Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg får så dårlig selvtillit av å se på alle her inne! Alle har så fine og veltrente kropper damn!! :overrasket:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

For en runketråd. Visse personer burde skaffe seg et rom foran å ødelegge for de som ønsker å legge ut bilde

Fysjameg! Runker du??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får så dårlig selvtillit av å se på alle her inne! Alle har så fine og veltrente kropper damn!! :overrasket:

Hvis du skulle ønske du hadde en mer trent kropp, kan du jo faktisk få det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skulle ønske du hadde en mer trent kropp, kan du jo faktisk få det da ;)

Jobber med saken :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg får så dårlig selvtillit av å se på alle her inne! Alle har så fine og veltrente kropper damn!! :overrasket:

Det har sikkert du og. Legg ut bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

jeg får så dårlig selvtillit av å se på alle her inne! Alle har så fine og veltrente kropper damn!! :overrasket:

Nothing to worry about....

virtual_hug.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

jeg får så dårlig selvtillit av å se på alle her inne! Alle har så fine og veltrente kropper damn!! :overrasket:

Jeg har sett bilde av deg, jeg. Du ser aldeles normal ut. Søt jente :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett bilde av deg, jeg. Du ser aldeles normal ut. Søt jente :).

Nei men åh, hva skjer! :bond: Så snille folk er. Tusen takk skal du ha! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

jeg får så dårlig selvtillit av å se på alle her inne! Alle har så fine og veltrente kropper damn!! :overrasket:

Hvis du skulle ønske du hadde en mer trent kropp, kan du jo faktisk få det da ;)

Eventuelt kan du tenke over om du tror det er mest fornøyde eller mest misfornøyde mennesker som legger ut bilder her - og regne litt på om du tror folk flest er så veltrente, eller om vi bare er opplært til å se mest på dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eventuelt kan du tenke over om du tror det er mest fornøyde eller mest misfornøyde mennesker som legger ut bilder her - og regne litt på om du tror folk flest er så veltrente, eller om vi bare er opplært til å se mest på dem.

Obviously det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo få litt liv i denne tråden igjen med et bilde jeg tok for noen dager siden, Veldig fornøyd med årets sommerkropp :) ( helårskropp)

*gonzooo*

Endret av Lizliz
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Runforit

Kan jo få litt liv i denne tråden igjen med et bilde jeg tok for noen dager siden, Veldig fornøyd med årets sommerkropp :) ( helårskropp)

IMG_3783.PNG

Nice 😄 Hadde vært spennende med et vanlig bilde der du ikke er opp ned (har bare sett deg opp ned :P)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice Hadde vært spennende med et vanlig bilde der du ikke er opp ned (har bare sett deg opp ned :P)

har jeg vært opp ned flere ganger? Haha.. tror jeg har vært riktig vei de andre gangene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newbitch

Nice 😄 Hadde vært spennende med et vanlig bilde der du ikke er opp ned (har bare sett deg opp ned :P)

Fordi hun får trekke inn magen og vise ribbein det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...