Gå til innhold

Ligner du på en kjendis?


Gjest Bella_

Anbefalte innlegg

Har fått høre at jeg ligner på Kristen Stewart og Avril Lavigne. Ikke meg i mot, men ser selv ikke likheten. :sjenert:

Endret av maipai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja noen sa en gang at jeg så ut so Renée Zellweger, men solbriller på... en yngre versjon da ikke slik hun ser ut nå. Det var den gangen hun hadde mørkt hår. Men jeg har ikke squinte øyner så det var sikkert defor bare når jeg hadde solbriller på. Vi har litt like øyner hvis hun kunne åpnet dem litt mer. Men jeg har ikke samme munn som hun har. Her er et bilde som er litt likt meg, men jeg har da mørk brunt hår.

http://wallpaper-s.org/78__Renee_Zellweger_Wallpaper.htm

Jeg har også fått høre at jeg ligner litt på Famke Janssen. Men øynene hennes er brune og litt anderledes enn mine. Men vi har ganske lik nese og munn.

http://images.askmen.com/galleries/actress/famke-janssen/pictures/famke-janssen-picture-3.jpg

Så jeg antar at hvis jeg skulle brukt to kjendise og morphet dem sammen til meg ville jeg ha vært blanding av de to. Mørkt brunt hår, blå Renée øyne som ikke squinter like mye, blanding av Renée og Famke nese (ja det går ann) og Famke'ish munn.

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia Bush, selvfølgelig... Eller ikke.. Tja, håret er for tiden likt i allefall.

Har hørt litt av hvert opp i gjennom. Og det er en del forskjellig. Mest ut i fra bilder, og ikke så mye i RL da.

Fikk høre jeg lignet hun fra Lois Lane fra Smallville en gang.. ( vet ikke navnet ) på et bilde riktignok.

Ah, ja, for noen år tilbake sendte jeg inne et bilde på sånn " kjendis look-alike", og da fikk jeg tilbake at jeg var lik Meg Ryan. Fornøyd med det! Men syntes ikke jeg ligner! :fnise:

En eks syntes jeg lignet på Kim Wilde som blond..

Endret av Becka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien sa alltid at jeg ligna på Tjorven når jeg var lita :tristbla:

Og en kamerat sa jeg ligna på Fergie fra Black eyed peas. Syns ikke hu er så fin da..

Men jeg tror jeg ligner mest på meg selv :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mener helt og fast bestemt at jeg ligner på Frances Bean Cobain :fnise:

Endret av SnikkSnakk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk før høre at jeg lignet Herborg Kråkevik, men dette stemmer bare ikke. Tror egentlig folk ble forvirra av håret, selv om jeg aldri har hatt så reiraktige frisyrer som henne. :ler: Nå som hun ikke er så i vinden lenger, får jeg aldri høre dette.

Har også blitt fortalt at jeg ligner på hun som spilte i tv-serien "Felicity", men jeg ser heller ingen likhet her, om enn noe mer enn med Herborg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han faunen fra Narnia ligner jeg visst... Det er flere som har nevnt det, å jeg veit ikke helt om jeg er så glad for det :P

http://pandoraninlaneti.files.wordpress.com/2010/04/dd_narnia01.jpg

Noen mener helt og fast bestemt at jeg ligner på Frances Bean Cobain :fnise:

Det er ikke nødvendigvis dumt da! Det kommer ann på bvinkelen bare... Noen ganger er hu pen, mens andre ganger er hu rar hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han faunen fra Narnia ligner jeg visst... Det er flere som har nevnt det, å jeg veit ikke helt om jeg er så glad for det :P

Tumnus er hot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har hørt noe har det gått i Kiefer Sutherland - Val Kilmer og Decaprio, men dog en litt fetere utgave dessverre, og det er en stund siden for å si det slik så tviler på at det samme gjelder idag :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt Tone Damli og Hayden panetierre, og siden de ikke er så fryktlig like klarer vel de fleste å regne ut at jeg ikke ligner noen av de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det har begynt å bli ganske mange som har sagt at jeg ligner Liv Tyler! Spesielt når hun spiller Arwen i ringenes herre! Det kan vel stemme litt! Det tar jeg som et kompliment:) Nå har jeg lyst hår så tror ikke noen kommer til å bemerke noe før jeg evt blir mørk igjen hehe:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pamela Anderson, og ei som heter Erica ettellerannet som også spilte i Baywatch.. herregud :sjenert:

+ ei tysk modelldame som spilte i den julefilmen... med hugh grant?

Siste jeg har hørt var da jeg var høygravid med forrige barnet. Mannen min mente jeg liknet på Jabba the Hut. Jeg føler vel det stemmer bedre med virkeligheten enn de over, desverre :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...