene pga hoste, hodepine og tett nese :-(

Anonymous poster hash: 54e40...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fordi en ikke sover, og om ikke lenge så er det morgen igjen og dermed slipper jeg å sove før det blir kveld igjen, dersom jeg da ikke så tar sovemedisin utpå dagen bare for å få litt hvile...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vonde tanker. Vil ikke legge meg i sengen i mørket uten pc som distraksjon for da blir det bare verre. KG er fin sånn. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Calavi

Litt for glad i å være våken på natten. Pluss at jeg sov to timer på sofaen tidligere i kveld, og er derfor ikke trett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er litt for flink til å finne på unnskyldninger som gjør at jeg slipper å legge meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fordi jeg tok litt feil av klokka og gikk tidlig i kveld og la meg og sovnet, får bare håpe at det kanskje kan bli noen timer til med søvn, før det er morgen igjen, hadde hvert ekstra godt å kunne føle uthvilt, noe en ikke har hvert på en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove, har ikke vert den beste dagen, så hodet er fullt av mas, må slappe av med litt surfing først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er våken fordi det er fri i morra, kan sove lenge, har ting å gjøre nå som å se på serier og se på nettet, slappe av litt for meg selv mens alle i huset sover. alltid våken så lenge i helgene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvinneline

Våken fordi det er så spennende på KG :)

.. Og fordi jeg sov veeldig lenge i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er våken fordi det er helg. Og helgen er tross alt den eneste tiden det er forsvarlig å være oppe etter 23 :fnise: Så jeg utnytter sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga tenåringsjenta har okkupert badet... tror hun har dusjet, vasket håret, fønet og glattet det.....ting tar tid med tenåringer i hus.

Snart senga.....gjeeesp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Corto Maltese

Det har bare blitt en vane at jeg er våken på denne tiden av døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sov jeg på denne tiden, for jeg ble så forferdelig trøtt klokka 7, og så sov jeg til 10. Da fikk jeg en melding på mobilen, og så "måtte" jeg opp og se hva det var. Så var jeg oppe til 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...